quote:Op zondag 14 februari 2010 11:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb dus niks van het schaatsen meegekregen. Ik lag lekker op de bank en ik voelde me al lichtelijk slaperig tijdens de rit van Kramer....
word ik wakker bij de huldiging.. en ik maar denken dat mijn ogen 2 minuten dicht waren geweest
Vanaf de dweil kreeg ik echt slaap..quote:Op zondag 14 februari 2010 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de rit en de ritten erna wel gezien. Ben er pas ingekomen vanaf rit 8. Maar heb niet meer op de huldiging gewacht.
Was toen al gaan slapen.
Toen kwam ik net thuis.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanaf de dweil kreeg ik echt slaap..
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef PieterBas het volgende:
maar gelukkig hebben we voor het schaatsen www.afstandgemist.nl![]()
Huur een busquote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Kut gladheidZouden de ouders van mn huisgenoot komen vandaag, wij 2 liter soep maken, komen ze niet door de gladheid
Zitten wij met 2 liter soep
En dan?quote:
Een soepbusquote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je een soepbus!!!!1!11!!!!1 lollerpantofl!!1!!!11!!!
Een soepbus. Die rijden door de stad met eten voor daklozen. Maar in Delft heb je ckr geen daklozen? Al die tu studenten bouwen dan snel een dakquote:
True en de daklozen die er zijn zitten gewoon te chillen in de parkeergaragesquote:Op zondag 14 februari 2010 12:05 schreef jna het volgende:
[..]
Een soepbus. Die rijden door de stad met eten voor daklozen. Maar in Delft heb je ckr geen daklozen? Al die tu studenten bouwen dan snel een dak
Waarschijnlijk zie je het verschil ook niet met bezopen studentenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True en de daklozen die er zijn zitten gewoon te chillen in de parkeergarages
Op zondagmorgen niet neequote:Op zondag 14 februari 2010 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je het verschil ook niet met bezopen studenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |