Vind jijquote:Op maandag 12 april 2010 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Nu in de recap van alle 12 artiesten hoor je pas goed dat ze echt bij de slechtste optredens van de avond zat
En ik ben niet lesbisch maar vind haar toch erg goed!quote:Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben homo dus ik laat me niet beinvloeden door haar looks maar laat mijn oren het werk doen
Ik heb de foto aan me man laten zien. En hij krijg er niet zoals jullie een stijve piemel vanquote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef eleusis het volgende:
Als ik homo was zou ik echt van mezelf balen nu, echt een droom chick is het.
En zou hij dat anders wel tegen jou durven zeggen?quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de foto aan me man laten zien. En hij krijg er niet zoals jullie een stijve piemel van
quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En zou hij dat anders wel tegen jou durven zeggen?
quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef XMarlies het volgende:
. Ze maakt me nieuwsgierig en ze lijkt tijdloos. Het lijkt ook alsof zij geen enkele wrok koestert, tegen niemand. Verbittering komt in haar woordenboek niet voor. Ze probeert het positieve te zien en als ze van iemand houdt dan dompelt ze zich onder in die liefde.
ja hoor want hij vind Sarina een lekker wijf en Danielle.quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En zou hij dat anders wel tegen jou durven zeggen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sumera een beetje iets weg hebben van Staceymaar dan veel knapper.
Weg hebben van ...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sumera een beetje iets weg hebben van Staceymaar dan veel knapper.
Iets van Shakira bijvquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef XMarlies het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook nog in andere talen gaat zingen.
Lijkt me leuk. Zal toch ook vast wel?
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Marlalala het volgende:
Vergeet niet haar te steunen in de X-Factor Survival game!
Je mag gewoon mee doen, lees wel even de spelregelsquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.
Haha je mag zomaar wat roepen maar het is de bedoeling dat je één kandidaat 2 pluspunten geeft en twee kandidaten minpunten en dat ook onderbouwt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |