Dat geloof je toch zelf niet hopelijk hè?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gast dat is gewoon een mislukte raket lancering. Ik dacht de russen het zelfs erkend hebben
uhhh die met die spiraal in Noorwegen draaide en was ettelijke minuten actief met bovendien een blauwe straal in het midden.quote:
Echt...hoe sommige mensen echt klakkeloos dingen aannemenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een rondtollende raket + een lange sluiertijd
Is dat iets vreemds dan ?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die door de geluidsbarrière ging?
Wat dacht je van een spoor gassen?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Echt...hoe sommige mensen echt klakkeloos dingen aannemen![]()
Wat is die blauwe spiraalachte straal richting het centrum? Hoort zeker ook bij de raket, want het was carnaval in rusland
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:17 schreef The_stranger het volgende:
Die spiralen zijn allang verklaard als een raket met een lekkende tank (Wat een spoor van brandstof achterliet en door de kracht ervan is de raket in een spiraal terecht gekomen).
Verder heb je totaal geen enkele link met deze gebeurtenis en de koude winter, of in ieder geval blijkt er niets van uit de OP.
Samenvatting:
Je komt te laat onder je steen vandaan met informatie die al weerlegt is en verder geen betrekking heeft op het gestelde in je OP.
Ik geef je:
[ afbeelding ]
(en dan ben ik nog gul met mijn sterren...)
Nee, vond het niet vreemd, vroeg me alleen af of die raket door de geluidsbarriere ging.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is dat iets vreemds dan ?
Die oldkool V2 raketten gingen er al ruim doorheen.
Vind ik die van Nemephis toch een stuk plausibeler hoor.quote:
Derek aka Salvad0r heeft die uitspraak gedaan na een discussie tussen mij en hem op #fokquote:Op maandag 22 februari 2010 11:00 schreef Amos_ het volgende:
@ Scorpie, waar slaat jouw signature op? Het is overigens al bijna maart 2010
is dat voor of na blootstelling van het klimaatbullshit ?!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Derek aka Salvad0r heeft die uitspraak gedaan na een discussie tussen mij en hem op #fok
Dat denk ik ook, tenzij er in deze laatste week voor maart drastische dingen gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Amos_ het volgende:
De klimaatfarce staat her los van, maar die uitspraak, daar gaat ie vast op terugkomen
Heb je daar een link oid voor/naar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef semexo het volgende:
Voor de aardbeving in Japan plaatsvond, is er ook zo'n spiraal aan de hemel gezien. Zet je toch aan het denken...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:31 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik dacht ook dat HAARP niet in noorwegen stond, maar ze kunnen het natuurlijk verplaatst hebben vannacht.
Bron?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef semexo het volgende:
Voor de aardbeving in Japan plaatsvond, is er ook zo'n spiraal aan de hemel gezien. Zet je toch aan het denken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |