Joh, daar krijg je geld op toe! Dat raken ze nooit kwijt!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op dit moment heb ik een doek opgespannen met van die keltische tribals erop
volgende editie koop ik over een maand op de canadese ebay, als ze dat gordijn niet meer nodig hebben
Ik dacht net al: heb ik die gemist of moet die nog?quote:
Ja, die was nog 26 minuten van t stadion verwijderdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht net al: heb ik die gemist of moet die nog?
Ja die supersoak je niet eens uit hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:16 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, die actievoerders die de olympische vlam willen uitblazen![]()
dat ding is daar op berekend, die vlam brand nog onder water
Ja! Dat ging toch de toorts rond en aan een touwtje en heel knap en zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vlam, dat was in China echt te gaaf he
Pah! Laat mij maar eens een minuutje alleen met die vlam en een zak Maoams!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die supersoak je niet eens uit hoor
Ik ga echt , koude voeten, en ik moet alle hondjes nog verhuizen van bank naar bed, en tis alweer a new daaaaaaaaay zometeen alweer een new daaaaaaawn ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat ging toch de toorts rond en aan een touwtje en heel knap en zo?![]()
![]()
Effe doorbijten nu... mannen in pakken met toespraken.
Waaaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga echt , koude voeten, en ik moet alle hondjes nog verhuizen van bank naar bed, en tis alweer a new daaaaaaaaay zometeen alweer een new daaaaaaawn ook
Dat gaat alleen maar harder fikken slimmiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pah! Laat mij maar eens een minuutje alleen met die vlam en een zak Maoams!![]()
Wil ik wel een asbest pak aan graag.
Jawel, ik pak Sjon en Chico dalijk mee en dan volgt de rest vanzelfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaat?Blijf je niet voor de vlam?
![]()
En lopen die luie kregen van jou niet zelf naar bed?
Mijn katten wel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:22 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahaha Cat, ik wil het je wel es zien proberen:
![]()
![]()
![]()
Oh Shit!
Viel me ook al op: ze kunnen het allebei nét niet!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:27 schreef oh-oh het volgende:
Das sowieso echt grappig aan die Canadezen, ze spreken gek Engels en gek Frans en niks normaals
Truste!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja bekijk het maar met je saaie speeches, die vlam zie ik nog wel op t journaal of zo.
Truste, nu echt
Canada heeft toch geen Blokker.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:39 schreef DeZwabber het volgende:
je ziet ook nooit dat ze gewoon eens bamboe tuinfakkels van de blokker hebben ofzo he
tis meteen weer een abstracte matwittte design dinges![]()
maar wel mooi
Ja-a-a-a-a-a-a-a-a!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:42 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, er kan best nog wat vibrato bij in je zang,....
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:46 schreef Cat22 het volgende:
Het is al best vroeg laat vroeg laat vroeg laat he?
Mijn rolluiken zijn net automagisch omhoog gegaan voor een nieuwe dag.![]()
Aha! Om kwart voor zes is dat dus.
Nee, veel enger: ik kom erachter dat mijn huis allerlei dingen doet terwijl ik slaap!quote:
Zwabbert!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:54 schreef DeZwabber het volgende:
zag dit waren toch niet de paralympics?
of is hij al zo lang aan het lopen dat evolutie hem wielen gegeven heeft?
Maar dan is het evengoed niet aerdig om te zeggen heur.quote:
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 06:03 schreef DeZwabber het volgende:
hahahahaahahahahahahaha, een hele avond met licht en effecten, en als het er echt om draait krijgt canada em niet omhoog
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 06:08 schreef DeZwabber het volgende:
, wacht maar tot je huis terug begint te praten
Moet kunnen, ff wassen en knagen maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef Qwea het volgende:
ken je bospeen zo eten zonder te koken?
Lekkerrrr hoorrrrrrrrquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef Qwea het volgende:
Trouwens..... is een leuk survivalkamp en een jaartje bij de padvinderij niks voor jou?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens..... is een leuk survivalkamp en een jaartje bij de padvinderij niks voor jou?
Verget oh-oh niet! Die heeft het ook bijna de hele nacht volgehouden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Cat en Zwabbert, nachtbrakers![]()
![]()
Ik was er 8.45 al af![]()
Nu aankleden en boodschapjes doen.
Trusten Greysie
Wast gezellig gisteraaf?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Nogmaals goedemorgen!
Ontbijt met appelkruimelvlaai
Japs. Uit de bocht gevlogen tijdens de training.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef Bamba het volgende:
Mogguh euh middag bedoel ik.
Er wad al 1 dode bij de olympische spelen zei mijn vriend? Van het bobslee team ofzo?
Mensen die 'de' carnaval zeggen.quote:Over een 3 uur barst hier de carnaval los
Jaquote:
Was nog even mee komen kletsen hier. Het was gezellig hier!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik was om kwart voor vier thuis, dus ja
En ik heb mijn Dierenthuis kalender weer die ik de vorige keer in de auto van Ll had laten liggen
Ik las net dat jullie het hier vannacht ook wel gezellig hebben gehad, stelletje nachtbrakers!
Enneh... even een speciale vermelding...
OMG ZWABBERT!!!!!! Wat ben ik blij met je draaiorgel smiley!![]()
Ik vind hem echt súperleuk!
Soms is het beter om even géén hypere Greys ergens bij te hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was nog even mee komen kletsen hier. Het was gezellig hier!
Een whiehiehiehie Greys had er best bijgekund.![]()
HET carnaval.quote:Die draaiorgel is leuk he!
DE draaiorgelsmileyquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is het beter om even géén hypere Greys ergens bij te hebben
[..]
HET carnaval.
DAT draaiorgel.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DE draaiorgelsmiley
DIE draaiorgel (smiley) als je kort wil zijn.
Ik dacht heel even 'Wat wat???? Wat komt er om kwart voor vier???' maar je bedoelt vannacht zeker?quote:
Wat is er mis met mijn toilet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht heel even 'Wat wat???? Wat komt er om kwart voor vier???' maar je bedoelt vannacht zeker?
Het was leuk!
En er zijn maar weinig benzinepompen onderweg op de terugweg open waar je binnen kunt plassen![]()
Er was er eentje die open was, maar die had van die enge wctjes buiten achteraf.
Dan ben ik altijd bang voor drugdealers enzo![]()
Niets, ik was juist héél blij met jouw toilet uiteindelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn toilet?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets, ik was juist héél blij met jouw toilet uiteindelijk
Die kalender daar
Ze was niet echt actief, volgens mij hadden we d'r wakker gemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiiihihihi.
En MipsWat een lekkertje!
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Heeft iedereen een leven op zaterdagmiddag?
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je erbij?
Ik hang hier nog steeds rond in pyjama en ochtendjas.![]()
Die zag er heel keurig uit, maar stiekem ging ie over sex.quote:Vertel es over LL zijn kalender?
Niehieeeeeeeeetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Die zag er heel keurig uit, maar stiekem ging ie over sex.
Nog zoveel dagen tot... enzo.
Uhuh.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niehieeeeeeeeet
Het is een scheurkalender met '365 reasons to have sex'. Dus iedere dag een goeie reden, die van gister was 'Someday we'll be too old'![]()
(hij hing nog op donderdag zag ik net).
En dan een stukje Wisdom (feitje) over seks erbij
Ja, jij moet met die honden van je gaan lopen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Middag![]()
Ik ben al zeker 2 uur op hoor, unlike Cat ben ik dan ook wel al aangekleed en gedouched en gaan wandelen en naar de dierenwinkel geweest en heb ik al ontbeten in de tussentijd![]()
Zometeen begint hier de kinderoptocht
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niehieeeeeeeeet
Het is een scheurkalender met '365 reasons to have sex'. Dus iedere dag een goeie reden, die van gister was 'Someday we'll be too old'![]()
(hij hing nog op donderdag zag ik net).
Ik vond het wel een leuke kalenderquote:En dan een stukje Wisdom (feitje) over seks erbij
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik was net weer Bleak House aan het kijken. Maar dat kan nu effe niet. Want ik had de DVD op pauze gezet en nu zitten er 2 katten geconcentreerd te staren naar de screen saver. Waar komt hij vandaan, waar gaat hij naartoe en vooral.... waar kan ik hem vangen!
Ik ben zo blij dat we hier niets met dat carnaval van doen hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Middag![]()
Ik ben al zeker 2 uur op hoor, unlike Cat ben ik dan ook wel al aangekleed en gedouched en gaan wandelen en naar de dierenwinkel geweest en heb ik al ontbeten in de tussentijd![]()
Zometeen begint hier de kinderoptocht
Ja ik kots dr ook van, ik ben blij als het donderdag is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat we hier niets met dat carnaval van doen hebben
Als ik érgens een hekel aan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |