Shit, dat is niet goed...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:07 schreef dennistd het volgende:
Teletekst van Eén spreekt al van 20 doden. Om 10.30u is er daarop een extra journaal.
quote:10:12 uur
HSL Amsterdam<->Parijs
Door een aanrijding in Belgie rijden er
tussen Amsterdam en Parijs geen
Thalys-treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Prognose:
* onbekend.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:13 schreef TommyGun het volgende:
Nieuwe rel? Franse en Belgische trein op elkaar?
Sorry, niet om te lachen
Het zouden die klassiekjes zijn die op elkaar gebotst zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:28 schreef Duvel het volgende:
Ik zie twee klassiekjes de lucht in staan, en ik zie nog wat break-ramen. De twee klassiekjes, dat lijken me twee treinstellen van één van de twee gebotste treinen...
OK, ik heb net wat beelden gezien, maar wat een puinhoop.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:35 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Het zouden die klassiekjes zijn die op elkaar gebotst zijn?
Die break was er volgens mij toevallig.
Waarom zouden het die klassiekjes niet kunnen zijn die gebotst zijn?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik heb net wat beelden gezien, maar wat een puinhoop.Die foto van die twee klassiekjes tegen elkaar is in elk geval niet de head-on collision, maar bijkomende schade middenin één van de treinen. Kun je nagaan wat een bende het voorin moet zijn.
op die cdrik zijn twit staat ook een foto van een totaal afgeschraapte zijwand. Lijkt me idd dat die rode en die grijze klassiek 2 treinstelen van dezelfde trein waren...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:41 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Waarom zouden het die klassiekjes niet kunnen zijn die gebotst zijn?
Elk beeld dat je ziet komt van daar, moest er ergens anders nog een ergere ravage zijn zullen ze daar wel beelden van maken zeker?
Je zag trouwens dat de achterste wagon van de rode ferm op zijn zijkant lag.
Jij hebt het over die foto gok ik?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op die cdrik zijn twit staat ook een foto van een totaal afgeschraapte zijwand. Lijkt me idd dat die rode en die grijze klassiek 2 treinstelen van dezelfde trein waren...
Ik denk niet dat de brandweer je de kans geeft om dat deel echt te benaderen. Zou ook wel debiel zijn: ze zijn bezig met mensen redden.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:41 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Elk beeld dat je ziet komt van daar, moest er ergens anders nog een ergere ravage zijn zullen ze daar wel beelden van maken zeker?
In elk geval is het duidelijk dat je een paar meter treinstel mist.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:52 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Jij hebt het over die foto gok ik?
http://twitpic.com/13dg69
Volgens mij is dat wel het dak van iets...
Een klassiekje zou kunnen, die hebben van die dingen boven de deuren.
Ik heb de link ook op HGBTF gezet, er zou om 11u20 opnieuw een extra journaal zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:55 schreef dennistd het volgende:
Ik heb de uitzending even online gezet: Bekijk deze YouTube-video
Quotequote:Die 2 klassiekjes maakten inderdaad deel uit van dezelfde trein (totaal van 3 klassiekjes)...ik ben er zeker van omdat ik vanmorgen deze trein nog genomen heb van Kortenberg tot Brussel-Zuid.
Er ligt dus ergens in die puinhoop nog een loc verscholen...quote:Op maandag 15 februari 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat dus om een trein bestaande uit drie klassieke motorstellen en een trein bestaande uit een loc serie 21 en M4-rijtuigen.
Nee, de loc hing achteraan, het is een botsing tussen een stuurstandrijtuig en die klassiekjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er ligt dus ergens in die puinhoop nog een loc verscholen...
Dan is de boel nog lekker in elkaar gedrukt door het gewicht van de loc.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:30 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee, de loc hing achteraan, het is een botsing tussen een stuurstandrijtuig en die klassiekjes.
Of van Vlaamse en Waalse treindienstleiders die elkaar probeerden te waarschuwen, maar niet elkaar konden verstaanquote:Op maandag 15 februari 2010 11:41 schreef Fixers het volgende:
Zal dit nu zo'n voorbeeld zijn van dat rare beveiligingssysteem in België? Waar je met volle kracht door rood kan rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |