SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bied mijn Powermac te koop aan. Deze machine is nog in een perfecte staat!
Specs:
Processor: 2x 2.3GHz G5 CPU's (geen single-dualcore maar 2 CPU's!)
Videokaart: ATI X800 videokaart 256 MB (snelst verkrijgbare videokaart voor dit type.)
Werkgeheugen: 8GB RAM.
Hardeschijf: 500GB hardeschijf.
Airport Extreme b/g wireless ingebouwd.
Bluetooth ingebouwd.
10/100/1000 ethernet.
CD/DVD (DL) brander
Vraagprijs: 550,-
Vaste prijs: 500,-
Op te halen in de omgeving van Arnhem.
Nog een handige link met dank aan Funkdude:
http://www.giantmike.com/tests/MacBookComparison.html
Hier is de Powermac vergeleken met een Macbook pro.:)
Geen SnowLeopard, maar wel gewoon Leopard.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:28 schreef Neo_ het volgende:
plus dat er helaas géén 10.6 SnowLeopard meer op kan draaien![]()
*helaas* I might add. wel een beest
Sluit me maar al te graag bij je aan, als ik kijk naar de specs is deze mac het dubbel en dwars waard om die 250 knaken neer te leggenquote:
Succes met verkopen dan maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Geen SnowLeopard, maar wel gewoon Leopard.
En 250,- waar dan?
Ja met slechtere specs ja, dan heb je een 1.8 dual met max. 2GB werkgeheugen en een kleine harde schijf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:24 schreef patrickF het volgende:
Ik denk dat je niet meer kan verwachten dan 250, het is al een oud model en op tweedehandsmac.nl staan ze ook voor die prijs.
Nee sorry, ben alleen geïnteresseerd in een verkoop.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:17 schreef Braddie het volgende:
Ruilen met Nieuwe Qmotion DualCore2,8 met 4gb ram?
Een tegenbod als je in je eigenpost zegt hoger ga ik echt niet? Spreek je hier nou jezelf enorm tegen of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:12 schreef patrickF het volgende:
Ik haak af, TS heeft niet het fatsoen om te reageren of om een tegenbod te doen.
intel only. Verder wel een prima ding, alleen jammer dat veel nieuwe software niet meer ondersteund word op deze machines.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef Renesite het volgende:
Waarom precies kan hier geen snow op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |