Behalve dat het niet om een dergelijke raket zou gaan maar om zo één.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:47 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is volgens mij een test-rocket van de Russen. Die zijn bezig met raketten op kernenergie om zo naar Mars en verder te kunnen gaan zonder brandstof problemen:
Dat zou ook die rare circelvormige trails kunnen verklaren, het is een nieuwe vorm van aandrijving en totaal anders dan conventionele raket-aandrijving .
Kijk maar bij 0:45 van het filmpje.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:07 schreef polderturk het volgende:
http://www.daily.pk/norwa(...)re-into-chaos-14311/
Wat denken jullie ervan?
Video's van de gebeurtenis:
Koersk was ook in Noorwegen.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef Erasmo het volgende:
Ehm, en wat precies moet een gezonken onderzeeër in dit topic?
Koude winters? dit is Brave New World Eppo! Erasmo zoek je aluhoedje eens op!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef Erasmo het volgende:
Ehm, en wat precies moet een gezonken onderzeeër in dit topic over koude winters in Noorwegen?
Ik zie april 1988 niet terug in je bronnen. Ik zie wel april 1989. Maar dat gaat volgens de bron ook om de Komsomolets, een geheel andere onderzeeër. De Koersk zonk inderdaad in 2000, echter dat verhaal gaat over waarom die laatste wel en de eerste niet geborgen werd...quote:Op maandag 15 februari 2010 11:29 schreef quirina het volgende:
Leugens en bedrog over de Koersk
En over de berging van de Koersk
Wat deden ze eigenlijk nou precies met die Koersk daar?
Of ziet ik nou dingen die er niet zijn?![]()
Hoeveel Koersken hebben die Russen eigenlijk. De een is gezonken in april 1998 en de ander in augustus 2000?
Was dat ook een Haarp/bluebeamproject?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind het vreemd.
(Bulava)
Dat geloof je toch zelf niet hopelijk hè?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gast dat is gewoon een mislukte raket lancering. Ik dacht de russen het zelfs erkend hebben
uhhh die met die spiraal in Noorwegen draaide en was ettelijke minuten actief met bovendien een blauwe straal in het midden.quote:
Echt...hoe sommige mensen echt klakkeloos dingen aannemenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een rondtollende raket + een lange sluiertijd
Is dat iets vreemds dan ?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die door de geluidsbarrière ging?
Wat dacht je van een spoor gassen?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Echt...hoe sommige mensen echt klakkeloos dingen aannemen![]()
Wat is die blauwe spiraalachte straal richting het centrum? Hoort zeker ook bij de raket, want het was carnaval in rusland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |