Moet kunnen in de Jaapshow zou Jaap zeggen, in de chat zou Boel zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik reageerde slechts op iemand anders en haalde een gerucht over een miskraam aan. Dat was niet aardig van mij, maar ja.... ze weten toch dat ze bij mij niet alles serieus hoeven te nemen?
Wat is er toch met jou gebeurd mootie, je was vroeger zo'n keurig meisjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ging eraf toen ik zei: Pedo's zijn niet leuk! Dat was een antwoord op iemand die zei dat we het over jonge meisjes in korte rokjes moesten gaan hebben.
Ik ben gewoon nog brakquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe met je mee hoor heks, daarom ben ik vanavond thuis gebleven
Ik denk ook niet dat dat nou hetgeen was wat haar dwars zat, maar op een gegeven moment zat echt zowat iedereen op haar in te hakken en ik denk dat dat haar even te veel werd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de laatste regel van zijn blog rijmde dus dat was leuk, volgens Liesbeth. Vandaar mijn rijmpje voor haar
Je vriend Hans was er ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:37 schreef Jian het volgende:
Slechts één keer gekicked, niet slecht, al zeg ik het zelf
Wie zal ze toch zijn, die mysterieuze Suzzy? De enige van de mods die we nog niet kennen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ging eruit op "tyfusmietjes", in aanmerking genomen wat ik nog meer heb gezegd, verbaasde me dat toch best nog wel. Wellicht een optelsommetje van Suzzy ??
Zie je nu hoe slechte invloed Huub op mensen heeft gehad?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd mootie, je was vroeger zo'n keurig meisje
Wie stelde die vraag eigenlijk voor het eerst aan haar?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar ze wel erg emotioneel van werd, was die vraag of "een baby bij het grofvuil zetten"
Dat ligt er waarschijnlijk maar aan één en dat is die knakenpoetser van een Vlemmix. Het mag allemaal zo min mogelijk kosten, dus er zullen wel limiters op de radiatoren zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft het zo druk, ze moet wel het hele weekend bezig blijven met het beantwoorden van mailtjes. Vandaar dat ze nu samen met Waterkokert weer de chat zit te lezen.
Verder viel het Marian op dat Liesbeth in het koudste gedeelte van het paleis zit. Maar of dat aan Liesbeth of aan het gebouw ligt? Ik zou het niet durven zeggen.
Dit is wel fucking schandalig stijlloos. Die gaat zelfs mij te ver.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar ze wel erg emotioneel van werd, was die vraag of "een baby bij het grofvuil zetten"
Liesbeth verdedigde Jaap die in de show die vraag aan Tabitha stelde. Het lag volgens haar aan de context waarin zoiets gevraagd wordt, of dat leuk of niet leuk zou zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is wel fucking schandalig stijlloos. Die gaat zelfs mij te ver.
Ik weet zelfs niet waarom Liesbeth daar zitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:30 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar weet niemand hier waarom Marian daar zit, of niemand wil het zeggen. Dan concludeer ik maar dat ze medelijden met Liesbeth kreeg.
Haha, dat is al de grote vraag sinds SV begon.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet waarom Liesbeth daar zit
Weet ik niet meer, maar het kwam iig in eerste instantie over als een rechtstreekse vraag aan haar en toen was ze helemaal confuus. Misschien werd het voor haar een beetje persoonlijk, wij weten ook niet wat ze persoonlijk heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie stelde die vraag eigenlijk voor het eerst aan haar?
Chatter Gretaz stelde die vraag op de chat, maar later omdat ik er wat van zei, vertelde ze dat het een vraag van Jaap was die gesteld werd afgelopen woensdag, maar het stond er zo grof dat ik daar van schrok, er ston.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie stelde die vraag eigenlijk voor het eerst aan haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |