abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78644843
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Deze, MJ zelf zingt hier alleen niet.

Hauntingly beautiful melody.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:26:44 #252
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78648205
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 00:33 schreef gifkwal het volgende:
Dit is trouwens een liedje van Kenny Rogers waar MJ de backing vocals doet. Nooit geweten (kende het hele liedje ook niet) maar vind het erg mooi!

Mijn hart sprong op toen ik deze post las, want ik hou wel van (de meeste) country. Ik ken het lied. Toevallig dacht ik van de week : pfff, zou graag gehoord hebben hoe Michael country zingt.
Maar! Weet je zeker gif, dat Michael hier de backing vocals doet? Ik hoor hem nl. niet. Of hij gaat helemaal op in de andere backing vocals, want het zijn er meer.

Toevoeging: heb op You Tube gekeken, en het schijnt toch echt zo te zijn. Horen jullie hem wél?

[ Bericht 3% gewijzigd door Robijn48 op 02-03-2010 19:48:29 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:44:13 #253
279726 Robijn48
Music was my first love
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:25:19 #254
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_78651410
TVP's voor de zeldzame filmpjes ide mij nog onbekend zijn
pi_78662775
- MJ's zoon Blanket getaserd door neefjes

@ Frontpage.....
pi_78666478
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:16 schreef Rnnz het volgende:
- MJ's zoon Blanket getaserd door neefjes

@ Frontpage.....
Het is toch verdomme kut dat we het nu over deze shit moeten gaan hebben. Anders hadden we nu in de concertbesprekingen gezeten.

Van een half jaar O2.

A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78666514
Ik hoor Michael duidelijk hoor in Goin' Back to Alabama. Mooi nummer vond ik altijd al.
pi_78666524
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:00 schreef Zapato het volgende:

[..]

Het is toch verdomme kut dat we het nu over deze shit moeten gaan hebben. Anders hadden we nu in de concertbesprekingen gezeten.

Van een half jaar O2.

Beetje Captain Obvious
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor Michael duidelijk hoor in Goin' Back to Alabama Indiana. Mooi nummer vond ik altijd al.

Maar ook een mooi nummer ja, dat was volgens mij van één van hun eerste, zoniet hun eerste tv-show toch?
pi_78666567
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:04 schreef Dynd het volgende:

[..]

Beetje Captain Obvious
[..]

Maar ook een mooi nummer ja, dat was volgens mij van één van hun eerste, zoniet hun eerste tv-show toch?
Ja gast, ik mag toch wel ff frustatie spuien hier

Het stak ff.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78666603
Maar Dynd, Goin' Back to Alabama is dat nummer met Kenny Rogers, da's iets anders dan Jackson 5.
pi_78666733
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:07 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja gast, ik mag toch wel ff frustatie spuien hier

Het stak ff.
Hehe, natuurlijk, kwam mij een beetje bevestigings-vragend over, maar dat ligt aan mij, ben moe. Sorry

|

Deze hoorde ik laatst weer op tv (Reclame Dante's Inferno), toen opgezocht en wist helemaal niet dat het een cover was.
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Maar Dynd, Goin' Back to Alabama is dat nummer met Kenny Rogers, da's iets anders dan Jackson 5.
Dat nummer met Kenny Rogers, die kende ik helemaal niet, bedankt!
En sorry voor die verbetering daarnet dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dynd op 03-03-2010 01:22:49 ]
pi_78666891
Tja, je moet jezelf maar even drie keer achter de oren krabben voor je in het vervolg nog tegen de kenners ingaat.
pi_78666986
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Tja, je moet jezelf maar even drie keer achter de oren krabben voor je in het vervolg nog tegen de kenners ingaat.
Ikzelf ben vast niet een kenner zoals velen hier maar, ken elk album + nummer in volgorde en datum, alle tours uit mijn hoofd etc etc.. zonder er echt bij na te hoeven denken. Dus ik dacht dat ik wel goed zat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt geweldig dat nummer, stond een linkje naast met nog een video met al zijn kleine bijdrage's aan liedjes, het is alsof hij een post-mortem album uitbrengt. Geweldig, ik ga met een vrolijke bui naar bed
pi_78667028
quote:
quote:
Deze hoorde ik laatst weer op tv (Reclame Dante's Inferno), toen opgezocht en wist helemaal niet dat het een cover was.
Dat is zo'n beetje het meest gecoverde nummer in de popmuziek.
pi_78667134
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:35 schreef Rnnz het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo'n beetje het meest gecoverde nummer in de popmuziek.
Christus, ik luister en weet naast MJ dan ook bar weinig pop & rock. Ik ben fan van Minimal-Techno, Punk. Gek hé, het is gewoon Michael die me trekt, zijn alles, zo zie je maar weer wat zijn muziek allemaal doet.
pi_78667388
quote:
Maar het is je vergeven.

Wat Dynd zegt is dan trouwens wel precies de reden waarom Michael zo populair is, om de een of andere reden maakt het niet uit van wat voor muziek je houdt, bijna iedereen die echt 'muziekfan' is, weet hem toch altijd erg te waarderen. Er zijn dus zelfs mensen zoals Dynd die dus geeneens weten dat Ain't No Sunshine een cover is, maar wel groot fan zijn van MJ en al z'n tours uit hun hoofd weten.

Vink zo fucking vet he, dat je iedereen kan raken met muziek, een hele wereld.
pi_78670441
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Mijn hart sprong op toen ik deze post las, want ik hou wel van (de meeste) country. Ik ken het lied. Toevallig dacht ik van de week : pfff, zou graag gehoord hebben hoe Michael country zingt.
Maar! Weet je zeker gif, dat Michael hier de backing vocals doet? Ik hoor hem nl. niet. Of hij gaat helemaal op in de andere backing vocals, want het zijn er meer.

Toevoeging: heb op You Tube gekeken, en het schijnt toch echt zo te zijn. Horen jullie hem wél?
Als ik heb gewoon met mijn computer-speakers luister hoor ik het ook niet zo duidelijk, maar met koptelefoon perfect

Hehe, grappig van Ain't No Sunshine. Maar Smokey Robinson vertelde toch ook dat zowat iedereen denkt dat Who's Loving You ook origineel van de J5 is, terwijl het een cover is. Dan is het dus gewoon goed gecoverd!
pi_78671074
In dat kader heb je trouwens ook nog deze, natuurlijk:

(wat heeft hij een dikke plofkop in dit filmpje )

En ook nog Bridge Over Troubled Water, maar die kan ik vreemd genoeg niet op Youtube vinden.

Kwam trouwens ook nog dit tegen

woensdag 3 maart 2010 @ 13:04:16 #269
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78678465
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor Michael duidelijk hoor in Goin' Back to Alabama. Mooi nummer vond ik altijd al.
Duidelijk? Nah, zal wel aan mij liggen dan...ben beetje hardhorend aan het worden. , en zeker als er van allerlei stemmen door elkaar klinken. (lastig)
Leef en Laten Leven
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:06:06 #270
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78678555
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Als ik heb gewoon met mijn computer-speakers luister hoor ik het ook niet zo duidelijk, maar met koptelefoon perfect

Hehe, grappig van Ain't No Sunshine. Maar Smokey Robinson vertelde toch ook dat zowat iedereen denkt dat Who's Loving You ook origineel van de J5 is, terwijl het een cover is. Dan is het dus gewoon goed gecoverd!
Ja kijk, hier kan ik me iets bij voorstellen. Tijd om een koptelefoon te gaan kopen

Zapato, helemaal met je eens met je laatste post, maar wil er graag nog iets aan toevoegen.
Ben ervan overtuigd dat hij niet enkel zo populair is vanwege zijn muziek, maar ook zeker vanwege zijn bijzondere persoonlijkheid.

[ Bericht 11% gewijzigd door Robijn48 op 03-03-2010 13:12:24 ]
Leef en Laten Leven
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:29:09 #271
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78684837
Ik vind stiekem deze cover van MJ wel geweldig

By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:58:22 #272
265233 veuvje
MJ......Love
pi_78686300
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:29 schreef Arn0 het volgende:

BRILJANT nummer vind ik het echt heerlijk!!!
1 van me lievelingsnummers geen idee waarom mar als ik hem hoor komt hij bij mij binnen als een gek

Trouwens Ain`t no sunshine is 1 van mijn lievelingsnummer van de J5 dat dioet hij zo goed heerlijk nummer!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_78703718
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maar het is je vergeven.

Wat Dynd zegt is dan trouwens wel precies de reden waarom Michael zo populair is, om de een of andere reden maakt het niet uit van wat voor muziek je houdt, bijna iedereen die echt 'muziekfan' is, weet hem toch altijd erg te waarderen. Er zijn dus zelfs mensen zoals Dynd die dus geeneens weten dat Ain't No Sunshine een cover is, maar wel groot fan zijn van MJ en al z'n tours uit hun hoofd weten.

Vink zo fucking vet he, dat je iedereen kan raken met muziek, een hele wereld.
qft
pi_78713155
quote:

Ik hem 'm vandaag weer s zitten spacen op Little Susie, blijft echt een macaber nummer.
pi_78713384
quote:

Je bent wel de eerste met een Beatles-avatar die dat zegt, de anderen vinden het blasfemie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')