Waar code je in, in welk programma?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:55 schreef Puala het volgende:
Ik geef het op. PHP is niet aan mij besteed. Wat een !@&@$*@#*@!! prutstaal
xampp & notepad ++quote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar code je in, in welk programma?
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
xampp & notepad ++
Geloof tenminste dat dat de info is die je vraagt
Fout is gevonden.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Notepad++ gebruik ik ook.
Zodra er iets niet klopt dan veranderd de kleur.
Zeer handig.
En dat is in jouw ogen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:36 schreef Cryothic het volgende:
Tijd om over te stappen op een echte taal.
Gaat niet werken helaasquote:
Ik heb ook niks gezegd over een websitequote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een website bouwen in C zelf is nog een hele klus
Omdat je er geen vraagteken achter zet.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef Chanty het volgende:
Bah waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om even een antwoord te sturen op vraag in een mailtje
.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef Chanty het volgende:
Bah waarom is het voor sommige mensen toch zo moeilijk om even een antwoord te sturen op vraag in een mailtje
Een informatiesysteem noemen ze het op school. Ik noem het een veredelt self made helpdeskpakketquote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Cryothic het volgende:
Nee, dat is waar, maar daar ging het simpelweg over.
Problemen met PHP, ik ging er voor t gemak maar even vanuit dat ze niet probeerde een windows app te bouwen
Alles is beter dan Topdesk powered bij Java en Remedy powered bij Java.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Een informatiesysteem noemen ze het op school. Ik noem het een veredelt self made helpdeskpakket
*schouderklopje*quote:Op maandag 15 februari 2010 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....chaos is voorbij hier. Wat een k**-dagZoeentje heb ik er in tijden niet meegemaakt zegt
Aan de andere kant ook wel weer een goed gevoel
We hebben het toch weer gebolwerkt om alle openstaande shit na een flinke migratie weg te werken
Haha, wij zijn nu ook bezig hier met een informatie systeem..quote:Op maandag 15 februari 2010 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Een informatiesysteem noemen ze het op school. Ik noem het een veredelt self made helpdeskpakket
Hmm leuk he, dat soort leraren?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:14 schreef Chanty het volgende:
Speaking of the devil: de docent heeft een mail gestuurd. Maar alleen een algemene mail naar alle studenten over de gemaakte opdracht en natuurlijk geen antwoord op mijn specifieke vraag.
Die Moo-dingen zijn dus ook idd eigen design en een rib uit je lijfquote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb net nieuwe via VistaPrint. Maar dan wel met mijn eigen ontwerp. Ietsje duurder, maar ook weer niet zo erg dat het een rib uit je lijf kost
De oude kaartjes heb ik gewoon in de papierbak gegooid.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:43 schreef Erasmo het volgende:
Het enige nadeel, ik ben nu een flinke tijd verder en heb veel toffere foto's voor op die kaartje maar de oude lichting is nog lang niet op
Ik heb ook Moo-minicards. Echt heel mooiquote:Op maandag 15 februari 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Moo-dingen zijn dus ook idd eigen design en een rib uit je lijfMaar wel tof
Aan de ene kant een plaatje, aan de andere kant de contactinfo
En ik heb voor de bandjes van die moo minicards besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |