Dissen moet subtieler, BT, dit is niets.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Lach hier Lamon uit #37' om precies te zijn.
Pokemon de film?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef Devvie het volgende:
Ik schijt in mn broek van die tyfusfilm
Nee, paranormal activityquote:
Ik kan die films nooit zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, paranormal activity
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel enge geluiden en vage dingen die gebeuren
Net als the blair witch project![]()
![]()
![]()
Kriebels over mn rug,.. brrr
Ja weet ik het, kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:11 schreef KingChronic het volgende:
hoe kan deze? ik ben 14 en vond hem nix aan
Jullie zijn 50 ofso en schijten in jullie broek
Grote jongenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:11 schreef KingChronic het volgende:
hoe kan deze? ik ben 14 en vond hem nix aan
Jullie zijn 50 ofso en schijten in jullie broek
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan niet films nooit zien.Nouja, ik kan ze wel zien, en vind het ook wel leuk/interessant maar van zulke films raak ik paranoïde en slaap ik de komende maand niet meer.
![]()
![]()
![]()
Wat lul jij nou stroef?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef Lamon. het volgende:
Wow, dit wordt de meest gelezen klb-sc ooit, alleen omdat mijn naam er in staat.
Ga je eigen gang dan lekker ergens anders.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben aan het charcheren, laat me, laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan.
Iedereen is hier welkom in deze scquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je eigen gang dan lekker ergens anders.
Dezu mannetje is irrietand mangquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bijna Iedereen is hier welkom in deze sc
Misbruik de tekst van Ramses niet, ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan je tekst niet lezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Dezu mannetje is irrietand mang![]()
Niemand vind je eindbaas
En je gilt ook nog als een biatch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |