Echt hoor, werken in het weekend, weer een nieuw topic moeten openen, mensen die het te druk hebben om je nog ff gezelschap te komen houden enzo... Ben benieuwd wat het volgende isquote:
Ahh gut, wat klink je toch zielig...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, werken in het weekend, weer een nieuw topic moeten openen, mensen die het te druk hebben om je nog ff gezelschap te komen houden enzo... Ben benieuwd wat het volgende is
Gelukkig ben ik morgen wel redelijk op tijd klaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh gut, wat klink je toch zielig...
Werken op valentijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik morgen wel redelijk op tijd klaar
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga na m'n werk wel ff trainen, da's genoeg valentijn voor mij
Hoe dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 07:04 schreef NBT het volgende:
anders word je ff om 7uur wakker..... En hoe!!![]()
wat moet je anders met valentijn buiten carnaval vieren natuurlijk ?quote:
Mja, werken dusquote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet je anders met valentijn buiten carnaval vieren natuurlijk ?
Trouwens, wat doe jij met carnaval achter de computerquote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet je anders met valentijn buiten carnaval vieren natuurlijk ?
Gaarheid, demotivatie, geen zin meer.... Need to go on?quote:Op maandag 15 februari 2010 08:52 schreef tripack het volgende:
morguuh Wl en beller![]()
wat brengt jullie hier zo op de vroege ochtend
dan ben je hier op de juiste plek om nog gaarder, nog gedemotiveerder te worden en nog minder zin te krijgenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid, demotivatie, geen zin meer.... Need to go on?
Nog maar 22 weken gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ben je hier op de juiste plek om nog gaarder, nog gedemotiveerder te worden en nog minder zin te krijgen
So go on
ow das maar een half jaarquote:
ikke nietquote:
ja en neequote:Op maandag 15 februari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Heeft iemand hier toevalig een WiI , en heeft hem softgemod ?
dadelijk om 11:30 weer richting de kroegquote:
GVD zeg!! we praten hier over werk ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dadelijk om 11:30 weer richting de kroeg
Haha wat een baasquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dadelijk om 11:30 weer richting de kroeg
Wii?!? Jupquote:Op maandag 15 februari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Heeft iemand hier toevalig een WiI , en heeft hem softgemod ?
dank uquote:
uhmz nja bij mij wel, maja orginele spellen en niks met de wii uitgespooktquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
oh,
doen bij jou alle spellen het ? heb een paar gebrand die het niet deden vh weekend
nee omdat je nog dronken bent van de vorige dagenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
net de auto voor de kroeg opgehaald
mocht gister aaf niet meer rijden![]()
moet zeggen: al 3 dagen carnaval, 3 keer echt goed door gedronken.
Maar geen 1 keer last van een kater.
haha, zal dat het zijn ?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
nee omdat je nog dronken bent van de vorige dagen
De kater komt later...quote:Op maandag 15 februari 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, zal dat het zijn ?
eerlijk is eerlijk: dokters advies van rustig met mn knie doen heb ik niet naar geluisterd en:
Zo waar genezen haha. gister echt allemaal dansen springen hossen hakkuh house noem maar op. Geen centje pijnen zelfs nu niet meer haha.
dat rijmtquote:
ja ik bedoel zonder Modchip dus. ik heb hem alleen gesoftmod. usb hdd heb ik nog niet, moet er nog eentje halen. heb er geen eentje over die ik in het WII bestandformaat kan formatteren.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii?!? JupModchip zit erin, maar heb ook een custom FW met USB HDD eraan
Bij mij doet alles het met de softmod? USB Loader erop en mijn spellen worden met een soort CoverFlow getoondquote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik bedoel zonder Modchip dus. ik heb hem alleen gesoftmod. usb hdd heb ik nog niet, moet er nog eentje halen. heb er geen eentje over die ik in het WII bestandformaat kan formatteren.
gisteren de hele dag beetje zitten klooien met die homebrew shit, best wel cool !![]()
wii resort en ssx blur doen het bijv niet.
Jonguuh je weet toch, kapot moeilijk!quote:
ja weet ik , maar zoals ik zei heb ik geen HD vrij.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij doet alles het met de softmod? USB Loader erop en mijn spellen worden met een soort CoverFlow getoond
En daar heb je een programma voor, die maakt een Wii partitie aan van je USB HDD
Ja als ik ze download, en met die applicatie installeer ik ze al op mijn USB HDDquote:Op maandag 15 februari 2010 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet ik , maar zoals ik zei heb ik geen HD vrij.
doet wii sports resoirt en ssx blur het ook bij jou ?
ik laad spellen nu met ULoader
die usb spellen zijn gewoon isos toch ?
ahzo.. doe je dat via ftp of usb ? mijn ftp werkt alleen op usb 1.0 , weet jij hoe usb 2.0 aan te zetten hiervoor ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja als ik ze download, en met die applicatie installeer ik ze al op mijn USB HDD
ey, ik moet ook eerst wakker worden voor ik weer kan beginnenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trouwens, wat doe jij met carnaval achter de computer
Damn, 23 uur later reageert meneer ook hequote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ey, ik moet ook eerst wakker worden voor ik weer kan beginnen
en fototoestel leeg maken, elke dagdeel (middag + avond) ruim 100 fotos.
beter laat dan nooitquote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Damn, 23 uur later reageert meneer ook he
Ik doe dat gewoon via USBquote:Op maandag 15 februari 2010 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzo.. doe je dat via ftp of usb ? mijn ftp werkt alleen op usb 1.0 , weet jij hoe usb 2.0 aan te zetten hiervoor ?
is wel makkelijk moet ik ook maar eens proberen.
fuck, dacht dat het vandaag was gevraagdquote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Damn, 23 uur later reageert meneer ook he
ja ok, maar ik ben lui, ik wil die iso via ftp overzettenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon via USBHang die HDD aan mijn pc, gebruik het programma om de spellen erop te zetten en hang de USB HDD dan weer aan mijn Wii
Dit is die app trouwens: http://wbfsmanager.codeplex.com/
Tjah dat weet ik zelf dus niet of dat soepel kanquote:Op maandag 15 februari 2010 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ok, maar ik ben lui, ik wil die iso via ftp overzettenelke keer dat ding loskoppelen schiet niet op.
maar nu weet ik eigelijk nog niet of die wii resort en ssx blur bij jou het doen op de softgemodde wii ?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat weet ik zelf dus niet of dat soepel kan
Bij mij doet elke game het (naar mijn weten), zal het vanmiddag even uitproberen voor jequote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar nu weet ik eigelijk nog niet of die wii resort en ssx blur bij jou het doen op de softgemodde wii ?
ja is goed thxquote:Op maandag 15 februari 2010 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij doet elke game het (naar mijn weten), zal het vanmiddag even uitproberen voor je
Wat dan?!?quote:
Zo kom je de dag tenminste een beetje doorquote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ja die grappige plaatjes van tripack , dat kan toch niet
jammer dat jij het blijkbaar niet zo gezellig meer vindt hier. je moet begrijpen dat soms mensen het gewoon druk hebben op hun werk, of gewoon geen zin meer hebben om uberhaupt te reageren.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
En wat dan..? Topic per fucking week ipv topic per dagdeel!
Twintig post per dag.. minimaal de helft is: ik heb geen zin meer op 20 verschillende manieren door 3/4 verschillende personen
WTF ?>! je moet tot 17:00 uur werken dan ?!?! dat ik dat ooit nog mee mag maken zegquote:Op maandag 15 februari 2010 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo kom je de dag tenminste een beetje door
Weet je wat pas erg is... ik mag niet meer om 7 uur beginnen![]()
True that is... maar de hele garde is ook wegquote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef lynda het volgende:
En wat dan..? Topic per fucking week ipv topic per dagdeel!
Twintig post per dag.. minimaal de helft is: ik heb geen zin meer op 20 verschillende manieren door 3/4 verschillende personen
Dat dan weer nietquote:Op maandag 15 februari 2010 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF ?>! je moet tot 17:00 uur werken dan ?!?! dat ik dat ooit nog mee mag maken zeg
je kan moeilijk een topic vullen met 3-4 personenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is... maar de hele garde is ook weg
Zie je mij typen ik vind het niet gezellig? Of zie je mij zeggen dat ik het bijv niet druk heb..?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat jij het blijkbaar niet zo gezellig meer vindt hier. je moet begrijpen dat soms mensen het gewoon druk hebben op hun werk, of gewoon geen zin meer hebben om uberhaupt te reageren.
I know en dat is stom..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is... maar de hele garde is ook weg
Hoor je mij toch ook niet zeggen?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan moeilijk een topic vullen met 3-4 personen
sorry hoor maar je begon met fucking dit enzo, ik dacht die is behoorlijk overstuurquote:Op maandag 15 februari 2010 14:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Zie je mij typen ik vind het niet gezellig? Of zie je mij zeggen dat ik het bijv niet druk heb..?
Ik zeg ik vind het jammer dat het hier niet meer is zoals het was.
Dat er een topic per week amper vol te krijgen is en dat minimaal de helft van de berichten per dag zijn ik heb geen zin meer, heb jij nog zin, wij hebben geen zin meer, etc.
Wel beetje lezen WL![]()
Neuhh absoluut niet overstuur.. Daarom ook de knipoog enzo!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor maar je begon met fucking dit enzo, ik dacht die is behoorlijk overstuur
en ik ga geen discussie met je houden of je het wel of niet gezellig vind. blijkbaar vind je het dus nog wel gezelligen heb ik het verkeerd begrepen.
maar met druk bedoelde ik mezelf eigelijk hoor. bovendien kan ik niet altijd op internet hier.
Zorg maar dat ze terug komenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
I know en dat is stom..
[..]
Hoor je mij toch ook niet zeggen?
Het valt alleen dood hier al maanden en dat is jammer.
Mag ik toch vinden na euhm 2,5 jaar posten?
daar heb je ook helemaal gelijk dat dat jammer is.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
I know en dat is stom..
[..]
Hoor je mij toch ook niet zeggen?
Het valt alleen dood hier al maanden en dat is jammer.
Mag ik toch vinden na euhm 2,5 jaar posten?
moet je wel de knipoog gebruiken hehquote:Op maandag 15 februari 2010 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuhh absoluut niet overstuur.. Daarom ook de knipoog enzo!
Gewoon jammer!
Als ik echt rel merk je het wel![]()
Stug door blijven posten elke x maar weer..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb je ook helemaal gelijk dat dat jammer is.
maarja tis niet dat we er iets aan kunnen doen, nja kwaliteits posts ofzo
toen was het kwaad al geschiedtquote:
Je moeder... daar ging ik pas... het is leuker omdat tegen die Sgeule dakduif te zeggenquote:
We hebben zn 06..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moeder... daar ging ik pas... het is leuker omdat tegen die Sgeule dakduif te zeggen
Kosten enzeux...quote:
Khehehequote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef lynda het volgende:
Er zijn meer smsjes verzonden hoor![]()
En dat weet hij zelf ook nog niet volgens mij
Helemaal niet. Ik heb het recht om dat te mogen doenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen was het kwaad al geschiedt![]()
![]()
Droxz + Druk met werk = Lulzquote:Op maandag 15 februari 2010 15:02 schreef lynda het volgende:
Mja droxz druk met werk.. Draak moest dr zelf laten bezwangeren.. Sgele in verweggistan..
Ik heb Sgele een sms gestuurd dat je hem mist
Om precies te zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz + Druk met werk = Lulz![]()
![]()
![]()
Ja ik wist dat Draakje daar druk mee is, maar is ze hier nog wel eens?
En my god... "Bellert mist je"
quote:Bob de Beller mist je!
Godverdommequote:
Do Svedanja! Oh wacht...da's Russischquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Do Svedanja! Oh wacht...da's Russisch![]()
![]()
![]()
Oh god ik hoor het al, jij drinkt tegenwoordig pure spiritus en noemt het een biertjequote:Op maandag 15 februari 2010 15:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Do Svedanja! Oh wacht...da's Russisch![]()
![]()
![]()
Yayquote:Op maandag 15 februari 2010 15:10 schreef lynda het volgende:
Hij is zwaar de lul. Gelukkig nog maar 2 weken.. dan gaan we maar eens beginnen met klussen
![]()
Draak is er heel af en toe.. te druk met zwanger zijn ofzo(nee hoor draak
)
Palinka FTW!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oh god ik hoor het al, jij drinkt tegenwoordig pure spiritus en noemt het een biertje
Alles kidz?!?
KUDT!!!!!!!!!!!! Sterf, gare rag schneequote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Sgele het volgende:
Hoe is het weer daar?
Hier leek het beter te worden, tot ik vanmorgen wakker werd en naar buiten keek...weer 30 centimeter sneeuw
Koud en kans op cm of 20 sneeuw is er nogquote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Sgele het volgende:
Hoe is het weer daar?
Hier leek het beter te worden, tot ik vanmorgen wakker werd en naar buiten keek...weer 30 centimeter sneeuw
Fokkin' Hell... m'n water....quote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Palinka FTW!![]()
Dat spul is goed te nassen... ik heb geloof ik wel zondag m'n lever uitgescheten..
Je kent het wel? Ik zwanger, jij zwangert, wij zwangeren?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yay
Druk zijn met zwangeren?!? Boh!
Dat zei ik ook.. ."Fokking hell! M'n Lever!" Zomgwtflollereinzzz!!!!111ONE!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fokkin' Hell... m'n water....
Net zo'n takkeweer als hier dus.. waar blijft die zomerquote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Koud en kans op cm of 20 sneeuw is er nog
Jonguuh jeweetsch, ik creeer gewoon nieuwe woordenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kent het wel? Ik zwanger, jij zwangert, wij zwangeren?
En dan ook nog kijken wat voor beer je probeerde te verdrinkenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zei ik ook.. ."Fokking hell! M'n Lever!" Zomgwtflollereinzzz!!!!111ONE!
M'n waterquote:Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KUDT!!!!!!!!!!!! Sterf, gare rag schnee
Hij spartelde zo lief..ik moest wel even kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog kijken wat voor beer je probeerde te verdrinken
Professor Beller! Jawuhl!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuh jeweetsch, ik creeer gewoon nieuwe woorden
Nee ze is bezwangerdt doorquote:Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Yay
Druk zijn met zwangeren?!? Boh!
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij spartelde zo lief..ik moest wel even kijken
Ik zat in een meeting toen m'n gsm begon te jengelenquote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Jij reageert trouwens ook snel op je sms hehe
Jeweetsch!!quote:
De tering... ik zie dat meteen voor mequote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij spartelde zo lief..ik moest wel even kijken
OKUHquote:Op maandag 15 februari 2010 15:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee ze is bezwangerdt door(ja met dt), nu zwangert (ja met t) en is te druk met zwangeren!
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zat in een meeting toen m'n gsm begon te jengelen![]()
Ik moest ook behoorlijk lachen jaquote:Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan nog een sms met dat de bob de beller je mist
Euh! Dat is gewoon belangrijke shizzle ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan nog een sms met dat de bob de beller je mist
Ik had eigenlijk moeten zeggen "Sorry..it's the wife, i'll be right back"quote:Op maandag 15 februari 2010 15:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Euh! Dat is gewoon belangrijke shizzle ja!
Bwhehehequote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen "Sorry..it's the wife, i'll be right back"![]()
Must.... not..... laugh.....quote:Op maandag 15 februari 2010 15:34 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, ik kom niet meer bij
whehehequote:Op maandag 15 februari 2010 15:34 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, ik kom niet meer bij
Haaiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:07 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
Ik kwam maar weer eens een bliksembezoekje doen hier!![]()
Ja druk! Beetje gaar omdat ik (wederom) in de file stond.quote:
stomme file's ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja druk! Beetje gaar omdat ik (wederom) in de file stond.
Ja echt hoor, verleden week 2,5 uur in de file gestaan op de terugwegquote:
naar huis toe vind ik nog vervelenderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, verleden week 2,5 uur in de file gestaan op de terugweg
Dudequote:
en ik moet nog koffie halenquote:
Ja lekkerquote:
Ikke welquote:
doe ons ook ff een rondje brengenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ikke wel
ipv koffie denk bier halen
Doet maar roepenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
doe ons ook ff een rondje brengen
Wel okquote:
ach ik heb ruzie met één collega, hij zegt geen woord meer tegen me.quote:
ach jah dan stoort tie je ook niet tijdens het fokkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ik heb ruzie met één collega, hij zegt geen woord meer tegen me.
maar erg vind ik het niet hoor.
Is ook belangrijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah dan stoort tie je ook niet tijdens het fokken
hij heeft een grafmuil op dit moment niet normaal hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah dan stoort tie je ook niet tijdens het fokken
Je collega die zijn bek houd tegen je?quote:
nou dat heeft hij eerder aan zn eigen te wijten. gaat zomaar weg wanneer het uitkomt enzo, en nu is hij er eindelijk op aangesprokenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Je collega die zijn bek houd tegen je?
Zal niet zijn omdat je hem een verlaat valentijnsboeket heb gegeven
het is ook een overantwoord klein ventje , dus dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef lynda het volgende:
Dus hij is gewoon dom bezig (Geweest) en gedraagt zich nu als een kind..
Kan jij mooi fokken
ik dacht dat we dit niet meer zouden zeggen ?quote:
Gaan we grappig doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat we dit niet meer zouden zeggen ?
Krijg de griebus!quote:
nee, lynda vond het vervelend gisteren.quote:
Sorry mama, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, lynda vond het vervelend gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry mama, zal het niet meer doenwhaha das beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry mama, zal het niet meer doenjaahoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
jaja daar koop je niets voor , harde knaken willen we zienquote:
* Sm0keZ laat WL een paar harde knaken zienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja daar koop je niets voor , harde knaken willen we zien
haha, je weet best waar ik op doelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat WL een paar harde knaken zien
zoiets
Daar zit je danquote:
die Amerikaanse op de achtergrondquote:
das wel veeeeel beterquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geef mij maar voetbal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Play ball!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel veeeeel beter
voetbal? ik zie geen voetbal
zo das wel erg ver vooruit zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef lynda het volgende:
Geef mij maar het nieuwe voetbalseizoen
gelukkig maar, tegen de tijd mag de sneeuw echt wel verdwenen zijn van mequote:
Is het nou al eens duidelijk wie de nieuwe coach gaat worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:20 schreef lynda het volgende:
Geef mij maar het nieuwe voetbalseizoen
ik dacht dat dick het ging forceren bij belgie ? althans volgens johan derricksenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het nou al eens duidelijk wie de nieuwe coach gaat worden?
Neuh, we zitten beetje te wachten op een curator die voor de belangen van AZ gaat handelen ipv de belangen van DSBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het nou al eens duidelijk wie de nieuwe coach gaat worden?
Pff ben blij dat GS eens ongelijk heeft gekregen en die halve sneeuwstorm van vandaag maar een cm sneeuw isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig maar, tegen de tijd mag de sneeuw echt wel verdwenen zijn van me
Dat zou wel een originele actie zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh, we zitten beetje te wachten op een curator die voor de belangen van AZ gaat handelen ipv de belangen van DSB![]()
Ik zie Dick het nog wel verkloten bij Belgie zodat hij bij AZ kan blijven..
Verder is het heel erg stil..
nou geloof me, je wilt alles behalve zon. ik denk dat je gelijk de kranten tegen de ramem plaktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff ben blij dat GS eens ongelijk heeft gekregen en die halve sneeuwstorm van vandaag maar een cm sneeuw is![]()
Ik zou het leuk vinden om met een zonnetje te klussen
Wel een lekker lente zonnetje!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, je wilt alles behalve zon. ik denk dat je gelijk de kranten tegen de ramem plakt
ik zou toch maar kranten meenemenquote:
13 dagenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou toch maar kranten meenemen
hoe lang nog voordat de achtbaanrit begint ?
mja je hebt iig iets om naartoe te leven. kunnen jullie wachten met intrekken tot het volledig af is , ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef lynda het volgende:
Dagen gaan steeds langer duren en de lijsten met wat er nodig is korter..
Meuningquote:
nopequote:Op woensdag 17 februari 2010 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten doet bij jullie bel-me-niet.nl het ?
kutsite. thx for checkenquote:
waar zou hij anders naar toe kunnen gaan??quote:
Naar huis?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
waar zou hij anders naar toe kunnen gaan??
volgens mij kon hij kiezen uit een aantal landen. bereid je maar alvast voor "Turken in autos met vlaggen uit het raam in den haag"quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
waar zou hij anders naar toe kunnen gaan??
mhwa heb ik niet zoveel last meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij kon hij kiezen uit een aantal landen. bereid je maar alvast voor "Turken in autos met vlaggen uit het raam in den haag"
Sorryquote:
nee wel de laatste donderdag van de weekquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:31 schreef NBT het volgende:
ja........... is het al weekend..... tering he wat duurt dat lang...![]()
Laatste dag van de weekquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
nee wel de laatste donderdag van de week
maar voor me gevoel duurt de week ook veel te lang
voor jouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hear Hearquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
voor jouw![]()
nja vrijdag een half dagje's middags een jaargesprek
whehehe en dan werkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
nog 2 dagen vakantie, gaat snel voorbij zo
Ik heb geen 1 dag last gehad van een katerquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe en dan werken![]()
dat zal je leren
en heb je nog een kater??
hier nog een verdomme! nou ja nog 1,5 dag..........quote:
Nog 2 uurquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier nog een verdomme! nou ja nog 1,5 dag..........
die komt binnenkort weer op tvquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das niet eerlijk!
[ afbeelding ]
Aaaightquote:
whehehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
Godver,
weer een moslim achter mijn pc gezeten
Ik start op krijg ik dit:
[ afbeelding ]
XPquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
Godver,
weer een moslim achter mijn pc gezeten
Ik start op krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een prutser, maar ik heb een iMacquote:
WTF hoe krijg je dat voor elkaarquote:
een goed begin is het halve werkquote:
Ja een paar uurtjes teveel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ja zo is dat, nog een paar uurtjes heh.ik verlang naar uitslapen
keiharde pornoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja een paar uurtjes teveel!
Ik verlang naar uitslapen in iemands armen!
Dat is inderdaad een optiequote:
Ook een hele goedemorgen!quote:
Geen idee... Heb haar al een week niet gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge sm0kez ! hoe is het met je moeder ?
geen tijd hebben voor je moeder?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee... Heb haar al een week niet gezien eigenlijk
heel goed!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Traditiegetrouw eet ik er wel altijd op zaterdag, dus ik zie haar morgen weer
Nee.........! ga ik niet doen ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie de dance parade petitie al ondertekent ?
http://www.danceparadepetitie.nl/
Nee die laat je gewoon naar jou toe komen, zodat ze daarna je hele huis kan schoonmaken zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef NBT het volgende:
[..]
heel goed!(ik kom ook bijna nooit bij me moeder hoor
)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee die laat je gewoon naar jou toe komen, zodat ze daarna je hele huis kan schoonmaken zeker
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Traditiegetrouw swaffel ik wel altijd op zaterdag, dus morgen weer
Draaaaakjuh!!!!!!!!!quote:
die woordkeuzesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Don't fuck with my klabanus!
De tering.... nu heb ik al heeeeulemaaaal geen zin meer...quote:Op maandag 22 februari 2010 06:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
*wrijft in ogen
Wtf, Droxz eerder hier dan ik?
Ik ken nog iemand met datzelfde probleemquote:Op maandag 22 februari 2010 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De tering.... nu heb ik al heeeeulemaaaal geen zin meer...
Damn ik ben echt niet vooruit te branden vandaag...quote:Op maandag 22 februari 2010 08:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met datzelfde probleem
Stopt peper in de kont van Bellerquote:Op maandag 22 februari 2010 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn ik ben echt niet vooruit te branden vandaag...
Zelfs dat helpt niet...Nu zie ik ook tegen deze week op, donderdag een begravenis ....quote:Op maandag 22 februari 2010 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stopt peper in de kont van Beller
hmm dat klinkt een kut begin van de week, gecondoleerd en sterkte deze wekenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfs dat helpt niet...Nu zie ik ook tegen deze week op, donderdag een begravenis ....
Ja dank je... Nicht (aangetrouwd) is gisteren overleden ten gevolgen van kanker... kut ziekte...quote:Op maandag 22 februari 2010 09:40 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm dat klinkt een kut begin van de week, gecondoleerd en sterkte deze weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |