quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, maar tis anders. :pquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof Fok geen deel uitmaakt van je echte leven.
Weet je nog dat ik het met jou over Pide heb gehad en dat het een gat in de Nederlandse markt is?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt part-time kebabshopeigenaresse, part-time boerin!
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt part-time kebabshopeigenaresse, part-time boerin!
Part-time pidebakker, part-time kebabshopeigenaresse, part-time boerinquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik het met jou over Pide heb gehad en dat het een gat in de Nederlandse markt is?
Damn, alsof je hier met een andere persoonlijkheid zit ofzo. Je zit zeker paar uur in de week op fok, vind je het dan echt zo raar dat je er soms aan moet denken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar tis anders. :p
Ik bedoel in het echte leven terugdenken aan zoiets simpels als dat iemand op fok Adanali is.
En en en en en is het niet ''parttime'' ipv ''part-time''?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WordtWord part-time kebabshopeigenaresse, part-time boerin!
Ja, dat vind ik raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, alsof je hier met een andere persoonlijkheid zit ofzo. Je zit zeker paar uur in de week op fok, vind je het dan echt zo raar dat je er soms aan moet denken?
Heil spellungnazi!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
''..waar wikwakka2 werkwoorden leert vervoegen''
[..]
En en en en en is het niet ''parttime'' ipv ''part-time''?
Etli pide met kaas? Die verkoopt de Afghaanse bakker hier zelfs.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet de eerste tent in NL die dit kan maken nog tegenkomen.
[ afbeelding ]
Nee, gewoon überhaupt Pide (alle soorten). Ik ben in NL tot nu toe nog geen tent tegengekomen die het kan maken zoals in Turkije, of die het überhaupt maken. Het behoeft natuurlijk wel meer werk dan een simpele Döner of Lahmacun, dus enigszins wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Etli pide met kaas? Die verkoopt de Afghaanse bakker hier zelfs.
Hmm, ik lust die dingen sowieso niet. Ik heb altijd het gevoel dat het vlees niet goed gaar is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, gewoon überhaupt Pide (alle soorten). Ik ben in NL tot nu toe nog geen tent tegengekomen die het kan maken zoals in Turkije, of die het überhaupt maken. Het behoeft natuurlijk wel meer werk dan een simpele Döner of Lahmacun, dus enigszins wel begrijpelijk.
Gewoon met kaas nemenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, ik lust die dingen sowieso niet. Ik heb altijd het gevoel dat het vlees niet goed gaar is.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, ik lust die dingen sowieso niet. Ik heb altijd het gevoel dat het vlees niet goed gaar is.
Napim allalaa.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij lust ook niets van wat ik lust, hè?!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.justeat.nl/restaurants-chicos-venray/menu
Wat zouden jullie bestellen.
quote:Adana kebab
Gerechten kunnen echt enorm verschillen per snackbar in NL, dus ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.justeat.nl/restaurants-chicos-venray/menu
Wat zouden jullie bestellen.
Nooit tevreden te stellen, die bortecinemquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana kebab hier in NL smaakt nergens naar.
Bortecinem met HOOFDLETTER!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nooit tevreden te stellen, die bortecinem.
Kwik Kwak!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bortecin, wat het ook moge betekenen. zelieja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zielija, hahaha, zo noemde een Marokkaanse jongen uit mijn klas mij altijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bortecin, wat het ook moge betekenen. zelieja!
Ja he. Maar het is wel van goede kwaliteit, dat weer wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef Ayca het volgende:
Een lahmacun met salade voor 4 eurowat een afzetters
Hier kost zo'n simpele iets van 2,50, maar met kaas al iets van 4-5 euroquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef Ayca het volgende:
Een lahmacun met salade voor 4 eurowat een afzetters
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwik Kwak!Mooi, je hebt mijn grap alvast gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zelfgemaakte friet en köfte eten.Dag mensen!
![]()
Afiyet olsun.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga zelfgemaakte friet en köfte eten.Dag mensen!
![]()
Haha ok dan is het goedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja he. Maar het is wel van goede kwaliteit, dat weer wel.
In Alkmaar is het ook tussen de 1,50 en de 2,50 ongquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier kost zo'n simpele iets van 2,50, maar met kaas al iets van 4-5 euro.
ZUIPEN VOOR HET LEVENquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
toedeledokies, ik ga naar vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayça, hebben jullie nou een dönertent of ook een Italiaans wannabe pizza iets?![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
ZUIPEN VOOR HET LEVEN
Doner, lahmacun, italiaanse pizza we hebben allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayça, hebben jullie nou een dönertent of ook een Italiaans wannabe pizza iets?
![]()
Maken jullie van de veel te grote op vet drijvende pizza's?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Doner, lahmacun, italiaanse pizza we hebben alles
Op vet drijvende pizza'squote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maken jullie van de veel te grote op vet drijvende pizza's?Zo'n tent bij ons de buurt doet dat, 1x, maar nooit meer
![]()
Post eens een foto van een pizza van jullie, een quattro stagioni ofzo
Ja, we hadden toen een pizza salame besteld en toen zag je het vet van de kaas in een laag van 2 mm erop drijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op vet drijvende pizza'sWij hebben lekkere pizza's
![]()
Ik heb geen foto van een pizza op mijn laptop
Neh niet echt alleen als niemand zin heeft om wat te makenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, eet jij ook regelmatig pizza/doner enzo?
Doodsmakquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
Mijn neefje van 7 komt net binnen en zegt 'Ayça abla je moet even naar youtube gaan ik wil je iets grappigs laten zien' dus ik ga naar youtube, typt hij 'fat bitch falls' en laat me dit filmpje zien
![]()
![]()
Ik had hem al gezien maar tochkleuters van tegenwoordig
Ik bedoelde ditquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet de eerste tent in NL die dit kan maken nog tegenkomen.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Pide best populair zou kunnen worden in NL.
PIzza zooi?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pizza zooi dus, wat zit er allemaal op? Het lijkt lekker en op pizza, dus altijd goed
Ja, het ziet er als door elkaar gegooide pizza uit, niet mooi rond, dus zooiquote:
Het is geen pizzaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, het ziet er als door elkaar gegooide pizza uit, niet mooi rond, dus zooi![]()
Bolognese soort van dus, importeer die zooi maar hoor![]()
Check dit btw, supervet![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_epic_muziek.html
Het lijkt eropquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is geen pizza![]()
orgel van 3 miljoen wtf
Als je hem niet kent, niet verwacht: nooit openen, meteen wegflikkeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:16 schreef Min-e het volgende:
Kan het kwaad om een mail te openen? Heb een vreemde mail in mijn inbox staan, een engelse naam @ comc...
Ik weet dat je geen rare dingen moeten openen, maar ik ben zo nieuwschierig.
ik wacht altijd tot ik ergens anders ben en open ze dan daar, kan het zelf nl ook nooit laten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:16 schreef Min-e het volgende:
Kan het kwaad om een mail te openen? Heb een vreemde mail in mijn inbox staan, een engelse naam @ comc...
Ik weet dat je geen rare dingen moet openen, maar ik ben zo nieuwschierig.
Maar het is van een vrouwelijke voornaam en daarbij een hele veelvoorkomende Engelse achternaam.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je hem niet kent, niet verwacht: nooit openen, meteen wegflikkeren.
Gedraag je niet zo vrouwelijk
Oh ja is ook een goed idee, iemand anders zijn computer stukmaken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wacht altijd tot ik ergens anders ben en open ze dan daar, kan het zelf nl ook nooit laten.
Je bent net zo lief als ik .quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh ja is ook een goed idee, iemand anders zijn computer stukmaken.
Als je een mail opent kun je toch niet meteen een virus op je pc krijgen? Vaak zit de virus in een bijlage, die je dan maar niet moet openen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar het is van een vrouwelijke voornaam en daarbij een hele veelvoorkomende Engelse achternaam.
En met onderwerp Hi. Dat klinkt best vriendelijk.![]()
Moet nu echt op mijn handen zitten, anders klik ik erop.
Doe niet zo dom johquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar het is van een vrouwelijke voornaam en daarbij een hele veelvoorkomende Engelse achternaam.
En met onderwerp Hi. Dat klinkt best vriendelijk.![]()
Moet nu echt op mijn handen zitten, anders klik ik erop.
Mogen ze dat wel? Staat het ergens aangegeven dat ze met je mee kunnen lezen? Anders is het echt belachelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oja.. ik zat gister in de mediatheek op turken op fok! Mediatheekwijf werd boosss.. ze zei waarom zit je op die turkensite, waarom turkse nummers downloaden? Ik zei: ik download niets, ze zei jawel, je hoeft niet te liegen, kom maar meekijken op mijn scherm. Gek wijf. En daarna zei ze: ik lees alles wat je typt. Lekker dan.. ik was aan het mailen. Privacy.
Jullie maken de wereld kapotquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je een mail opent kun je toch niet meteen een virus op je pc krijgen? Vaak zit de virus in een bijlage, die je dan maar niet moet openen.
Nee, het staat nergens. Meestal kom je er pas achter na een waarschuwing.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mogen ze dat wel? Staat het ergens aangegeven dat ze met je mee kunnen lezen? Anders is het echt belachelijk inderdaad.
Dat staat er meestal wel ja, maar er wordt zoveel gekut op scholen en computers, gaan wel vaker kapot. 9/10x kijken ze trouwens niet hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mogen ze dat wel? Staat het ergens aangegeven dat ze met je mee kunnen lezen? Anders is het echt belachelijk inderdaad.
Spinnen, vreten muggen opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:
Kijk nu naar KRO's rode kamer op NL2. Het gaat over insectenfobie ziet er wel boeiend uit.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:29 schreef Ayca het volgende:
Ik heb geen tv meer bovenen beneden ga ik dat niet kijken
Schijnt niet zo verstandig te zijn toch. Ook al zie ik nergens een bijlage, klik er toch maar niet op.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je een mail opent kun je toch niet meteen een virus op je pc krijgen? Vaak zit de virus in een bijlage, die je dan maar niet moet openen.
Jaquote:
Hahahaha jij hebt fantasie zeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Schijnt niet zo verstandig te zijn toch. Ook al zie ik nergens een bijlage, klik er toch maar niet op.
Waarschijnlijk loop ik nu een geweldig bod om te verhuizen naar een penthouse in New York en de bijbehorende maandelijkse toelage van een ton ofzo mis, maar dat geeft niet.
Klopt.quote:
Nerdsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zit nu met een nichtje en een neefje in mijn kamerzij zitten op de ds
en ik op fok.. wat sociaal weer
Mogen ze kijken op je scherm?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zit nu met een nichtje en een neefje in mijn kamerzij zitten op de ds
en ik op fok.. wat sociaal weer
moet je er maar niet vanuit gaan dat je lol gaat hebben op dit forumquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:49 schreef Min-e het volgende:
Die bilmiyorem verraadt ook alles meteen. Daar gaat onze zaterdagavond lol.
Krengquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
moet je er maar niet vanuit gaan dat je lol gaat hebben op dit forum
.......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:54 schreef Ayca het volgende:![]()
Loop je die Marokkanen weer op te fokken?
Ik wil een echte zus!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je even mee had gespeeld, had je er een kunnen hebben in het marokkanen topic.
gaan ze jou dan opsporen? M'n ouders missen je zo, waarom kom je niet gewoon terug? Je was gevlucht naar die Marokkaan he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Spoorloos inschakelen.Die vinden alle zoekgeraakte familieleden weer terug, zielig joh.
Eh...okquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaan ze jou dan opsporen? M'n ouders missen je zo, waarom kom je niet gewoon terug? Je was gevlucht naar die Marokkaan he.
Lekker zijn die jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:42 schreef Min-e het volgende:
Volgens mij is Fokken niet goed voor de lijn. Heb ondertussen een hele zak maltesers opgegeten.
Aaaargghhhh bijna 1000 kcal!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekker zijn die ja![]()
Onder het computeren heb je vaak niet door wat je eetdaarom doe ik dat ook bijna nooit meer
![]()
Dikkertje, je had 2 pizza's kunnen eten ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:42 schreef Min-e het volgende:
Volgens mij is Fokken niet goed voor de lijn. Heb ondertussen een hele zak maltesers opgegeten.
ik kijk nu pas op de verpakking.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt waar![]()
Heb je er wel van genoten of was het op voor je het wist?
Hou morgen een balansdag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
ik kijk nu pas op de verpakking.![]()
Maar ze waren wel lekker.![]()
Oh en ik heb ook nog een halve zak dorito's op.
Ik word dik!!!
Paprikaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Ayca het volgende:
Ik vind eigenlijk gewone paprika chips het lekkerst
Daar ben ik een keer flink misselijk van geworden, sindsdien vind ik het niet zo lekker meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Ayca het volgende:
Ik vind eigenlijk gewone paprika chips het lekkerst
Hehe ik moest lachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef Rookert het volgende:
Min-e, zie jij er goed uit?
Serieuze vraag
Ik ben eens flink misselijk geworden van spinazie en yoghurt en nouja de details bespaar ik je maar.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer flink misselijk van geworden, sindsdien vind ik het niet zo lekker meer.
Maar ik eet niet zo vaak chips over het algemeen, chocola is mijn grote verslaving.
Vies wijf ben jequote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben eens flink misselijk geworden van spinazie en yoghurt en nouja de details bespaar ik je maar.![]()
Chocolade
Spinazie is ook niet mijn favoriete groente, dus dat snap ik wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben eens flink misselijk geworden van spinazie en yoghurt en nouja de details bespaar ik je maar.![]()
Chocolade
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Spinazie is ook niet mijn favoriete groente, dus dat snap ik wel.
Ach het was lang geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Spinazie is ook niet mijn favoriete groente, dus dat snap ik wel.
Nou nou zegquote:Op zondag 14 februari 2010 00:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ipv de horizon ben ik dan het einde van de wereld
Hij was wel smooth he, val nog maar even in katzwijm terwijl ik mijn pizza oppeuzel.quote:
Pizza zo laat nog?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:15 schreef Rookert het volgende:
Ik ga even mijn pizza halen, krachtvoer![]()
Lach maar
Phoe.. ik hou van alle groentes evenveel denk ik. Maar minder van spinazie en andijvie. Daar zit iets in wat ik niet lekker vind, bittere, ijzerige iets.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach het was lang geleden![]()
Wat is je favoriete groente?
quote:
Ik voel me nu asociaal omdat ik meteen weer weg was.quote:
Het is NOOIT te laat voor pizzaquote:Op zondag 14 februari 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza zo laat nog?![]()
Hmm ik ga dan maar nog een stukje pide eten(pas mn 3e dus dan mag het
)
Ik omdat ik niet ongerust heb gevraagd "gutte gut, waar is ons GenusButeo nou weer heenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nu asociaal omdat ik meteen weer weg was.
Spacecake.quote:
Hier ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Te veel gegeten. Ik kan geen voedseldiscussie/-gesprek meer aan.
Slechtquote:Op zondag 14 februari 2010 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Te veel gegeten. Ik kan geen voedseldiscussie/-gesprek meer aan.
Ziet er gaaf uit.quote:
Ja, dat is wel echt asociaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik omdat ik niet ongerust heb gevraagd "gutte gut, waar is ons GenusButeo nou weer heen"
quote:
Ik beloof je dat je echt helemaal niks proeft van de spinazie. Het is gewoon cake met een kleurtje.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit.![]()
Maar toch, zoet met dat ziltige van spinzie? Alhoewel je met eten nooit kunt oordelen voordat je het echt hebt geproefd.
Nog eenquote:
120 Dagen van Sodom.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sorry, vriendjes? We lezen er een boek op
Dat stadion is zo gaar.. Ik zou er normaal gesproken niet eens gratis een wedstrijd willen zien, maar ja voor Fenerbahce doen we alles..quote:
Beter winnen ze, anders schreeuwen: "I WANT MY TENNER BACKquote:Op zondag 14 februari 2010 00:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat stadion is zo gaar.. Ik zou er normaal gesproken niet eens gratis een wedstrijd willen zien, maar ja voor Fenerbahce doen we alles..
Heb je ook een kaartje voor mij?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat stadion is zo gaar.. Ik zou er normaal gesproken niet eens gratis een wedstrijd willen zien, maar ja voor Fenerbahce doen we alles..
WTF!quote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ali, kijk wat Volkan net stuurt. HAHAHA.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Je loopt een jaartje achterquote:
Sex bombasi olmus meger, herkesin dilinde gezer, sosyeti boyleymis diyer, adinada derler seks seksssss.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
"Adına da derler seks. Seks, seks, seeeks."
WTF.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt als een tussendoortje, komt goed
quote:
Wanneer gaan we koken thuisquote:Op zondag 14 februari 2010 00:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
gezellig. Ga ik op de tribune de mensen bekijken als ze liedjes zingen enzo en jij naar de voetballers.
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Het is gewoon grappig.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:52 schreef IHVK het volgende:
Nee ik vind dat lied echt niet kunnen, het is tenenkrommend.
Ik kan alleen maar pannekoeken bakken.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:51 schreef ClioSporT het volgende:
Wie wilt gezellig poffertjes bakken met mij
Jij bakt, ik eet?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:51 schreef ClioSporT het volgende:
Wie wilt gezellig poffertjes bakken met mij
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar pannekoeken bakken.![]()
Maar ik wil wel poffertjes komen eten.
Weet je wat grappig is, als je het zo in de auto aanzet, en dan met je ouders erbij ofzo.quote:
Eeuh, waarom zijn jullie zo ongezellig? Koken doe je toch samen? Tenminste als je het een beetje gezellig wilt houden.. Ik kook terwijl jij fokt ?quote:
Zodra je intrekt stop ik met koken en mag jij het voortaan elke dag doen.quote:
Prettig nieuwjaar! Het jaar van de tijger is ingegaan, vraag maar aan de Chinezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
14 februari, vrolijk pasen iedereen!!!
Omg vet rezil.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, als je het zo in de auto aanzet, en dan met je ouders erbij ofzo.
Het begint met die typische turkse saz tunes namelijk.
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zodra je intrekt stop ik met koken en mag jij het voortaan elke dag doen.
Ja maar poffertjes met z'n tweeën bakken is toch zo onhandig.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eeuh, waarom zijn jullie zo ongezellig? Koken doe je toch samen? Tenminste als je het een beetje gezellig wilt houden.. Ik kook terwijl jij fokt ?
Saol seninde.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Aziz Valentin gününüz mübarek olsun!![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Shht, poffertjes bahane...quote:Op zondag 14 februari 2010 01:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar poffertjes met z'n tweeën bakken is toch zo onhandig.
..quote:
Köylü kizlar.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat mij gewoon de cahil koylu kizi spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Köylü kizlar.
Koylu kizi met decolleté.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Spinazie en andijvie vind ik ook wat minder iddquote:Op zondag 14 februari 2010 00:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Phoe.. ik hou van alle groentes evenveel denk ik. Maar minder van spinazie en andijvie. Daar zit iets in wat ik niet lekker vind, bittere, ijzerige iets.
En jij> Meer vlees of groente eter?
''Pardon, pofferçimi buralara biryere düsürmüstüm. Acaba gördün mü?''quote:Op zondag 14 februari 2010 01:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
..
Jah, ik gooi stiekem een poffertje met stukje roomboter haar truitje in.
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Köylü kizlar.
Damn, dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehequote:Op zondag 14 februari 2010 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
..quote:Op zondag 14 februari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Pardon, pofferçimi buralara biryere düsürmüstüm. Acaba gördün mü?''
pofferçimiquote:Op zondag 14 februari 2010 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Pardon, pofferçimi buralara biryere düsürmüstüm. Acaba gördün mü?''
Niet als ze gaat, wel als ze terugkomtquote:Op zondag 14 februari 2010 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie jij er ook zou uit wanneer je naar köy gaat?
Icoontje voor zijn username geeft aan dat ie nog online is.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:14 schreef IHVK het volgende:
Wel vertalen voor Rauchert enzo, of slaapt hij?
quote:Op zondag 14 februari 2010 01:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
..
"Ik heb hem"
"Dat is geen poffertje"
"Weet ik ghehe"
Vriendquote:Op zondag 14 februari 2010 01:14 schreef IHVK het volgende:
Wel vertalen voor Rauchert enzo, of slaapt hij?
Hier is Bob, je nieuwe imaginary friendquote:Op zondag 14 februari 2010 01:29 schreef Ayca het volgende:
Maar min-e is al wegdan blijf ik helemaal alleen achter
Hoi Bobquote:Op zondag 14 februari 2010 01:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hier is Bob, je nieuwe imaginary friend
"Hoi Ayça"
Veel plezier samen!
Nou ik weet niet of het Bob was maar ik was baileys aan het drinken met iemand??quote:
Toe maarquote:Op zondag 14 februari 2010 11:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of het Bob was maar ik was baileys aan het drinken met iemand??fcking vaag..
Je bent nu alweer terug?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert er is niets van het sporten terechtgekomen.
Ik vind 3 uur nog heel schappelijk, als je kijkt dat de gemiddelde Nederlander die uitgaat pas om een uur of 7 zijn bed weer in roltquote:Op zondag 14 februari 2010 11:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eigen schuld, moest je maar niet zo laat gaan slapen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |