abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78008997
Het is volgens mij een test-rocket van de Russen. Die zijn bezig met raketten op kernenergie om zo naar Mars en verder te kunnen gaan zonder brandstof problemen:

Dat zou ook die rare circelvormige trails kunnen verklaren, het is een nieuwe vorm van aandrijving en totaal anders dan conventionele raket-aandrijving .
Kijk maar bij 0:45 van het filmpje.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78009193
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:47 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is volgens mij een test-rocket van de Russen. Die zijn bezig met raketten op kernenergie om zo naar Mars en verder te kunnen gaan zonder brandstof problemen:

Dat zou ook die rare circelvormige trails kunnen verklaren, het is een nieuwe vorm van aandrijving en totaal anders dan conventionele raket-aandrijving .
Kijk maar bij 0:45 van het filmpje.
Behalve dat het niet om een dergelijke raket zou gaan maar om zo één.
pi_78009199
Ja kan ook . Maar denk toch met een andere motor al doen die Russen er graag mysterieus over.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78011687
quote:

Gast dat is gewoon een mislukte raket lancering. Ik dacht de russen het zelfs erkend hebben
pi_78012992
Leugens en bedrog over de Koersk

En over de berging van de Koersk

Wat deden ze eigenlijk nou precies met die Koersk daar?
Of ziet ik nou dingen die er niet zijn?

Hoeveel Koersken hebben die Russen eigenlijk. De een is gezonken in april 1998 en de ander in augustus 2000?
Was dat ook een Haarp/bluebeamproject?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind het vreemd.

(Bulava)

[ Bericht 10% gewijzigd door quirina op 15-02-2010 11:41:15 ]
  maandag 15 februari 2010 @ 11:31:56 #46
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_78013067
Ehm, en wat precies moet een gezonken onderzeeër in dit topic over koude winters in Noorwegen?
pi_78013123
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef Erasmo het volgende:
Ehm, en wat precies moet een gezonken onderzeeër in dit topic?
Koersk was ook in Noorwegen.
En je kan ook raketten afvuren vanaf duikboten.
pi_78013171
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef Erasmo het volgende:
Ehm, en wat precies moet een gezonken onderzeeër in dit topic over koude winters in Noorwegen?
Koude winters? dit is Brave New World Eppo! Erasmo zoek je aluhoedje eens op!
pi_78021908
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:29 schreef quirina het volgende:
Leugens en bedrog over de Koersk

En over de berging van de Koersk

Wat deden ze eigenlijk nou precies met die Koersk daar?
Of ziet ik nou dingen die er niet zijn?

Hoeveel Koersken hebben die Russen eigenlijk. De een is gezonken in april 1998 en de ander in augustus 2000?
Was dat ook een Haarp/bluebeamproject?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind het vreemd.

(Bulava)
Ik zie april 1988 niet terug in je bronnen. Ik zie wel april 1989. Maar dat gaat volgens de bron ook om de Komsomolets, een geheel andere onderzeeër. De Koersk zonk inderdaad in 2000, echter dat verhaal gaat over waarom die laatste wel en de eerste niet geborgen werd...
Wel even goed lezen voor je links op het forum plaatst he?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_78043801
Ja want als ze dit willen doen, doen ze het s'nachts zodat wij mooie plaatjes kunnen maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_78254773
Een raket dus
  zondag 21 februari 2010 @ 12:18:59 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78258835
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Gast dat is gewoon een mislukte raket lancering. Ik dacht de russen het zelfs erkend hebben
Dat geloof je toch zelf niet hopelijk hè?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78258882
Voor een gewone mislukte raketlancering vind ik het er ook echt te bizar uitzien.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:21:16 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78258895
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Een raket dus
uhhh die met die spiraal in Noorwegen draaide en was ettelijke minuten actief met bovendien een blauwe straal in het midden.

Dit met deze raket geeft in halve seconde een rippling in de lucht. Maar neemt niet weg dat he een stoer effect is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78264481
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Een raket dus
Die door de geluidsbarrière ging?
  maandag 22 februari 2010 @ 10:01:18 #57
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78294313
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een rondtollende raket + een lange sluiertijd
Echt...hoe sommige mensen echt klakkeloos dingen aannemen

Wat is die blauwe spiraalachte straal richting het centrum? Hoort zeker ook bij de raket, want het was carnaval in rusland
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78295147
quote:
Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die door de geluidsbarrière ging?
Is dat iets vreemds dan ?
Die oldkool V2 raketten gingen er al ruim doorheen.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:47:06 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78295501
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:01 schreef Killaht het volgende:

[..]

Echt...hoe sommige mensen echt klakkeloos dingen aannemen

Wat is die blauwe spiraalachte straal richting het centrum? Hoort zeker ook bij de raket, want het was carnaval in rusland
Wat dacht je van een spoor gassen? Die rakket had gewoon een voorwaartse snelheid. Dan kan je best zo'n spiraal krijgen. Vroeger nooit met spirograaf gespeeld?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_78295802
En wat op een afstand een perfecte spiraal lijkt kan dichterbij gewoon onregelmatig zijn.
Verder is de koude winter niet bijzonder te noemen.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')