Ah, bij ons combineer je dat gewoon. mySQL ontwerp je met sqldesigner en die genereert automatisch de SQL code en die voeg je gewoon toe aan de database. Dan genereert hij alles uit zichzelf. Werkt goedquote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, wij zijn nu ook bezig hier met een informatie systeem..Mysql Database, gekoppeld aan een PHP-site, en daarnaast hebben weals stage-opdracht "het opzetten van een helpdesk" (moeten we een plan voor maken)
Needless to say, voor het info-systeem heb ik het Mysql gedeelte op me genomen.. Laat iemand anders maar lekker kloten met PHP, ik heb liever gui's om in te werken, waarbij ik direct kan zien wat er gebeurt.
Ja kan ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:35 schreef Marco001 het volgende:
Ah njah, wij gebruiken Xamp met de Mysql gebeuren.. Werkt ook goed.![]()
tabelletje aanmaken en maar lijntjes trekken naar de relations.
succesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah, bij ons combineer je dat gewoon. mySQL ontwerp je met sqldesigner en die genereert automatisch de SQL code en die voeg je gewoon toe aan de database. Dan genereert hij alles uit zichzelf. Werkt goed![]()
Oh en goedemorgenVandaag toets php (kwart over 12)
ben nu maar aan het leren geslagen
Hoef maar 3 hoofdstukken (= 50 blz)
Op een windows machine of op linux?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:35 schreef Marco001 het volgende:
Ah njah, wij gebruiken Xamp met de Mysql gebeuren.. Werkt ook goed.![]()
tabelletje aanmaken en maar lijntjes trekken naar de relations.
Krijg ze hopelijk 3 maart binnen. Maak ik gelijk een topic aan: "Share hier je Moo minicards"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb ook Moo-minicards. Echt heel mooi
Windows 7 hier, en klopt, daarom gebruik ik het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op een windows machine of op linux?
Xampp is wel heel erg makkelijk.
En als je studie dit nou niet nodig acht?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Een echte IT'er zet een linux machine neer met daar los op geinstalleerd.
Linux is zooooooooooo overratedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Een echte IT'er zet een linux machine neer met daar los op geinstalleerd.
Wellicht dat ik ook eens nieuwe ga laten maken... Vind het wel handig om er een paar bij me te hebben voor als iemand je foto's wil bekijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:10 schreef fFarl het volgende:
[..]
Krijg ze hopelijk 3 maart binnen. Maak ik gelijk een topic aan: "Share hier je Moo minicards"
Bonuspunten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
En als je studie dit nou niet nodig acht?
Als webserver is het wel handig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
[..]
Linux is zooooooooooo overrated
Schandalig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Honneponnetje, daar doen ze bij mij op school niet aan
Hier ook niet..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Honneponnetje, daar doen ze bij mij op school niet aan
Kan ik op zich ook wel mee inkomen, maar dan zou je bv een vlan kunnen maken waar alleen die server in zit in dat lokaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier ook niet..
Wat, Als je alleen al met het idee komt om zelf een linux servertje neer te zetten protesteren ze al..
OOk al zou je helmaal geen netwerk erom heen bouwen.. Reden: te weinig apparatuur XDquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan ik op zich ook wel mee inkomen, maar dan zou je bv een vlan kunnen maken waar alleen die server in zit in dat lokaal.
Bv.
Dan moet iemand z'n laptop opofferen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
OOk al zou je helmaal geen netwerk erom heen bouwen.. Reden: te weinig apparatuur XD
Dat is wel handig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |