Echt hoor, werken in het weekend, weer een nieuw topic moeten openen, mensen die het te druk hebben om je nog ff gezelschap te komen houden enzo... Ben benieuwd wat het volgende isquote:
Ahh gut, wat klink je toch zielig...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, werken in het weekend, weer een nieuw topic moeten openen, mensen die het te druk hebben om je nog ff gezelschap te komen houden enzo... Ben benieuwd wat het volgende is
Gelukkig ben ik morgen wel redelijk op tijd klaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh gut, wat klink je toch zielig...
Werken op valentijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik morgen wel redelijk op tijd klaar
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga na m'n werk wel ff trainen, da's genoeg valentijn voor mij
Hoe dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 07:04 schreef NBT het volgende:
anders word je ff om 7uur wakker..... En hoe!!![]()
wat moet je anders met valentijn buiten carnaval vieren natuurlijk ?quote:
Mja, werken dusquote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet je anders met valentijn buiten carnaval vieren natuurlijk ?
Trouwens, wat doe jij met carnaval achter de computerquote:Op zondag 14 februari 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet je anders met valentijn buiten carnaval vieren natuurlijk ?
Gaarheid, demotivatie, geen zin meer.... Need to go on?quote:Op maandag 15 februari 2010 08:52 schreef tripack het volgende:
morguuh Wl en beller![]()
wat brengt jullie hier zo op de vroege ochtend
dan ben je hier op de juiste plek om nog gaarder, nog gedemotiveerder te worden en nog minder zin te krijgenquote:Op maandag 15 februari 2010 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid, demotivatie, geen zin meer.... Need to go on?
Nog maar 22 weken gelukkigquote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
dan ben je hier op de juiste plek om nog gaarder, nog gedemotiveerder te worden en nog minder zin te krijgen
So go on
ow das maar een half jaarquote:
ikke nietquote:
ja en neequote:Op maandag 15 februari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Heeft iemand hier toevalig een WiI , en heeft hem softgemod ?
dadelijk om 11:30 weer richting de kroegquote:
GVD zeg!! we praten hier over werk ja!quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dadelijk om 11:30 weer richting de kroeg
Haha wat een baasquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dadelijk om 11:30 weer richting de kroeg
Wii?!? Jupquote:Op maandag 15 februari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Heeft iemand hier toevalig een WiI , en heeft hem softgemod ?
dank uquote:
uhmz nja bij mij wel, maja orginele spellen en niks met de wii uitgespooktquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
oh,
doen bij jou alle spellen het ? heb een paar gebrand die het niet deden vh weekend
nee omdat je nog dronken bent van de vorige dagenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
net de auto voor de kroeg opgehaald
mocht gister aaf niet meer rijden![]()
moet zeggen: al 3 dagen carnaval, 3 keer echt goed door gedronken.
Maar geen 1 keer last van een kater.
haha, zal dat het zijn ?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
nee omdat je nog dronken bent van de vorige dagen
De kater komt later...quote:Op maandag 15 februari 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, zal dat het zijn ?
eerlijk is eerlijk: dokters advies van rustig met mn knie doen heb ik niet naar geluisterd en:
Zo waar genezen haha. gister echt allemaal dansen springen hossen hakkuh house noem maar op. Geen centje pijnen zelfs nu niet meer haha.
dat rijmtquote:
ja ik bedoel zonder Modchip dus. ik heb hem alleen gesoftmod. usb hdd heb ik nog niet, moet er nog eentje halen. heb er geen eentje over die ik in het WII bestandformaat kan formatteren.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wii?!? JupModchip zit erin, maar heb ook een custom FW met USB HDD eraan
Bij mij doet alles het met de softmod? USB Loader erop en mijn spellen worden met een soort CoverFlow getoondquote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik bedoel zonder Modchip dus. ik heb hem alleen gesoftmod. usb hdd heb ik nog niet, moet er nog eentje halen. heb er geen eentje over die ik in het WII bestandformaat kan formatteren.
gisteren de hele dag beetje zitten klooien met die homebrew shit, best wel cool !![]()
wii resort en ssx blur doen het bijv niet.
Jonguuh je weet toch, kapot moeilijk!quote:
ja weet ik , maar zoals ik zei heb ik geen HD vrij.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij doet alles het met de softmod? USB Loader erop en mijn spellen worden met een soort CoverFlow getoond
En daar heb je een programma voor, die maakt een Wii partitie aan van je USB HDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |