Hahaha, Butterflies vind ik nu juist 1 van de minste songs. Smaken verschillen gewoon............Gifkwal, als je Invincible in zijn algemeen niet zo goed vind, is dat toch okeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:03 schreef matthijst het volgende:
Butterflies v. Invincible vind ik 1 vd vetste MJ tracks.
Helemaal die Trackmasters remix met Eve

Is ook zo. Ik vind echter de melodie (ben erg melodiegevoelig) te zoetsappig. Maakt niet uit, we hebben toch allemaal onze voorkeur en minderkeur.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef matthijst het volgende:
Die tekst vind ik geinig verzonnen....
All you gotta do is
Walk away and pass me by
Don't acknowledge my smile
When I try to say hello to you
And all you gotta do is
Not answer my call when I'm tryin' to get through
Keep me wonderin' why
When all I can do is sigh

Heb je gelijk in, maar ik vind het gewoon jammer dat ik het niet zo leuk vindt. Omdat ik best regelmatig mensen hoor zeggen dat ze Invincible zo'n tof album vinden. Dan heb ik het idee dat ik iets niet hoor wat wel zou moeten horen, zeg maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahaha, Butterflies vind ik nu juist 1 van de minste songs. Smaken verschillen gewoon............Gifkwal, als je Invincible in zijn algemeen niet zo goed vind, is dat toch okee

Ik snap je, ik denk dat Invincible wat minder commercieel is dan de rest van zijn albums. En ja, het was zijn laatste album...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik vind het gewoon jammer dat ik het niet zo leuk vindt. Omdat ik best regelmatig mensen hoor zeggen dat ze Invincible zo'n tof album vinden. Dan heb ik het idee dat ik iets niet hoor wat wel zou moeten horen, zeg maar

Grappig, ik vind het juist te commercieel. Ineens zo'n Darkchild beat en in elk liedje komt zowat wel een gangsterrapper voorbij, en dan de hierboven al bediscussieerde melodieen die het glazuur van je tanden doen springen. Ik bedoel het overigens niet zo negatief als het klinkt hoor. Voor mij is Michael op Invincible het minst zichzelf of zo, ik weet niet... ik ga er nog maar eens een luisterronde aan wagen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik snap je, ik denk dat Invincible wat minder commercieel is dan de rest van zijn albums. En ja, het was zijn laatste album...

Mja, hij werd ook ouder...en ik kan me niet voorstellen dat hij zichzelf wilde herhalen. Dus het werden een ander soort songs.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist te commercieel. Ineens zo'n Darkchild beat en in elk liedje komt zowat wel een gangsterrapper voorbij, en dan de hierboven al bediscussieerde melodieen die het glazuur van je tanden doen springen. Ik bedoel het overigens niet zo negatief als het klinkt hoor. Voor mij is Michael op Invincible het minst zichzelf of zo, ik weet niet... ik ga er nog maar eens een luisterronde aan wagen!

Absoluut, en dat kenmerkt een groot artiest.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef gifkwal het volgende:
Ja, dat in elk geval. Hij deed wel altijd iets nieuwsEn toch is veel van zijn muziek tijdloos.

1 nummertje met oude lyrics van Biggie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef gifkwal het volgende:
Grappig, ik vind het juist te commercieel. Ineens zo'n Darkchild beat en in elk liedje komt zowat wel een gangsterrapper voorbij.

My bad, ik had serieus het idee dat in minstens 3 liedjes een rap voorkwam. Zal wel komen omdat ik zoveel van die liedjes op elkaar vind lijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
1 nummertje met oude lyrics van Biggie?
Darckchild was gewoon een hitproducer van die tijd, net als Teddy Riley rond Dangerous.

Zo'n mooi liedje. En die uitvoering van Tony Bennett is ook mooi.
  Zo'n mooi liedje. En die uitvoering van Tony Bennett is ook mooi.  

Ik vond zelf The Legend Continues altijd leuk om te kijken. Ging over zijn leven van Jackson Five tot aan Bad (stamt ook uit die periode namelijk). Heb hem zelf op video, geloof niet dat hij op dvd te krijgen is... Echt veel officiele documentaires zijn er niet, en de onofficiele zitten vaak vol met bullshit, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Hondenbrok het volgende:
Een vriend van me heeft 'The Making of Michael Jackson's Thriller' voor me geregeld en die is echt heel interessant vind ik. Nu vroeg ik me af zijn er nog meer leuke interessante documentaires of interviews van Michael? Vooral uit de eind jaren 70, de 80s en begin jaren 90?

En ook die ene met homevideo's waar Michael verslag over doet als reactie op Living with Michael Jackson van Martin Bashir. Ik zoek ook interviews als deze op de set van Beat It enzo.
  En ook die ene met homevideo's waar Michael verslag over doet als reactie op Living with Michael Jackson van Martin Bashir. Ik zoek ook interviews als deze op de set van Beat It enzo.   

'At this age, you're 24..?'quote:

Oh Robijn, wat leuk, die was ik helemaal vergeten! Ain't no words to this song.. whehequote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Robijn48 het volgende:
Voor diegenen die dit nog niet kennen: zoooo leuk. ("its number one!")

Jaaa, die is ook zo leuk, hij weet zich weer helemaal geen houding te gevenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh Robijn, wat leuk, die was ik helemaal vergeten! Ain't no words to this song.. whehe
Over surprises gesproken, vind dit ook altijd zo'n leuk filmpje om te zien:
 . Heb hem trouwens nog niet gezien in zulke goede kwaliteit, die andere zijn allemaal bagger.
. Heb hem trouwens nog niet gezien in zulke goede kwaliteit, die andere zijn allemaal bagger.

Ja, zo schattigquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jaaa, die is ook zo leuk, hij weet zich weer helemaal geen houding te geven. Heb hem trouwens nog niet gezien in zulke goede kwaliteit, die andere zijn allemaal bagger.
 Ik denk dat deze goede kwaliteit is omdat ie uit Michael's eigen home movies verzameling komt, haha vast opgenomen door zijn eigen cameraman of zo.
 Ik denk dat deze goede kwaliteit is omdat ie uit Michael's eigen home movies verzameling komt, haha vast opgenomen door zijn eigen cameraman of zo.

Die is inderdaad leuk om te zien, hoorde deze bij Michael's Private Home Videos ofzo, gezien de stem van Michael er tussendoor die zo het één en ander over het filmpje verteld.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh Robijn, wat leuk, die was ik helemaal vergeten! Ain't no words to this song.. whehe
Over surprises gesproken, vind dit ook altijd zo'n leuk filmpje om te zien:

Ik geloof het niet, maar die private home movies is inderdaad heel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:09 schreef senesta het volgende:
Dat komt uit deze serie toch?
Leuke serie filmpjes trouwens

Wat een kitschplaat zeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:33 schreef gifkwal het volgende:
Dit is trouwens een liedje van Kenny Rogers waar MJ de backing vocals doet. Nooit geweten (kende het hele liedje ook niet) maar vind het erg mooi!

Nou zegquote:
 Tja, het is de categorie country, normaal niet echt mijn ding maar dit vind ik toch wel mooi. Misschien vooral door Michael's stem, dat kan ook
 Tja, het is de categorie country, normaal niet echt mijn ding maar dit vind ik toch wel mooi. Misschien vooral door Michael's stem, dat kan ook   Kweet niet. Ben ik de enige?
 Kweet niet. Ben ik de enige?

Human Nature staat zeker in mijn top 3, zoniet op 1. Vooral het coupletquote:

quote:Weet niet waarom dit mij zo pakt, gewoon de manier waarop hij het zingt, perfect. Niet echt super-speciale lyrics ook oid. Oh, heb dit nooit echt zeker geweten, maar met ''electric eyes'' bedoelt hij toch camera's?
 Haha, dat kan voor mij in het topic van dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt
  Haha, dat kan voor mij in het topic van dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt  Daar zeg je me wat! Ik dacht bij dat zinnetje altijd aan de lichtjes van de stad, maar wat jij zegt is tien keer logischer. Ik vind dat ook een heel mooi stukje. Dat het over New York gaat (If this town is just an apple...) had ik dan wel weer begrepen, gelukkig...
 Daar zeg je me wat! Ik dacht bij dat zinnetje altijd aan de lichtjes van de stad, maar wat jij zegt is tien keer logischer. Ik vind dat ook een heel mooi stukje. Dat het over New York gaat (If this town is just an apple...) had ik dan wel weer begrepen, gelukkig...

Come to think about it, komende vrijdag is het alweer een jaar geleden dat hij TII aankondigde. Man, wat gaat die tijd snelquote:

Bedankt, leuk om te horen. Het is er inderdaad aardig op vooruitgegaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Deze, MJ zelf zingt hier alleen niet.

Tranen met tuiten gehuild toen hij het bekend maakte. M'n man kwam thuis en die dacht: wat is hier aan de hand!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Come to think about it, komende vrijdag is het alweer een jaar geleden dat hij TII aankondigde. Man, wat gaat die tijd snel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |