quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Marc H het volgende:
Weet je het zeker?
* Marc H aait zijn 100-400
Ja het scheelt natuurlijk ook niet heel veel maar 70 euro incl Hoya UV filter. Ik blijf natuurlijk studentquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:08 schreef Kremers het volgende:
Wat heb je geboden dan? Een nieuw exemplaar heb je al voor ¤90.
Hoeft niks te betekenen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:06 schreef aaipod het volgende:
Hey een SC topic. Hier kan ik mijn verhaal wel even in kwijt.
Geboden op een canon 50mm f1/8. Afgesproken dat ik hem volgende week op zou halen. Verkoper ondertekent echter zijn posts steeds met een Nickname en claimt dat de 2 jaar oude lens slechts 1 maal gebruikt is. Bovendien krijg ik net een mailtje van hem of 'het niet makkelijker voor mij is om op het station af te spreken'. Ik ben een beetje in dubio nu. Ik wil de lens wel voor die prijs en hij woont best dichtbij. Zou echter een stuk gerustgestelder zijn als hij wat normaler deed.
Zijn nickname is dan echter ook weer niet die van een tekenfilmfiguurtje uit de jaren 90 denk ik?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoeft niks te betekenen hoor.. Mijn neef wordt ook nooit meer met zijn naam aangesproken waar die mee geboren is en sluit ook alles af met zijn nickname.. En die is verder zo normaal als het maar zijn kan..
Hoe oud is het boek Kruimeltje? De film is iig van 1999..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zijn nickname is dan echter ook weer niet die van een tekenfilmfiguurtje uit de jaren 90 denk ik?
Je weet dat die 1.4TC je diafragma naar F8 tilt en dat je dan geen AF meer hebt he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik was van plan om voor de 100-400 te gaan maar die laat ik nu vallen voor een 1.4TC + de 400mm F5.6
Wordt alleen "ff" sparen.
Dat is lievquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Chanty dat dom SPSS werk (getalletjes invoeren) vind ik stiekem wel leuk
Dus mocht je ooit hulp nodig hebben
Ik heb het afgelopen jaar ook 16 uur moeten doen (was verplicht als 1e jaars) maar ik vond het nooit erg
Kan ik het kennen?quote:Op zondag 14 februari 2010 00:17 schreef Erasmo het volgende:
Zeg ik lekker niet
Weet ook niet zeker of de locatie er überhaupt nog wel is
Je bent er ongetwijfeld wel eens voorbij geredenquote:Op zondag 14 februari 2010 00:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Kan ik het kennen?
Laat ik hier ook maar weer eens meedoen, de grand marnier begint er hier trouwens behoorlijk in te knallen.
hmm .. langs de N18? (waar het nu trouwens fucking glad is)quote:Op zondag 14 februari 2010 00:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je bent er ongetwijfeld wel eens voorbij gereden
Vanavond moest ik naar Eibergen, ruim een half uur over gedaan (normaal 10 minuten), ik kon niet harder dan 40 km/h. Er wordt door de provincie ook niet meer gestrooid op de route, te weinig zout...quote:
Ja. Zeg dat maar tegen de prutsers die ervoor zorgden dat we een gigantische bak achterstand kregenquote:
Das wel leuke bezigheid zo met dit weer buiten.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:26 schreef Marc H het volgende:
Zo is het, koppen moeten rollen![]()
Ik moet toegeven dat ik ook werk gerelateerd bezig ben. Zit mijn nieuwe laptop in te richten.
Ben van een 17" naar een 15" laptop gegaan, de 17" was te groot/zwaar.
Iddquote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das wel leuke bezigheid zo met dit weer buiten.
Den Haag is ook wit.
Dat is altijd tof jaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd
Ik kan niet wachten op de eerste knoppen, de zachte groene blaadjes en een lentezonnetje
Nou wat doe je hier nog?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is altijd tof ja![]()
Hoewel ik nog wel 1 keer in de sneeuw op pad zou willen voor foto's. Zoals mijn Oostvaardersplassen-uitstapje begin dit jaar.
Dan had ik eerder al terug geweestquote:
Zonlicht was er vandaag geloof ik nog niet als ik zo naar de lucht kijkquote:Op zondag 14 februari 2010 10:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan had ik eerder al terug geweestmet zonsopkomst heb je tof licht
![]()
En straks staat een uitstapje naar de bios op de planning. Even de nieuwe Disney film bekijken
Truequote:Op zondag 14 februari 2010 10:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zonlicht was er vandaag geloof ik nog niet als ik zo naar de lucht kijk
Die kikkerfilm?Volgens mij is die wel tof, veel plezier.
Met de 1.4 al?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat die 1.4TC je diafragma naar F8 tilt en dat je dan geen AF meer hebt he?
Nopequote:Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met de 1.4 al?
Dacht dat dat pas met de 2.0 gebeurde.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef Netsplitter het volgende:
Hmmmmmm.....
Ik voel een huur test aankomen.
* Marc H voelt een meet aankomenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:11 schreef Netsplitter het volgende:
Hmmmmmm.....
Ik voel een huur test aankomen.
Die had ik je kunnen vertellenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:24 schreef Marc H het volgende:
Net even getest, 100-400L (is ook 5.6 op 400mm) met 1.4 extender, op mijn 7D. Geen AF meer.
Dus op m'n 70-200 2.8 blijft m'n AF wel werken.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeOmdat je hoogste diafragma al 5.6 is en de 1.4x TC je hoogste diafragma met 1 stop verhoogt kom je op de F8 uit. De 2x TC gooit er twee stoppen bij.
Yupquote:Op zondag 14 februari 2010 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus op m'n 70-200 2.8 blijft m'n AF wel werken.
Das gunstig.
Vind 1.4 wel voldoende, vandaar de 400mm.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupZelfs met de 2x convertor
Alleen worden je beelden dan megasoft en de AF gaat hunten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:06 schreef Kremers het volgende:
Neee! Zeg dat niet, mijn trauma's van 3 jaar terug komen weer naar boven... Klooien met PHP en een Flash app
Auwwwquote:Op zondag 14 februari 2010 16:00 schreef HMaster-II het volgende:
Hard onderuit gegaan op straat vanmorgen.
Stap de auto uit, precies op een rand ijs. Voor ik het wist lag ik met een harde plak op de grond. Vol op de rug.
Spieren in de rug verkrampt en erg pijnlijk. Dat wordt een paar dagen plat/thuis....
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:00 schreef HMaster-II het volgende:
Hard onderuit gegaan op straat vanmorgen.
Stap de auto uit, precies op een rand ijs. Voor ik het wist lag ik met een harde plak op de grond. Vol op de rug.
Spieren in de rug verkrampt en erg pijnlijk. Dat wordt een paar dagen plat/thuis....
Bovenste mailtje van hem, onderste van mij. Nu ik niet 's avonds af wil spreken, maar 's middags en niet op het station haakt hij ineens afquote:Hoi..
aangezien ik het afhandelen van de verkoop maar heel erg moeizaam vind verlopen,
trek ik hierbij mijn aanbod terug..
verder wens ik je veel succes met je jacht naar een lens..
groet
---------------------------------------------------------------------------
From:
To:
Subject:
Date: Sat, 13 Feb 2010 ***
Helaas heb ik vanmorgen vernomen dat mijn maandag toch niet zo rustig zou zijn als ik dacht dus maandag wordt moeilijk. Is het dinsdag ook mogelijk in de middag? Op het station zaken doen trekt me niet zo. Ook omdat ik de lens wel even wil testen en lenzen verwisselen op een winderig station is niet heel handig..
Met vriendelijke groet,
LOLquote:Op zondag 14 februari 2010 17:49 schreef aaipod het volgende:
[..]
Bovenste mailtje van hem, onderste van mij. Nu ik niet 's avonds af wil spreken, maar 's middags en niet op het station haakt hij ineens af
Wanneer kan ik mijn bon van herinneringoplinnen.nl verwachten?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL![]()
Nouja, misshcien moet je dan maar blij zijn ook...
Hier net terug van de nieuwe disney-kikker-film![]()
Het disney droop er af, maar was toch wel weer leuk
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wanneer kan ik mijn bon van herinneringoplinnen.nl verwachten?![]()
zeik niet. Het is dev :p geef liever een oplossing :pquote:Op zondag 14 februari 2010 14:48 schreef Erasmo het volgende:
P op de eerste Steden foto zit een sensorvlek
Photoshopquote:Op zondag 14 februari 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zeik niet. Het is dev :p geef liever een oplossing :p
Je bedoelt dat op het moment dat je met de muis over de foto gaat je regel met copyright een stukje naar beneden verspringt?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
OkMijn subtiele-tussen-de-concerten-door-post komt niet duidelijk genoeg over
Ik bedoel: geef me een oplossing voor mijn tekstprobleem. Niet voor die sensorvlek
Dat bedoel ik iddquote:Op zondag 14 februari 2010 23:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bedoelt dat op het moment dat je met de muis over de foto gaat je regel met copyright een stukje naar beneden verspringt?
edit: en dat als je er overheen gaat met je muis je ook een zwart blokje rechts er bij krijgt?
Peter, je hebt alles vast gezet. Hij propt dus dat plaatje tijdens mouse over er tussen. Logisch dat dat onderste ding dus het aantal pixels opschuift wat je gebruikt voor dat plaatje wat je er tussen propt. Kwestie van je code aanpassen zodat ie niet die pixels naar beneden schuift.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik iddNou vind ik dat zwarte blokje rechts niet zo spannend nog, maar die regel wel
En die regel verschijnt ook als ik het formaat van de balk aanpas.
Ik ben nog niet wakker......explain? Liefst met code-voorbeeldenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Peter, je hebt alles vast gezet. Hij propt dus dat plaatje tijdens mouse over er tussen. Logisch dat dat onderste ding dus het aantal pixels opschuift wat je gebruikt voor dat plaatje wat je er tussen propt. Kwestie van je code aanpassen zodat ie niet die pixels naar beneden schuift.
quote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker......explain? Liefst met code-voorbeelden
Hmm, hier dwarrelt nog wel wat. Van mij mag het afgelopen zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:21 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenHelaas deze ochtend geen verse sneeuw
Maar we hebben nog sneeuw
Ik ben het heus wel met je eens hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 09:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, hier dwarrelt nog wel wat. Van mij mag het afgelopen zijn.kutsneeuw
Kan ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 08:58 schreef Puala het volgende:
[..]
ik dacht dat jij websites kon bouwen
Ik PM wel eventjesquote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik ookMaar dit is nieuw voor me
![]()
Box !quote:Op maandag 15 februari 2010 10:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het heus wel met je eens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |