Tot zoooo!quote:
Die moet ook in ons lijstje veelgebruikte smileys.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
sorrie ik had wat vinkjes verkeerd staan in het programma
[ afbeelding ]
Senk joe!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Have fun, mensen die leuke dingen gaan doen!![]()
Gaat er nog iemand Uri Geller kijken? Misschien dat mijn kennis vanavond in het programma komt. Goddank ben ik niet thuis, ik neem het op en kan lekker alle hysterisch oninteressante stukken doorspoelen. Ben ik in een mineut of 10 wel door de opname heen, schat ik.
Ja, maar is het dan erger?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Meisje van 8 vermoord door haar vader. Ik ken dat dorp! En de straat waar ze woonden!![]()
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, zo'n kennis van het stratenplan van een limburgs dorp is toch van de gekken
Het valt me op dat er vaak wordt gereageerd op dit soort berichten met: "Daar was ik vorig jaar nog op vakantie!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik een vergelijking gemaakt met een andere situatie dan?![]()
Het komt (letterlijk) dichterbij voor me, daarom zette ik het neer.
De stafford van m'n broer heet ook Luna.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend![]()
Ik ga toch ff lekker liggen geleuf ik; op de bank onder m'n kleedje met Luna
Wanneer is die uitslag bekend?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n ouders zijn nu naar de opbaring/soort van dienst van m'n tante.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de scan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |