SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfitje voor carnaval
[ Bericht 53% gewijzigd door Kreator op 12-02-2010 19:50:07 ]
Dan heeft je zusje een goede smaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
HAHAH SAN JE HEBT HETZELFDE PAK ALS MIJN ZUSJE!!!
Maar die doet dan weer geen watermerken plaatsenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
XP image resizer (uit de powertoys), doet het nog veel beter en eenvoudiger. Gewoon rechts klikken op al je foto's, dan resize kiezen en je kiest een resolutie. Dan ga je van 200mb naar 10mb ofzo, met een redelijke resolutie.
Eigenlijk moeten we dan roepen om foto'squote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
HAHAH SAN JE HEBT HETZELFDE PAK ALS MIJN ZUSJE!!!
Dat zie je dan welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Assiej het volgende:
Marko wat ga je doen dan dat je me mee wilt hebben
Ik ben niet jaloers. Ik wil alleen geen playerquote:
Dual-partner relatie. Da's modernquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet jaloers. Ik wil alleen geen player
Word waarschijnlijk tot op mn schouders, misschien iets korter, of misschien iets langer, ligt eraan wat de kapper me aanraad. En meer laagjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop bekijkt FOBO en ziet dat er wel iets af kan voor het te erg wordt.
Respect voor kappers, soms lullen ze mensen toch ook kapsels aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk tot op mn schouders, misschien iets korter, of misschien iets langer, ligt eraan wat de kapper me aanraad. En meer laagjes
Maar ik laat me geen kapsel aanpraten waarvan ik vermoed dat die mij niet staatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Respect voor kappers, soms lullen ze mensen toch ook kapsels aan.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik laat me geen kapsel aanpraten waarvan ik vermoed dat die mij niet staat
Nee. Dat ligt niet aan de persoon, maar aan de kapper. Een goede kapper weet namelijk precies wat je wel of niet staat. Ookal heb je zelf twijfels.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ja oke, maar je weet toch ook wel een beetje van jezelf wat wel en vooral NIET kan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt niet aan de persoon, maar aan de kapper. Een goede kapper weet namelijk precies wat je wel of niet staat. Ookal heb je zelf twijfels.
Een slechte kapper prutst wat aan. En van dat laatste, zijn er te veel
Absoluut. Maar een goede kapper zal je ook nooit een kapsel proberen aan te praten die absoluut niet kan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet toch ook wel een beetje van jezelf wat wel en vooral NIET kan?
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Maar een goede kapper zal je ook nooit een kapsel proberen aan te praten die absoluut niet kan.
Geeft een kick he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik raakte vandaag stevig in de slip, bijna 90 graden naar links gedraaid en daarna bijna 90 graden naar rechts om vervolgens weer redelijk recht stil te staan. Dat was even spannend
Nou! Ik had even een moment van: "Als ik ga, dan ga ik", maar ik kon gelukkig op de weg blijven. Aan beide kanten was er een sloot/greppel waar ik niet in wilde belandenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik raakte vandaag stevig in de slip, bijna 90 graden naar links gedraaid en daarna bijna 90 graden naar rechts om vervolgens weer redelijk recht stil te staan. Dat was even spannend
Ik schoot ook een keer alle kanten op, en had zoiets van FFFUUUUU!!! Toen ik weer normaal reed had ik wel zoiets van FUCK YEAH!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou! Ik had even een moment van: "Als ik ga, dan ga ik", maar ik kon gelukkig op de weg blijven. Aan beide kanten was er een sloot/greppel waar ik niet in wilde belandenGelukkig ook geen tegenligger.
Jazeker! Jij ook dan?quote:
Je wordt wel even op je nummer gezet. De volgende keer de overduidelijk gladde wegvlakken iets voorzichtiger benaderenquote:
ja hoorquote:
Mooi mooi!quote:
jazekerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Nog carnavallen dan dit weekend?
Ik ga geen carnaval vieren..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
morgen haaksbergen en zondag waarschijnlijk neede. en maandagavond naar hengevelde
waar ga jij overal heen dan?
hmm, das wel jammer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ga geen carnaval vieren..
Echt kut, ik hoor de bass van Rouwhorst.. hele tijd famfares door de straat, dronken mensen.
Mensen die vragen of ik ook kom!
Rosenmontag ga ik naar Amsterdam... heb namelijk de laatste keuring van de Landmacht..
Dus beter dat ik thuisblijf... geen harde muziek aan mijn kopf, lenzen uit enzol
Dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
Mannen
Het is zo koud buiten. Echt ongelooflijk
FAMFARE!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Echt kut, ik hoor de bass van Rouwhorst.. hele tijd famfares door de straat, dronken mensen.
Rosenmontag ga ik naar Amsterdam... heb namelijk de laatste keuring van de Landmacht..
Dus beter dat ik thuisblijf... geen harde muziek aan mijn kopf, lenzen uit enzol
Haha, ik dacht 'laat ik het pareltje van de_boswachter eens gebruiken!'quote:
Zeker! Dikke panty eronder en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus je gaat met je carnavalsoutfit de komende dagen de vrieskou trotseren?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik dacht 'laat ik het pareltje van de_boswachter eens gebruiken!'
Held die je d'r bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik dacht 'laat ik het pareltje van de_boswachter eens gebruiken!'
dat was ik net!, kom net bij snooker weg!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij schreeuwde mijn naam toch niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat was ik net!, kom net bij snooker weg!
jawel gek, klein uur geleden, we stonden bij snooker maar moesten pissen, dus wij daar zo die straat in daar. heb nog wel stukje gerend samen met n maat, haha begonnen allemaal lui daar te schreeuwenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij schreeuwde mijn naam toch niet?
nog 'n dranghek omgegooid daar bij de citadel-parkeerplaatsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik word sowieso gek van al die dronken mensen voor de deur nu
al die vertyfte aids umpapa rappatatat muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik word sowieso gek van al die dronken mensen voor de deur nu
Jij ook al niet? bier heeft geen effect vanavond.quote:
hahahahzjjsjaa kajefl hoor!!! Oxkcbd ben ftkbkdb ern klein beertje naar !!!!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij ook al niet? bier heeft geen effect vanavond.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik mag zometeen lekker gaan werken tot 5, meh
Valt inderdaad bijna niet op!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeer stiekeme TVP.
Ik zag het wel!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeer stiekeme TVP.
Stoplicht op rood, stoplicht op groenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey volgens mij is er wat te doen in Almelooooo.
Ik hoor muziek enzo.
En dan is Brabant ineens wel tofquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Vanavond/morgen/maandag Brabant, carnaval
Wat zeur jij nou? Ik heb niks tegen Brabant.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan is Brabant ineens wel tof
Huh, ik dacht dat jij Brabant altijd aan 't bashen wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou? Ik heb niks tegen Brabant.
San!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Vanavond/morgen/maandag Brabant, carnaval
Selmaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San!![]()
Dat pakje van jou he? Dat is veel te sexy..Je brengt alle jongens het hoofd op hol.
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
SelmaTuurlijk niet joh, ik zit erin
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger.
Ik heb net twee gekookte eitjes gegeten. Normaal bak ik ze maar ik heb geen brood en ben te lui om naar de bakkerij te lopen. (zit hier aan t eind van de straat).quote:
Ga dan naar de bakkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net twee gekookte eitjes gegeten. Normaal bak ik ze maar ik heb geen brood en ben te lui om naar de bakkerij te lopen. (zit hier aan t eind van de straat).
Zo maar ff bamisoep eten want gekookt ei vult niet en is eigenlijk ook helemaal niet zo lekker.
Gaat ie Selma? Als er wat is moet je het zeggen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net voorover gebogen gezeten. met mn hoofd tussen de knieen. Het gaat nu wel weer.
Geen idee waarom ik ineens zo slapjes was.
En ik ben niet alleen, mijn 2 katten zijn er, maar daar had ik niks aan.
Dat is zo'n russische snap je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuke comments:
gtfo with those homosexual lyrics....
Meen je dit?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een kutmuziek, die 'hardstyle' trouwens. Ik snap dat het helemaal hip is, want een paar vrienden van me maken het zelf en geilen op alles wat hardstyle is. Maar mèn, wat slecht, wat goedkoop.
Die claps had ik al in 1982 met MODMaker, die bass is echt droevig, er zit 0,0 originaliteit in.
Als ik dan toch dat genre moet luisteren, luister ik liever wat meer oldskool...je hoort het verschil in kwaliteit binnen een seconde.
quote:Vrees voor rellen Twente
Mensen rond de harde kern van FC Twente-supporters denken dat het donderdagavond in Enschede uit de hand loopt als hun club thuis tegen Werder Bremen speelt.Hooligans uit Duitsland hebben nog een rekening te vereffenen voor het aandeel dat Twenteaanhangers in december hadden bij vechtpartijen in Bremen.
Tukkers trokken toen samen op met Schalkefans. De supporters zijn boos dat de gasten uit Duitsland niet worden opgevangen bij de vliegbasis en vervolgens met bussen naar het stadion worden gereden. Dat plan had een confrontatie kunnen voorkomen. Nu doet de politie volgens hen ten onrechte voorkomen dat alle Bremenfans lieverdjes zijn. "Als het straks misgaat krijgen wij de zwartepiet."
14.gif.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een kutmuziek, die 'hardstyle' trouwens. Ik snap dat het helemaal hip is, want een paar vrienden van me maken het zelf en geilen op alles wat hardstyle is. Maar mèn, wat slecht, wat goedkoop.
Die claps had ik al in 1982 met MODMaker, die bass is echt droevig, er zit 0,0 originaliteit in.
Als ik dan toch dat genre moet luisteren, luister ik liever wat meer oldskool...je hoort het verschil in kwaliteit binnen een seconde.
Jij was nog niet geboren toen de eerste muziek uitkwam die op een pc werd gefabriceerd. Ik denk dat dat wel een verschil is.quote:
Hip he, maar ik leef gewoon in de tijd van nu zeg maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij was nog niet geboren toen de eerste muziek uitkwam die op een pc werd gefabriceerd. Ik denk dat dat wel een verschil is.
Misschien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Kreator het volgende:
Ijzertekort?
Techno, psytrance en schranz is veel beter he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Kreator het volgende:
Oh fuck en ik ben daar waarschijnlijk ook.quote:
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is. Ik vind de kwaliteit en originaliteit gewoon enorm bedroevend van hardstyle.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
Hip he, maar ik leef gewoon in de tijd van nu zeg maar.
Vandaag even niet, dan wordt Samzz weer droevig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedendag Krea.Ga je nog een huwelijksaanzoek doen?
Zal allemaal wel meevallen, als ze het van te voren zeggen gebeurd er vaak juist nietsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh fuck en ik ben daar waarschijnlijk ook.Ik hou wel van rellen maar alleen om te zien.
Ja. Hardstyle is gewoon stomme boemboemboem 'muziek'.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is. Ik vind de kwaliteit en originaliteit gewoon enorm bedroevend van hardstyle.
De rek is er wel uit volgens mij.
Gelukkigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevallen, als ze het van te voren zeggen gebeurd er vaak juist niets
De laatste keer dat ik met Twente naar een uitwedstrijd ging, was naar Utrecht. Op het station werden onze bussen bekogeld met stoeptegels, die door de bussen vlogen. De apen in de bus werden ook helemaal gek en braken alles af.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh fuck en ik ben daar waarschijnlijk ook.Ik hou wel van rellen maar alleen om te zien.
Bij Utrecht lopen ook de grootste mongolen ter wereld rond dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met Twente naar een uitwedstrijd ging, was naar Utrecht. Op het station werden onze bussen bekogeld met stoeptegels, die door de bussen vlogen. De apen in de bus werden ook helemaal gek en braken alles af.
Sinds die dag zit ik netjes op de eretribune bij thuiswedstrijden en ga ik niet meer mee uit.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha wel mee bemoeien, dat is lachen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookEn als ze gaan rellen, reken maar dat ik me er niet mee bemoei
Zo, nu douchen en aankleden. Straks naar Wuppie
Dat kan wel kloppen ja. Al zaten er in vak P ook niet echt veel rocketscientists.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef Robinhoo het volgende:
Bij Utrecht lopen ook de grootste mongolen ter wereld rond dat weet ik wel.
Ik weet niet wat dat laatste woord betekend, maar er lopen paar gekken rond dat is zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja. Al zaten er in vak P ook niet echt veel rocketscientists.
So youre a rocketscientist? That dont impress me much.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja. Al zaten er in vak P ook niet echt veel rocketscientists.
Goedemorgen.quote:
Juist ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
So you got the brain but have you got the touch
Don't get me wrong, yeah I think you're alright
But that won't keep me warm in the middle of the night
That don't impress me much
Shania Twainquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
So you got the brain but have you got the touch
Don't get me wrong, yeah I think you're alright
But that won't keep me warm in the middle of the night
That don't impress me much
Nu weet ik niet. Ik heb in P gezeten in het oude stadion. Maar ik denk niet dat er veel veranderd is nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik weet niet wat dat laatste woord betekend, maar er lopen paar gekken rond dat is zo.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik zou douchen, anders kom ik in tijdnood!
Tot vanmiddag
Echte dames doen dat niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha wel mee bemoeien, dat is lachen.
Doei San.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik zou douchen, anders kom ik in tijdnood!
Tot vanmiddag
Ik vind jouw nu stoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu weet ik niet. Ik heb in P gezeten in het oude stadion. Maar ik denk niet dat er veel veranderd is nee.
Onee na die foto al.quote:
Toen kwam ik net uit t water stappenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:57 schreef haakon het volgende:
moin
vanmorn om 8 uur al weer aant werk
maar jij lag gister niet om 2uur in bed met een dronken harses ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen kwam ik net uit t water stappen
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef haakon het volgende:
[..]
maar jij lag gister niet om 2uur in bed met een dronken harses ?
En nu maar hopen dat ie er ook staat dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
Whaaa, ik dacht dat ik m'n fiets kwijt was... Staat ie als het goed is gewoon sinds donderdag bij t winkelcentrum
Jawelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ie er ook staat dan.
Ooh oke. Doeiiiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelFiets er net mee weg.
Op naar Wup. Doei doei
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb Wouter begin van de middag nog wel zien staan op de rotonde hier in het dorporanje overall aan, helm op, muziek loeihard en pilsje in de hand... optocht kijken
die heeft hij vast zelf wel ergensquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom geen foto gemaakt? Had ik even kunnen lachen.
Stond jij gisteren voor de kerk ook weer herrie te schoppenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heeft hij vast zelf wel ergens
nee, niet dat ik weet... wanneer zou dat geweest moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stond jij gisteren voor de kerk ook weer herrie te schoppen?
Aw, arme Wuppiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:20 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Arme Wuppie heeft vast gezeten tussen het voerhekHele hoofd kapot, hals beschadigd en voorbeen kaal. Bleeegh, ik dacht het is Jel all over again
Maar gelukkig geen gebroken kaken alleen schaafwonden.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef Samzz het volgende:
Hij is ook zo'n lompe trut
Maar wel mijn lompe trut, zodra het weer beter word, ga ik erop
Dacht rond 12 uur ofzo, hele boel lui uit Fleringen met de welbekende badjassenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet... wanneer zou dat geweest moeten zijn dan?
Ik hoop voor je dat die van jou nog op het oprit staatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zag net een witte eend op het midden van de weg!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zag net een witte eend op het midden van de weg!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ipv kebab wordt het een gyrosschotel van de lokale Griek
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ipv kebab wordt het een gyrosschotel van de lokale Griek
Hoi Selmaquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb vanmiddag sate en baopao gehad en vanavond heb ik snert gehad uit blik.
Ach gut, 't arme beestje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:20 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Arme Wuppie heeft vast gezeten tussen het voerhekHele hoofd kapot, hals beschadigd en voorbeen kaal. Bleeegh, ik dacht het is Jel all over again
Maar gelukkig geen gebroken kaken alleen schaafwonden.
Meer dan 1quote:
Ik dank u voor deze voorspellingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ach, ze zullen in de 90ste minuut wel scoren
Jimi Hendirxquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Nieuwe ondertitel.
De eerste die het kent krijgt een grolschje!
Hopelijk zijn die ouderen de deur uit, wat een klote bende daar vanavondquote:
Die had ik niet aan zien komenquote:Op zondag 14 februari 2010 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
WheheheheMarkooo ontmaskerd!
Zegt Justinquote:Op zondag 14 februari 2010 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, de My Little Pony in Zebrakleren!
Ik ook, met de motor.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:05 schreef ACT-F het volgende:
Heel misschien ben ik morgen vandaag in Oldenzaal
Nog niet bekend.quote:
quote:
Komt door de topicopener.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Mogguh!!
Dit is het langstlopende topic uit de ToF-reeks!
Komt door de carnavalquote:Op zondag 14 februari 2010 09:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Mogguh!!
Dit is het langstlopende topic uit de ToF-reeks!
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef bambino het volgende:
Morguh
Op naar oldenzaal
*wenst heracles veel succes*
quote:
Ex-baas is niet ergquote:Op zondag 14 februari 2010 10:22 schreef Samzz het volgende:
Ja. En dan vervolgens je ex baas die een grondige hekel aan carnaval heeft tegenkomen
Bek hoaln! Da's de kracht van Twente. German-Stylequote:Op zondag 14 februari 2010 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een KUToverwinning van Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |