abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:06:11 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4111638
Dat lijkt mij wel een leuke tegenhanger voor " Pim larger than life"

Naar mijn idee zijn de mensen ( ik ga niet wijzen ) die eerst moord en brand schreeuwde over PF nu bezig om de aanslag af te doen als een gewone moord.
We mogen niet gaan overdrijven en ons verdriet tonen na deze laffe daad.
We mogen niemand veroordelen, we moeten balen dat LPF nu in het nieuws is alsof dat een poging zou zijn tot kiezersgewin.
We moeten niet vergeten dat PF dit over zich zelf heeft uitgeroepen en dat de politiek niets te wijten valt in deze.
En dat roepen hier sommige ( extreem ) linkse gasten hier op het forum.
Nou je kan het heen en weer krijgen van mij! ( zacht gezegd )
Want ik ben rouwig en vind het een goede zaak dat PF in het nieuws is, nee ik vind dat het niet minder hoeft onderhand, hij is eergisteren nog doodgeschoten verdomme!!
En ja dat is een aanslag op de democratie!!
Ik had diezelfde users graag ook willen horen brullen als Melkert was gedood of een Kok!
De beelden van verdriet op tv worden gewoon totaal genegeerd en bestempeld als overdreven als ik het goed begrijp... onder welke steen kom je dan in hemelsnaam vandaan?
En waar heb je in godsnaam je oogkleppen gekocht?
Want hoe kun je nu zo laag en koud zijn om mensen te beoordelen op hun rouwproces?

The truth was in here.
pi_4111690
wij herinneren ons nu al meer als 50 jaar aan mensen uit WOII. dan mag deze man toch ook wel een paar dagen op zn minst herinnerd worden. naar mijn inzien is dit best een grote gebeurtenis voor nederland. dus een grotere herdenking lijkt mij ook niet verkeerd geplaatst.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:09:25 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4111705
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:06 schreef Bastard het volgende:

Naar mijn idee zijn de mensen ( ik ga niet wijzen ) die eerst moord en brand schreeuwde over PF nu bezig om de aanslag af te doen als een gewone moord.
We mogen niemand veroordelen, we moeten balen dat LPF nu in het nieuws is alsof dat een poging zou zijn tot kiezersgewin.
We moeten niet vergeten dat PF dit over zich zelf heeft uitgeroepen en dat de politiek niets te wijten valt in deze.
Want ik ben rouwig en vind het een goede zaak dat PF in het nieuws is, nee ik vind dat het niet minder hoeft onderhand, hij is eergisteren nog doodgeschoten verdomme!!
Ik had diezelfde users graag ook willen horen brullen als Melkert was gedood of een Kok!
De beelden van verdriet op tv worden gewoon totaal genegeerd en bestempeld als overdreven als ik het goed begrijp... onder welke steen kom je dan in hemelsnaam vandaan?
Want hoe kun je nu zo laag en koud zijn om mensen te beoordelen op hun rouwproces?

niets aan toe te voegen
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4111711
Vergeten nooit!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:11:15 #5
24099 Tia_Tijger
Demonisator :)
pi_4111737
Ik denk dat je wat zaken verkeerd begrijpt, de argumentatie iig van mij is dat alle politici, Fortuyn incluis, met modder hebben gegooit zonder aanziens des persoons.

Natuurlijk is dit geen gewone moord maar het is ook niet zo dat Fortuyn een heilige was, de euforie en het vingerwijzen naar 'links', de haat en aggressie die je ziet is ongepast en vaak ongefundeerd.

Natuurlijk mag je rouwen maar moet dit uitgedrukt worden in haat en aggressie?

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:14:32 #6
10090 waspman
life is sweet
pi_4111789
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:11 schreef Tia_Tijger het volgende:

Natuurlijk mag je rouwen maar moet dit uitgedrukt worden in haat en aggressie?

de druppel...?
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:42:54 #7
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4112318
Je hebt werkelijk totaal niet begrepen wáártegen gereageerd wordt.
pi_4112347
quote:
[...]
I´m back.
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:49:50 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4112413
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:42 schreef Lithion het volgende:
Je hebt werkelijk totaal niet begrepen wáártegen gereageerd wordt.
Ik kan verwoorden wat ik las en hoe het overkomt ja?
The truth was in here.
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:08:51 #10
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4112748
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:49 schreef Bastard het volgende:
Ik kan verwoorden wat ik las en hoe het overkomt ja?
Sorry, ik stelde het wat cru, maar ik wordt onderhand geschift van dat gegeneraliseer over linkse mensen...
quote:
In zekere zin is het ook een gewone moord. Eén iemand heeft Pim neergeschoten. Waar de meeste mensen over vallen is de hysterische complot-postings waarin heel links Nederland de schuld wordt gegeven van het samenspannen met als doel de moord op Fortuyn.
quote:
Overdrijven is toch ook nergens goed voor? En verdriet tonen mag iedereen hier en iedereen heeft ook z'n verdriet getoond. Alleen om verdriet te tonen door wild om je heen te slaan en ongenuanceerd elk woord wat enigzins niet in je straatje pas af te doen als linkse kul etc. is voor NIEMAND prettig. Die mensen hebben namelijk OOK verdriet. Noch Links, noch Rechts (en dan vind ik die indeling al te belachelijk voor woorden, maar for the sake of the argument) heeft een alleenrecht om te treuren om de dood van Fortuyn. Ook linkse mensen hebben verdriet, maar door het constante wijdverbreide bombardement hier op het forum van sommige posters waarin links medeschuldig of medeverantwoordelijk wordt verklaard wordt dat treuren compleet onmogelijk gemaakt. Dáár wordt tegen gereageerd.
quote:
Onzin. Alleen op voorhand iemand veroordelen of mensen of hele groeperingen veroordelen die er totaal NIETS mee te maken hebben heeft geen enkel nut en geen enkele plaats op dit moment. Zie ook wat ik hierboven schrijf.
quote:
Níemand zegt dat. Er wordt alleen gezegd dat het niet zo eenzijdig is als sommige mensen hier voor doen komen. Alsof er een groot links complot was om Pim kapot te maken en vervolgens quasi-verdrietig te gaan verklaren dat het treurig is. Als je enigzins mensenkennis hebt had je kunnen zien dat ELKE politicus oprecht verdrietig was. In de verkiezignsstijd ging het hard tegen hard, maar NIEMAND had tot doel om de vernietiging van iemand na te streven. Links, rechts, het zijn allemaal DEMOCRATEN en de democratie is op 6 Mei ernstig beschadigd. Daar treuren álle DEMOCRATEN om. Geen enkele DEMOCRAAT heeft willens en wetens een sfeer willen scheppen waarin dit mogelijk was en die sfeer was er ook niet.
quote:
Ja, zelfs die extreem-linkse gelly roept het! .
Dat je dat roept maakt je niet per definitie links!
quote:
Want ik ben rouwig
ELKE DEMOCRAAT IS ROUWIG!!! Links, rechts, bruin, blank, moslim, christen, jood, mongool, student, arbeider, manager, politicus, bejaarde, hangjongere etc. etc... Maak het dan ook niet onmogelijk voor anderen om rouwig te zijn door continu met die vinger te wijzen! Dat vingerwijzen kan altijd nog, rouwen gaat later niet meer!
pi_4112784
quote:

Wie heeft hier oogkleppen op?
pi_4112792
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:08 schreef Lithion het volgende:

[..]

Sorry, ik stelde het wat cru, maar ik wordt onderhand geschift van dat gegeneraliseer over linkse mensen...
[..]

In zekere zin is het ook een gewone moord. Eén iemand heeft Pim neergeschoten. Waar de meeste mensen over vallen is de hysterische complot-postings waarin heel links Nederland de schuld wordt gegeven van het samenspannen met als doel de moord op Fortuyn.
[..]

Overdrijven is toch ook nergens goed voor? En verdriet tonen mag iedereen hier en iedereen heeft ook z'n verdriet getoond. Alleen om verdriet te tonen door wild om je heen te slaan en ongenuanceerd elk woord wat enigzins niet in je straatje pas af te doen als linkse kul etc. is voor NIEMAND prettig. Die mensen hebben namelijk OOK verdriet. Noch Links, noch Rechts (en dan vind ik die indeling al te belachelijk voor woorden, maar for the sake of the argument) heeft een alleenrecht om te treuren om de dood van Fortuyn. Ook linkse mensen hebben verdriet, maar door het constante wijdverbreide bombardement hier op het forum van sommige posters waarin links medeschuldig of medeverantwoordelijk wordt verklaard wordt dat treuren compleet onmogelijk gemaakt. Dáár wordt tegen gereageerd.
[..]

Onzin. Alleen op voorhand iemand veroordelen of mensen of hele groeperingen veroordelen die er totaal NIETS mee te maken hebben heeft geen enkel nut en geen enkele plaats op dit moment. Zie ook wat ik hierboven schrijf.
[..]

Níemand zegt dat. Er wordt alleen gezegd dat het niet zo eenzijdig is als sommige mensen hier voor doen komen. Alsof er een groot links complot was om Pim kapot te maken en vervolgens quasi-verdrietig te gaan verklaren dat het treurig is. Als je enigzins mensenkennis hebt had je kunnen zien dat ELKE politicus oprecht verdrietig was. In de verkiezignsstijd ging het hard tegen hard, maar NIEMAND had tot doel om de vernietiging van iemand na te streven. Links, rechts, het zijn allemaal DEMOCRATEN en de democratie is op 6 Mei ernstig beschadigd. Daar treuren álle DEMOCRATEN om. Geen enkele DEMOCRAAT heeft willens en wetens een sfeer willen scheppen waarin dit mogelijk was en die sfeer was er ook niet.
[..]

Ja, zelfs die extreem-linkse gelly roept het! .
Dat je dat roept maakt je niet per definitie links!
[..]

ELKE DEMOCRAAT IS ROUWIG!!! Links, rechts, bruin, blank, moslim, christen, jood, mongool, student, arbeider, manager, politicus, bejaarde, hangjongere etc. etc... Maak het dan ook niet onmogelijk voor anderen om rouwig te zijn door continu met die vinger te wijzen! Dat vingerwijzen kan altijd nog, rouwen gaat later niet meer!

Niets aan toe te voegen!
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:24:04 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4112949
quote:
ELKE DEMOCRAAT IS ROUWIG!!! Links, rechts, bruin, blank, moslim, christen, jood, mongool, student, arbeider, manager, politicus, bejaarde, hangjongere etc. etc...
In ben geen democraat, wel rouwig, mag dat ook?
quote:
Maak het dan ook niet onmogelijk voor anderen om rouwig te zijn door continu met die vinger te wijzen!Dat vingerwijzen kan altijd nog, rouwen gaat later niet meer!
Mijn vingerwijzing is op 15mei
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:25:47 #14
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4112972
quote:
Geen enkele DEMOCRAAT heeft willens en wetens een sfeer willen scheppen waarin dit mogelijk was en die sfeer was er ook niet.
<plaats hier een smiley met oogkleppen op>
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:30:21 #15
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4113050
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:24 schreef Kaalhei het volgende:
In ben geen democraat, wel rouwig, mag dat ook?
Lees democratisch persoon, same diff.
quote:
Mijn vingerwijzing is op 15mei
Oh, waarom post je dan zoiets meteen daarna?
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:25 schreef Kaalhei het volgende:
<plaats hier een smiley met oogkleppen op>
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:41:09 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_4113212
quote:

De moord is wel erg standaard gedaan volgens een patroon in de paramilitaire beweging:

Drie kogels in het hoofd twee in de borst is de standaard aanvalsmethode van paramilitairen om iemand uit te schakelen. Kan een milieu-activist dit zonder de jarenlange training van militairen? 100% raak .

Laten we de beweringen van de politie kritisch volgen.

Toch te zot voor woorden dat de politie Ruud de Wild en zijn vrienden niet eens had ondervraagd: Zo bleek gisteren bij B en v Dorp op RTL4.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_4113290
Pim Fortuyn is als eerste dodelijke slachtoffer van het rode fascisme inderdaad niet zomaar vermoord. Het is een politieke moord geweest op iemand die weigerde zich het zwijgen op te laten leggen door de oude methodes van de rode fascisten.

Het was een daad van terrorisme van het ergste soort, de Nederlandse politiek en samenleving zijn er zwaar door geschaad.

En als de rode fascisten er niet mee kunnen leven dat er ook mensen zijn die naast de eenling die de trekker heeft overgehaald ook nog andere schuldigen zien; ze leren er maar mee leven. Net zoals mensen die niet tot het rood fascistische clubje ermee hebben moeten leren leven dat ze werden uitgemaakt voor mindere mensen omdat ze zich niet conformeerden. En op 6 mei 2002 hebben we geleerd dat dat nog maar een voorproefje was.

woensdag 8 mei 2002 @ 15:51:40 #18
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4113378
Jezus HiZ, je bent nu wel helemaal aan het flippen, niet?
pi_4113427
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:45 schreef HiZ het volgende:
Pim Fortuyn is als eerste dodelijke slachtoffer van het rode fascisme inderdaad niet zomaar vermoord. Het is een politieke moord geweest op iemand die weigerde zich het zwijgen op te laten leggen door de oude methodes van de rode fascisten.

Het was een daad van terrorisme van het ergste soort, de Nederlandse politiek en samenleving zijn er zwaar door geschaad.

En als de rode fascisten er niet mee kunnen leven dat er ook mensen zijn die naast de eenling die de trekker heeft overgehaald ook nog andere schuldigen zien; ze leren er maar mee leven. Net zoals mensen die niet tot het rood fascistische clubje ermee hebben moeten leren leven dat ze werden uitgemaakt voor mindere mensen omdat ze zich niet conformeerden. En op 6 mei 2002 hebben we geleerd dat dat nog maar een voorproefje was.

Roep je nu op tot geweld?
I´m back.
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:56:29 #20
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4113437
Hiz zou je asjeblieft normaal kunnen reageren.
pi_4113448
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:51 schreef Lithion het volgende:
Jezus HiZ, je bent nu wel helemaal aan het flippen, niet?
Ik niet, maar er voelen zich kennelijk nogal wat mensen aangesproken.

Overigens moet ik bekennen dat ik vooral uit overwegingen van stijl de term 'rode fascisten' ben gaan gebruiken. Correcter zou zijn 'fascistoïde roden', maar dat ziet er niet uit, en het verschil wordt toch niet begrepen.

woensdag 8 mei 2002 @ 15:59:12 #22
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4113464
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:57 schreef HiZ het volgende:
Ik niet, maar er voelen zich kennelijk nogal wat mensen aangesproken.
Niet aangesproken, maar ik voel me er wel onprettig bij. De hele situatie is sowieso al zwaar verneukt, dus om nu nog eens extra olie op het vuur te gooien lijkt me echt compleet nergens goed voor.
pi_4113466
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Roep je nu op tot geweld?

Ik vraag me af waar jij leest dat ik oproep tot geweld.

Maar voor de duidelijkheid; ik roep niet op tot geweld. Ik spreek mijn afschuw er juist over uit het het rode fascisme kennelijk heeft besloten dat het tijd is om politici die hun niet welgevallig zijn de liquideren.

pi_4113468
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:45 schreef HiZ het volgende:

Je schreeuwt moord en brand over demonisering van Fortuyn maar je bent zelf bezig alles wat maar een klein beetje naar links neigt in het hokje "politiek terrorist" te duwen, n.a.v. van de actie van één halve zool.

Wat als ideeën op de volgende site uitgevoerd worden, ben jij dan medeplichtig? Of heeft links het er dan "zelf naar gemaakt"?

-edit Links naar polinco worden vanaf heden verwijderd, geen links naar discriminerend materiaal aub.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-05-2002 16:00]

woensdag 8 mei 2002 @ 16:00:13 #25
572 Sniper
Gull Catcher
pi_4113479
quote:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')