quote:
Ik heb even nagedacht maar ik snap hem niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:56 schreef Runselpink het volgende:
'' WOW, WAT EEN SCHITTEREND DOELPUNT!!! '' Hoort Rosa op de radio. ''DE SNELSTE OOIT'' vervolgt de radio.
Dan komt haar broer Johan naar boven lopen. Johan zegt: '' Zo he, na hoeveel seconden was dat? ''
Rosa: '' Het was in minuut 41.''
Ja, als we zo gaan beginnen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht maar ik snap hem niet.
Moet het 1 zijn i.p.v. in
is de grap dat het juist helemaal niet zo snel is?
Zonder die laatste zin vind ik 'm scherper.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:13 schreef Apuleius het volgende:
Op de dag dat Federer-fan zijn langverwachte slecht gebundelde zelfbedachte grappen uitbrengt, gaat hij vol verwachting bij de Bruna zitten om de 1e 1000 verkochte exemplaren te signeren. Het zit niet mee, want het is enorm slecht weer. Na 3 uur heeft hij nog steeds niets verkocht en de moed begint Federer-fan in zijn schoenen te zakken.
Tot daar eindelijk iemand binnenstapt en meteen richting Federer-fan kijkt.
Ja, bij De Slegte bundelen ze prima.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Eindelijk is het zover en komen de gebundelde slecht zelfbedachte grappen van Federer-fan uit. Niet gehinderd door gesprek aan realiteitszin gaat Federer-fan de boeken op de dag van publicatie signeren bij De Slegte.
Heb je mijn post nou gewoon zitten wijzigen?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je mijn post nou gewoon zitten wijzigen?Er stond eerst gewoon "gebrek".
ik zal je vertellen: eerst wilde ik erachter zetten: ... minuut 41. Hij ging met 300 km/u.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb even nagedacht maar ik snap hem niet.
Moet het 1 zijn i.p.v. in
is de grap dat het juist helemaal niet zo snel is?
Of is ie gewoon echt heel slecht![]()
Als er iemand weet wat humor is dan is het Federer-Fan wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef Runselpink het volgende:
[..]
ik zal je vertellen: eerst wilde ik erachter zetten: ... minuut 41. Hij ging met 300 km/u.
maar toen dat minuut 41 stond dacht ik: dit is ook wel leuk
Federer-fan vindt 't ook namelijk
Zonder die laatste zin vind ik hem scherper.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:25 schreef Apuleius het volgende:
Slechte zelfbedachte grap 1: Federer-fan wordt voor zijn complete oeuvre door de koningin tot ridder geslagen.
Slechte zelfbedachte grap 2: Federer-fan wordt voor zijn complete oeuvre door de koningin tot ridder geslagen. Zegt ie: "Auw trut."
Het is geen grap.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:04 schreef banapples het volgende:
[..]
Zonder die laatste zin vind ik hem scherper.
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:19 schreef banapples het volgende:
[..]
Zeg jij trut tegen de koningin?
ik geloof er niks van!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.Ik bedoel dat het als zodanig geen grap was, met of zonder die zin.
Zonder die laatste zin....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
Henk Voorthuysen, Een Emile Ratelband-wannabe, organiseert een seminar om mensenzelfvertrouwen te geven.
Iedereen is razend enthousiast als hij de deelnemers gepassioneerd toespreekt: "Durf te leven! Leef voor het nu! Het verleden is geweest, het heden is nu en de toekomst moet nog komen! Jij bent de regisseur en de hoofdrolspeler van je eigen leven!"
Hij krijgt een staande ovatie. Vervolgens komt er een onderdeel in het programma waarmee mensen hun zelfvertrouwen kunnen vergroten. Ze moeten over een pad van gebroken glas lopen. Iedereen aarzelt maar Henk overtuigt ze ervan om het toch te doen. Een paar deelnemers lopen over het gemalen glas maar halen allemaal hun voeten open.
Opeens komt er toevallig een politieagent voorbij, die zijn ronde doet, en die zegt: "Hallo, wat is er allemaal aan de hand."
Zegt een van die deelnemers die over het gebroken glas zijn gelopen: "Ja, we moesten van Henk over gebroken glas lopen. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Met gloeiende kolen, zoals Emile Ratelband dat doet, kan dat wel. Dan treedt geen of heel weinig verbranding van de voetzool op. Een verklaring daarvoor is dat houtskool een slechte geleider van warmte is. Bij een korte contacttijd is er weinig kans op verbranding. Maar met glas kan dat niet, want zelfs bij een korte contacttijd verwond je jezelf."
Zegt die politieagent: "Nou, je moet er gewoon voor openstaan."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:01 schreef banapples het volgende:
[..]
Zonder die laatste zin....Zou inderdaad ook kunnen. Maar de grap was eigenlijk dat die politieagent er niets mee doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou inderdaad ook kunnen. Maar de grap was eigenlijk dat die politieagent er niets mee doet.met de 'grap' van banapples toch ook niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:35 schreef haakon het volgende:
[..]
met de 'grap' van banapples toch ook niet ?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Apuleius het volgende:
Die laatste zin maakt 'm helemaal af.Dat vind ik de mooiste moppen. Eerst een heel verhaal en dan zo'n 'lullig' laatste zinnetje waardoor het hele verhaal 'teniet' wordt gedaan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:46 schreef Apuleius het volgende:
Die laatste zin maakt 'm helemaal af.Dat vind ik de mooiste moppen. Eerst een heel verhaal en dan zo'n 'lullig' laatste zinnetje waardoor het hele verhaal 'teniet' wordt gedaan.
Ehh….quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef exile79 het volgende:
"Leo, zit toch niet zo op Mario in te hakken, die man doet ook z'n best!"
FF bedoelt dat deze grap:quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Komt een stel bij een restaurant. Op een gegeven moment komt de ober hun bestelling opnemen.
Zegt de man van het stel tegen de ober: "Goedenavond, wat kunt u ons aanbevelen?"
Zegt de over: "Het keuzemenu."
quote:
Dit is geen grap die in jouw straatje past, F-F.quote:
Ja hoor. Ik vond hem wel aardig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:00 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Dit is geen grap die in jouw straatje past, F-F.
Vind ik niet, want dit is zo'n grap die je ook in de Donald Duck zal vinden of in het moppenboek. Jouw andere grappen zijn leuker en beterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik vond hem wel aardig.
Hmm, je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Vind ik niet, want dit is zo'n grap die je ook in de Donald Duck zal vinden of in het moppenboek. [...]
Ik geef mensen continu gelijk, alleen niet in deze topicreeks.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef haakon het volgende:
[..]
F-f die iemand gelijk geeft, wat een slechte grap.
Je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Armoed het volgende:
Er zit een meisje te chatten met een geile jongen.
Jongen: "Mag de webcam aan?"
Meisje: "Jahoor."
Het meisje doet de webcam aan en zit er schaarsgekleed bij, in een topje.
Jongen: "Oeh, mag die uit?"
Meisje: "Jahoor" en ze doet de webcam uit.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Armoed het volgende:
Er zit een meisje te chatten met een geile jongen.
Jongen: "Mag de webcam aan?"
Meisje: "Jahoor."
Het meisje doet de webcam aan en zit er schaarsgekleed bij, in een topje.
Jongen: "Oeh, mag die uit?"
Meisje: "Jahoor" en ze doet de webcam uit.
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Komt een kale man de slager binnen
Vraagt ie aan de slager ; hebben jullie ook gehakt?
Zegt de slager : nee, maar je hebt wel een mooi trainingspak
Het begin vind ik goed/veelbelovend, maar het einde in beide gevallen niet. Het eerste einde niet omdat je gewoon een woord in een andere betekenis gebruikt en dat is niet echt moeilijk) en die tweede omdat ik hem ook een beetje makkelijk vind, want erg algemeen ("Had ik gewoon even zin in" kun je als clou gebruiken in heel veel grappen.) Constructief bedoeld allemaal.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:07 schreef Runselpink het volgende:
Johan en zijn ouders zijn aan het eten. Na het eten moet Johan afruimen. Hij ruimt de borden e.d. op en gaat naar zijn computer. Even later roept zijn vader: '' Johan, je moet de place-mets nog afruimen. Kom nu je werk afmaken.'' Johan antwoordt: '' Oke, papa. Ik kom eraan. ''
Dus even later komt Johan beneden, begint hij vol op de place-mets in te slaan. Zijn vader zegt: '' Wat doe jij nou? '' Johan: '' Had ik gewoon even zin in.''
Als je de vorig niet leuk vond, vond ik dit ook wel een leuke verbetering
Bedankt. En dit is een moeilijke:quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef Runselpink het volgende:
Ghehe dat vind ik ook wel master eigenlijk.
quote:Grote brand in Sittard, door Redactie op 21-02-2010 @ 12:13:
In een voormalig klooster in Sittard heeft vanochtend een grote brand gewoed.
quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 14:40 schreef HQ-Design het volgende:
Waarschijnlijk is er een non-actief !
quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 17:04 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
[..]
Dammit zo slecht dat het gewoon goed is
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:38 schreef blckbb het volgende:
Serieus wat een tering superleuke grappen![]()
Hoi.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
Na het antwoord van Jantje krijgt Vera een beurt.
Vervolgens zegt de leraar: "Henk, hoeveel is vijf keer tien."
Zegt Henk na even te hebben nagedacht: "Vijfentachtig."
Zegt de leraar: "Nou, nu zit je er wel ver van af. Probeer het nog eens."
Henk denkt opnieuw na en zegt dan: "Zestig."
Zegt de leraar: "Uitstekend. "
Sterker nog, ik wil binnenkort gaan beginnen met tiops voor hoe je slechte zelfbedachte grappen moet maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:30 schreef Buzios het volgende:
@Federer-Fan
Man...kom nou niet met analyses van hoe je grappen moet opbouwen etc...
Zet gewoon die jokes neer en voor de rest geen commentaar...de mysterious FF.
Geniaal...
quote:
Nee niet doen...dat verliest het zijn kracht.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil binnenkort gaan beginnen met tiops voor hoe je slechte zelfbedachte grappen moet maken.Dit is het enige waar ik verstand van heb, mensen.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het is namelijk wel te leren. En ik zal de tips voorzien van een gloeilampemoticon, dan kan iedereen die het wil ze overslaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:46 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nee niet doen...dat verliest het zijn kracht.
Hou het zo, kets die jokes neer en beonthoud je van elk commentaar. Dat komt het sterkste over.
NEE, doet dat nou niet. Dan gaat de lol er voor de helft vanaf.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Het is namelijk wel te leren. En ik zal de tips voorzien van een gloeilampemoticon, dan kan iedereen die het wil ze overslaan.
Dat ga ik ook niet doen. Het zijn meer een soort criteria waaraan die grappen naar mijn idee moeten voldoen. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef Buzios het volgende:
[..]
NEE, doet dat nou niet. Dan gaat de lol er voor de helft vanaf.
Je moet vooral NIET gaan uitleggen hoe je bij die grappen komt. Niet doen !!!
Ok...maar dan ook echt niet doen he.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet doen. Het zijn meer een soort criteria waaraan die grappen naar mijn idee moeten voldoen. Maak je geen zorgen.
Nee, ik zal alleen maar tips geven hoe mensen hun eigen grappen slechter kunnen maken maar niet hoe mijn denkproces is.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:00 schreef Buzios het volgende:
[..]
Ok...maar dan ook echt niet doen he.
Sommige van die jokes zijn geniaal, nog beter dan "echte" jokes.
Die vond ik erg goed. Maar ik merk dat ik toch meer van die korte dialoog jokes hou.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik zal alleen maar tips geven hoe mensen hun eigen grappen slechter kunnen maken maar niet hoe mijn denkproces is.
Wat vond je van mijn grap over die man die koelkasten wil verkopen aan eskimo's?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
Henk Voorthuysen, Een Emile Ratelband-wannabe, organiseert een seminar om mensenzelfvertrouwen te geven.
Iedereen is razend enthousiast als hij de deelnemers gepassioneerd toespreekt: "Durf te leven! Leef voor het nu! Het verleden is geweest, het heden is nu en de toekomst moet nog komen! Jij bent de regisseur en de hoofdrolspeler van je eigen leven!"
Hij krijgt een staande ovatie. Vervolgens komt er een onderdeel in het programma waarmee mensen hun zelfvertrouwen kunnen vergroten. Ze moeten over een pad van gebroken glas lopen. Iedereen aarzelt maar Henk overtuigt ze ervan om het toch te doen. Een paar deelnemers lopen over het gemalen glas maar halen allemaal hun voeten open.
Opeens komt er toevallig een politieagent voorbij, die zijn ronde doet, en die zegt: "Hallo, wat is er allemaal aan de hand."
Zegt een van die deelnemers die over het gebroken glas zijn gelopen: "Ja, we moesten van Henk over gebroken glas lopen. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Met gloeiende kolen, zoals Emile Ratelband dat doet, kan dat wel. Dan treedt geen of heel weinig verbranding van de voetzool op. Een verklaring daarvoor is dat houtskool een slechte geleider van warmte is. Bij een korte contacttijd is er weinig kans op verbranding. Maar met glas kan dat niet, want zelfs bij een korte contacttijd verwond je jezelf."
Zegt die politieagent: "Nou, je moet er gewoon voor openstaan."
Is de grap dat hij origami op zijn pizza wil?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
Een man bestelt op en koude winteravond een pizza. Vanuit zijn huiskamer ziet hij de jongen met zijn brommer ploeteren over de ijzelige weg. Dus die jongen belt aan en staat helemaal verkleumd voor de deur. De man betaalt en de man krijgt zijn pizza.
Zegt de man als hij de door opendoet en de pizza inspecteert: "Er zit geen origami op en dat had ik wel besteld."
Zegt die jongen: "Oh, het spijt me erg. Ik kan u korting geven. U mag hem voor de helft van de prijs hebben."
Zegt die man: "Nee, ik wil toch graag een nieuwe, want dan vind ik echt een smaakmaker."
Nee, de grap is dat hij die jongen helemaal opnieuw een pizza wil laten brengen voor één vergeten ingrediënt terwijl het ijzelt. En dat hij de deur opendoet nádat hij heeft betaald, is een zogehten onbewuste slechte zelfbedachte tussengrap.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef banapples het volgende:
[..]
Is de grap dat hij origami op zijn pizza wil?
Of dat hij eerst betaalt en dan de door open doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef Desiler het volgende:
Wat is een pyromaan plus een kleptomaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef Desiler het volgende:
Een turk is 90 kg, een marrokaan 120 kg en een neger 130 kg, wie springt er als eerst?Zou je de racistische grappen achterwege willen laten? Geldt voor iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:00 schreef s.evans het volgende:
Ik zeg altijd maar zo dat is korter dan dierentuin
Slechte zelfbedachte grappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:00 schreef s.evans het volgende:
Ik zeg altijd maar zo dat is korter dan dierentuin
krijg ik helemaal geen reactie op deze grap?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bernhard von Münchhausen loopt over straat
Opeens stopt er een auto vlak achter hem en begint te toeteren.
Bernhard draait zich om en vraagt aan de man wat er is.![]()
die bestuurder van die auto zo.
Ga op de stoep lopen joh, je mag hier niet op straat lopen.![]()
inderdaad:pquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
krijg ik helemaal geen reactie op deze grap?
of is hij zo slecht en geen reactie waardig?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
krijg ik helemaal geen reactie op deze grap?
of is hij zo slecht en geen reactie waardig?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:03 schreef henkdepenk het volgende:
Henk loopt door de stad en bedenkt dat hij honger heeft.
Hij ziet een leuk verliefd stelletje lopen en besluit ze staande te houden.
Het stelletje kijkt verbaasd terwijl ze samen romantisch verder eten uit één puntzak friet.
Vervolgens kotst Henk de hele grond tussen zichzelf en het stelletje vol.
"Nu heb ik geen honger meer", zegt de vrouw.
"Ik ook niet", zegt de andere vrouw.
"Ik wel", zegt Henk en hij loopt tevreden weg.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef haakon het volgende:
Sven Kramer is de 10 kilometer aan het schaatsen met nog 9 ronden te gaan.
Bij de wissel wil hij naar de buitenbaan, maar coach Kemkers vind dit geen goed plan, en wijst hem naar de binnenbocht omdat er ijs op de buitenbaan lag en bang was dan Sven zou uitglijden.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Ypmaha het volgende:
Waarom kan Henk geen autorijden?Slechte zelfbedachte grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Ypmaha het volgende:
Waarom kan Henk geen autorijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
Pssst, zelfbedacht. Kusje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef AapjeAapje het volgende:
dees vertelt m'n oma net.
Er was eens een pastoor en die had twee papegaaien en hij was de heule dag tegen die beesten aan het praten want hij wilde dat ze gingen praten en toen ontdekte 'ie dat het twee vrouwtjes waren en die vrouwtjes had hij gekregen maar die vrouwtjes zeien de hele dag "wij zijn twee hoertjes als jij graag iets wilt willen wij jou graag verwennen hoor" - ik moet even nadenken hoor - en toen - even denken hoor want ik moet hem wel goed vertellen natuurlijk. En toen vroegen ze aan de pastoor wat moeten we met die papegaaien want die slaan allemaal vieze taal uit en het zijn twee vrouwtjes zittie breng ze maar bij mij. en toen zettie ze bij het manneke bij want we hebben twee mannekes en dan zulde zien dat ie gaan praten. Ja. En toen zette ze erbij en toen die mannekes begonnen te praten begonnen ze meteen te praten. ze zeiden "oh god ons gebed is verhoord"
HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!11!!11!EINZ1!11111EINZ!1!1!!1111111111elf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Een man heeft een strooopwafelwagen en hij is in de afgelopen vier weken al twee keer beroofd van zijn dagopbrengst van rond de zestig euro. Op een gegeven moment is hij het zat en hij besluit een biometrisch slot op de deur van de wagen te laten zetten. Het apparaat scant de iris van degene die voor de dur staat en hij heeft hem zo geprogrammeerd dat alleen hij en zijn medewerker erin kunnen. Dus die medewerker komt langs en de man laat trots de nieuwe beveiliging aan hem zien.
Zegt die medewerker terwijl hij de wagen uitloopt en ervoor gaat staan: "Hè, maar dan komen ze toch gewoon door de achterdeur binnen? Daar zit niet eens een slot op."
Zegt die man: "Ja, als ze écht willen komen ze natuurlijk altijd wel binnen."
Klasse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |