SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn outfitje voor carnaval
[ Bericht 53% gewijzigd door Kreator op 12-02-2010 19:50:07 ]
Dan heeft je zusje een goede smaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
HAHAH SAN JE HEBT HETZELFDE PAK ALS MIJN ZUSJE!!!
Maar die doet dan weer geen watermerken plaatsenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
XP image resizer (uit de powertoys), doet het nog veel beter en eenvoudiger. Gewoon rechts klikken op al je foto's, dan resize kiezen en je kiest een resolutie. Dan ga je van 200mb naar 10mb ofzo, met een redelijke resolutie.
Eigenlijk moeten we dan roepen om foto'squote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
HAHAH SAN JE HEBT HETZELFDE PAK ALS MIJN ZUSJE!!!
Dat zie je dan welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Assiej het volgende:
Marko wat ga je doen dan dat je me mee wilt hebben
Ik ben niet jaloers. Ik wil alleen geen playerquote:
Dual-partner relatie. Da's modernquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet jaloers. Ik wil alleen geen player
Word waarschijnlijk tot op mn schouders, misschien iets korter, of misschien iets langer, ligt eraan wat de kapper me aanraad. En meer laagjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop bekijkt FOBO en ziet dat er wel iets af kan voor het te erg wordt.
Respect voor kappers, soms lullen ze mensen toch ook kapsels aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk tot op mn schouders, misschien iets korter, of misschien iets langer, ligt eraan wat de kapper me aanraad. En meer laagjes
Maar ik laat me geen kapsel aanpraten waarvan ik vermoed dat die mij niet staatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Respect voor kappers, soms lullen ze mensen toch ook kapsels aan.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik laat me geen kapsel aanpraten waarvan ik vermoed dat die mij niet staat
Nee. Dat ligt niet aan de persoon, maar aan de kapper. Een goede kapper weet namelijk precies wat je wel of niet staat. Ookal heb je zelf twijfels.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ja oke, maar je weet toch ook wel een beetje van jezelf wat wel en vooral NIET kan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt niet aan de persoon, maar aan de kapper. Een goede kapper weet namelijk precies wat je wel of niet staat. Ookal heb je zelf twijfels.
Een slechte kapper prutst wat aan. En van dat laatste, zijn er te veel
Absoluut. Maar een goede kapper zal je ook nooit een kapsel proberen aan te praten die absoluut niet kan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet toch ook wel een beetje van jezelf wat wel en vooral NIET kan?
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Maar een goede kapper zal je ook nooit een kapsel proberen aan te praten die absoluut niet kan.
Geeft een kick he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik raakte vandaag stevig in de slip, bijna 90 graden naar links gedraaid en daarna bijna 90 graden naar rechts om vervolgens weer redelijk recht stil te staan. Dat was even spannend
Nou! Ik had even een moment van: "Als ik ga, dan ga ik", maar ik kon gelukkig op de weg blijven. Aan beide kanten was er een sloot/greppel waar ik niet in wilde belandenquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik raakte vandaag stevig in de slip, bijna 90 graden naar links gedraaid en daarna bijna 90 graden naar rechts om vervolgens weer redelijk recht stil te staan. Dat was even spannend
Ik schoot ook een keer alle kanten op, en had zoiets van FFFUUUUU!!! Toen ik weer normaal reed had ik wel zoiets van FUCK YEAH!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou! Ik had even een moment van: "Als ik ga, dan ga ik", maar ik kon gelukkig op de weg blijven. Aan beide kanten was er een sloot/greppel waar ik niet in wilde belandenGelukkig ook geen tegenligger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |