Nou ja, da's geverfd toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik ben nog steeds een rooie.
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef DO2 het volgende:
Geen mening? Kijk je dan wel goed uit bij het oversteken, Frollo?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de apotheek op de Burchtstraat!
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Frollo het volgende:
Mja, of de bus na 18:00 uur door de Burchtstraat moet blijven rijden, vraag 23. Ik heb nog even zitten twijfelen of ik me zou gaan inlezen in alle voors en tegens, maar ik heb toch maar op Geen mening geklikt.
Ik heb wat dingen door elkaar gehaald, sorry. Dit moet je als het goed is zien op kieskompas.nl:quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Die vraag ben ik niet tegengekomen, geloof ik. Ik ben vooral benieuwd wat er tégen zou zijn.
Haha, ik ook. Mijn eerste gedachte was: die twee beginnen op elkaar te lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n DO2-opmerking.
Blijf in godsnaam jezelf, DaD!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Mijn eerste gedachte was: die twee beginnen op elkaar te lijken.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf in godsnaam jezelf, DaD!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:44 schreef Gellius het volgende:
Je gaat stemmen?
Waarschijnlijk niet, maar dat gedoe rondom de zondagsopening zit me wel hoog.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Shit, m'n flow is voorbij.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
En nu we een auto hebben moeten er natuurlijk meer parkeerplaatsen komen.
Neen. Maar mijn meeste vrinden wel, dus ik heb wat te compenseren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe staat het met het vlees eten alhier? Zijn jelui vegeratiër oder was?
Wat Lien zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:19 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe staat het met het vlees eten alhier? Zijn jelui vegeratiër oder was?
Ik vind jullie maar weinig solidair.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat niemand van de Amsterdammers in dit topic PvdA gaat stemmen. Wat vind jij MeneerTim?
Ik begin vegeratiër te worden. Langzaam aan. Maar lekker eten, dat is vooralsnog een probleem.quote:
Oeh. Je houdt wel van kaas?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik begin vegeratiër te worden. Langzaam aan. Maar lekker eten, dat is vooralsnog een probleem.
Sorry, maar dan kan ik je niet helpen, ik geef niks om eten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik begin vegeratiër te worden. Langzaam aan. Maar lekker eten, dat is vooralsnog een probleem.
Ik ook. Nu nog de rest van de stad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat niemand van de Amsterdammers in dit topic PvdA gaat stemmen.
Niet?!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik je niet helpen, ik geef niks om eten.
Nou ja, da's niet helemaal waar. Ik proef best verschil tussen lekker en vies. Maar ik wil er geen moeite in steken of me ermee bezig houden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kan ik je niet helpen, ik geef niks om eten.
Kaas-notentortellini met prei, geitenkaas en walnoten.quote:
Klinkt goed, maar doe je die feta dan bij de bietjes?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef Lienekien het volgende:
Rode bietjes met feta en knoflookaardappeltjes.
Ja, zo doen ik het ook, maar ik probeer momenteel de curve iets richting vegetarisme om te buigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Z het volgende:
Vegetarisme is mij veels te extreem. Af en toe biologisch vlees, af en toe vis, af en toe gewoon vlees en heel af en toe geen vlees. Zo doen wij het.
Je snijdt rode ui in dunne plakjes, die leg je op een bord. Daarbovenop de bietjes, in blokjes en vermengd met wat chili-olie en balsamico-azijn. Daarbovenop doe je de feta (niet van die Deense) in blokjes. De aardappeltjes zijn gekookte krieltjes met knoflooksaus erdoorheen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar doe je die feta dan bij de bietjes?
Ben als wetenschapper natuurlijk niet voor een gat te vangen.
[..]
Ja, zo doen ik het ook, maar ik probeer momenteel de curve iets richting vegetarisme om te buigen.
Natuurlijk wel. D66 is über "het is wel okay zo."quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef mane het volgende:
Ik ben links conservatief, maar er zijn weinig partijen die daarbij aansluiten.
Gaan ik vanavond maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je snijdt rode ui in dunne plakjes, die leg je op een bord. Daarbovenop de bietjes, in blokjes en vermengd met wat chili-olie en balsamico-azijn. Daarbovenop doe je de feta (niet van die Deense) in blokjes. De aardappeltjes zijn gekookte krieltjes met knoflooksaus erdoorheen.
Is het wel half om half?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Claudia_x het volgende:
Spaghetti met gehaktballen en tomatensaus.
De gehaktballen zijn wel altijd een beetje droog. Tips, anyone?
Met niet-oud brood kan het ook wel, maar oud brood is beter, want dat absorbeert de melk beter. En bovendien is het duurzamer want restverwerking.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Gellius het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd Semmelbrösel. Laat ik het vanavond eens met brood proberen. Moet het oud zijn?
Dat heb ik nooit in huis, want ik vind oud brood stiekem lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Met niet-oud brood kan het ook wel, maar oud brood is beter, want dat absorbeert de melk beter. En bovendien is het duurzamer want restverwerking.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, dan toch liever GL. Of VVD.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. D66 is über "het is wel okay zo."
Verdomd als het niet waar is. Moet ik nu werkelijk wéér met mijn laptopje op bed liggen terwijl mevrouw K. in de keuken God mag weten wat klaarmaakt en daarna bier drinken, neuken en de filosofische consequenties van de onomkeerbare processen in de thermodynamica overpeinzen? Ja jongens, het leven van de ware intellectueel gaat niet over rozen hoor! Vergeet niet dat ik vele, vele malen intelligenter ben dan dat hele teringzooitje boeren en rechtse rakkers uit het jodendorp alhier bij elkaar. Buiten dat om: 'Juve, Juve, Juve!' Dat dat stelletje boerenlullen maar flink op hun haakneus krijgen van de Oude Dame!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef Gellius het volgende:
JAM krijgt het weer zwaar vanavond.
Maar je was wel lekker bezig terwijl ik ongestoord de boodschappen deed. Wat zal ik voor de volgende keer verzinnen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef DO2 het volgende:
Jij hebt in je leven vast ook nooit moeten zoeken naar zwartebonensaus in een supermarkt zo groot als een voetbalveld.
Ossengalzeep.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je was wel lekker bezig terwijl ik ongestoord de boodschappen deed. Wat zal ik voor de volgende keer verzinnen?
Het was niet echt hulp. Maar ik vond het ook asociaal om dingen op de grond te gooien en dan weg te lopen (en ik heb ooit bij de AH gewerkt. Nooit je roots verloochenen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit een supermarktbediende om hulp gevraagd en dat ga ik zo houden ook. Ik kan het iedereen aanraden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Gellius het volgende:
Kijk, zo'n Batuwu heeft daar waarschijnlijk ook de tijd voor, om als een Oblomov een beetje door de supermarkt te sloffen tot-i gevonden heeft wat-i eigenlijk niet zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |