quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb de ziekelijke behoefte om arrogante meisjes te pesten.
Ik ben er ook erg goed in.
Ik heb werk hoor, je haalt mij en IQM door elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, don't quit your day job!
Ooh.. wacht..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, don't quit your day job!
Ooh.. wacht..
Was leuk he bij die meet?quote:
Oohja, wat danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb werk hoor, je haalt mij en IQM door elkaar.
Meet? Ik ga toch niet naar meets, ben je gek. Zal ik never nooit doen ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was leuk he bij die meet?
Oh nee, je was er niet, en heb je de ondertitel van PDL nou al gelezen, of doet ze het voor niets?
Tekenfilms vertalen, en hoe kan IQM nou werk hebben, met zijn 1000 posts per dag, en 15 klonen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, wat dan? En IQM heeft ook werk
!
Ga jezelf dat maar eens afvragenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tekenfilms vertalen, en hoe kan IQM nou werk hebben, met zijn 1000 posts per dag, en 15 klonen?
En de quote van PDL is je nog steeds niet opgevallen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meet? Ik ga toch niet naar meets, ben je gek. Zal ik never nooit doen ook
Jawel. Wees haar op je uitspraak toen in dit topic en ze moest lachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En de quote van PDL is je nog steeds niet opgevallen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Net zo normaal als je zojuist gekochte buttplug showen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugen. Vorig jaar had je een dildo voor een vriendin van je gekocht die ze zelf mocht uitzoeken.
Waarom weet ik dit nog?![]()
Ik ben wel een giller he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Wees haar op je uitspraak toen in dit topic en ze moest lachen.
Ik kom wel een stukje brengen in de vakantie.quote:
Dijenkletser. Zelfs achter hebben we het over je.quote:
Het zou grappig zijn, als het niet waar was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dijenkletser. Zelfs achter hebben we het over je.
We zitten nu in deel 37 alweerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dijenkletser. Zelfs achter hebben we het over je.
Nog veel grappiger als het wel zo was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn, als het niet waar was.
Liev.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom wel een stukje brengen in de vakantie.
Komt nog wel.quote:
'Lach hier Lamon uit #37' om precies te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Wat te doen met Lamon #37""
Ik geloof je meteen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |