Ik heb een 3GS, maar de agenda is op de iPhone niet echt geweldig is het nietquote:
Waarom WM?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:35 schreef poepeneesje het volgende:
HTC Snap. Of een andere met WM
.
Dat ligt hem aan jou, mijn agenda in combinatie met Google Calendar, iCal en push werkt superquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een 3GS, maar de agenda is op de iPhone niet echt geweldig is het niet![]()
Wel reëel blijven.
De standaard agenda is incompleet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:58 schreef patrickF het volgende:
[..]
Dat ligt hem aan jou, mijn agenda in combinatie met Google Calendar, iCal en push werkt superOveral je agenda beheren.
Wat mis je dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De standaard agenda is incompleet.
Weeknummers om te beginnen. Ik wil agenda items op m'n lockscreen zonder te hoeven jailbreaken, fatsoenlijke alerts, en kunnen lezen wat er komen gaat de aankomende week.quote:
Nokia 5800.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weeknummers om te beginnen. Ik wil agenda items op m'n lockscreen zonder te hoeven jailbreaken, fatsoenlijke alerts, en kunnen lezen wat er komen gaat de aankomende week.
Nou..quote:
quote:
Mijn broer heeft net een E75 via FOK gekochtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Maruna het volgende:
Thx allemaal, had er misschien bij moeten zeggen dat het uiteraard ook nog een beetje betaalbaar moet zijn. Was zeker niet van plan om een dikke 500 euro voor sommige modellen te gaan betalen.
die N5800 lijkt me al heel wat en ben zelf nu een 5230 tegengekomen die waarschijnlijk ook wel kan wat ik wil. Iemand die daar anders over denkt?
En zon Curve is tegenwoordig los ook maar 2-300 euro. Dus dat valt wel mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |