abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77927082
Jawel dames en heren, ook al geeft het kabinet et niet toe..
maar Frits Wester meld toch echter:
quote:
Als gaat om kabinet nu kan ik meer één conclusie trekken: Ze zijn gewoon klaar met elkaar. Mooier kan ik het niet maken.

Wanneer zal het kabinet 'eindelijk' vallen?
pi_77927099
Dat scheelt, wij zijn al een tijd klaar met het kabinet
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 18:07:39 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_77927110
eerst gemeenteraad
:')
pi_77927306
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]

Op z'n vroegst in april 2011.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77927332
Kabinet zal niet vallen. en dat is maar goed ook.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:16:24 #6
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_77927367
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Kabinet zal niet vallen. en dat is maar goed ook.
Dat is jammer. FORZA WILDERS
pi_77927469
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

Dat is jammer. FORZA WILDERS
Dat moet ik dan wel weer zeggen, de kans dat het kabinet vroegtijdig valt is stukken groter dan die dat een volgend kabinet een afvaardiging van de PVV bevat
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77928002
Wat loopt Wouter Bos toch weer te kontdraaien, en vreselijke presentator op de NOS
Volgende keer maar weer naar Frits Wester kijken op RTL!
pi_77928438
Balkenende lollig aan de lijn bij Boulevard, terwijl Bos bij 1Vandaag de wind van voren krijgt als vice-MP. Pijnlijk.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:12:20 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_77929074
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]

Na de gemeenteraadsverkiezingen, de algemene beschouwingen gaan ze niet meer halen, dan moeten ze namelijk beslissingen nemen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:30:12 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_77929838
Dit wordt zeker over de verkiezingen in maart heen getrokken.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_77931290
Nou val dan!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_77931607
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
Balkenende lollig aan de lijn bij Boulevard, terwijl Bos bij 1Vandaag de wind van voren krijgt als vice-MP. Pijnlijk.
waarom is balkenende nou eigenlijk in Vancouver? Het is niet dat ik hem zijn vakantie niet gun maar zijn er momenteel niet een aantal zaken die hier moeten worden besproken die een wat hogere priorieit hebben dan de toeschouwer lopen uithangen in Canada?
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:38:32 #14
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_77932591
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef L-uuc het volgende:

[..]

waarom is balkenende nou eigenlijk in Vancouver? Het is niet dat ik hem zijn vakantie niet gun maar zijn er momenteel niet een aantal zaken die hier moeten worden besproken die een wat hogere priorieit hebben dan de toeschouwer lopen uithangen in Canada?
Met een oranje sjaaltje juichen als Sven Kramer goud wint, dat doet wonderen voor je populariteit.
pi_77942225
wester heeft gelijk. Imo is cda de schuldige. Die zuigen, lokken uit en zijn alleen maar bezig cu en pvda zwart te maken en onder druk te zetten. Dat is geen samenwerking. Dat is wel de primaire reden dat bos nu de kop niet meer buigt. Cda houdt geen rekening met ons, dan wij niet met hen. En terecht. Iemand als verhagen liegt en draait. In eerder kabinetten deed het cda hetzelfde natuurlijk, toen kwamen ze er nog mee weg. Nu niet meer. Tijd dwt cda weer in oppositie komt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_77943152
Ons dweepzieke premiertje ontloopt gewoon de hitte omdat er helemaal geen misverstand is over de NAVO brief, hij heeft achter de schermen op eigen houtje toezeggingen aan de NAVO gedaan. Zo doet Balkende dat toch steeds, diep onder de indruk van internationale kopstukken..
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:46:11 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_77959396
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef L-uuc het volgende:

[..]

Balkenende zit, als premier in crisistijd, met een big smile rondjes te fietsen en sporters te ontmoeten in Vancouver. Ondertussen mag Bos thuis de klappen opvangen voor de mis(ver)standen die het CDA veroorzaakt heeft. Tekenend.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_77962724
Van mij had dit kabinet na hun eerste dag al mogen vallen.
What Would Goku Do
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:42:24 #19
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_77964474
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat moet ik dan wel weer zeggen, de kans dat het kabinet vroegtijdig valt is stukken groter dan die dat een volgend kabinet een afvaardiging van de PVV bevat
Dat boeit niet, een PVV met 30 zetels in de oppositie is ook leuk. (in mijn ogen ook beter dan dat ze in de regering stappen)
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_77964933
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:42 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Dat boeit niet, een PVV met 30 zetels in de oppositie is ook leuk. (in mijn ogen ook beter dan dat ze in de regering stappen)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 20:57:43 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:56:15 #21
Stranger than fiction
pi_77964935
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef One_of_the_few het volgende:
wester heeft gelijk. Imo is cda de schuldige. Die zuigen, lokken uit en zijn alleen maar bezig cu en pvda zwart te maken en onder druk te zetten. Dat is geen samenwerking. Dat is wel de primaire reden dat bos nu de kop niet meer buigt. Cda houdt geen rekening met ons, dan wij niet met hen. En terecht. Iemand als verhagen liegt en draait. In eerder kabinetten deed het cda hetzelfde natuurlijk, toen kwamen ze er nog mee weg. Nu niet meer. Tijd dwt cda weer in oppositie komt.
My 2 cts
pi_77968308
In 2010 dan maar 2 keer naar de stembus? Het zou mooi zijn als de PVDA de stekker eruit trekt. 't interesseert me trouwens niet wie de stekker van dit kabinet eruit trekt, zolang iemand het maar doet. Liggen een aantal schandalige plannen in het vooruitzicht die er echt uit moeten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:28:43 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77968387
Het is als een hardnekkig virus.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77982197
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Ringo het volgende:
Het is als een hardnekkig virus.
Democratie bedoel je?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_77982417
Ik vraag me af, zou het een verkiezings stunt zijn.
  zondag 14 februari 2010 @ 18:34:13 #26
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_77990768
Dit kabinet gaat niet vallen en zeker niet zo vlak voor de (gemeenteraads)verkiezingen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_78050140
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef One_of_the_few het volgende:

Juist. Kom eens op PvdA, show some balls.
pi_78051436
Ze zijn elkaar spuugzat.
Mochten ze breken komt er m.i. een enorme beerput aan moddergooien op gang.
Natrappen dus.

Poll: Kabinet valt voor 3-maart(gemeenteraadsverkiezingen)
  • eens
  • oneens
  • kwee nie
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 16 februari 2010 @ 12:11:36 #29
    81187 ethiraseth
    Fuck you, got mine
    pi_78051821
    Jezus, die polls de hele tijd.
    Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
    Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
      dinsdag 16 februari 2010 @ 13:29:44 #30
    Stranger than fiction
    pi_78054309
    Domme rukker heeft weer een poll gemaak.t
    pi_78055844
    Ik zie het kabinet niet vallen. Nu er verkiezingen zijn, gaan de partijen elkaar bekritiseren. Dat doen regeringspartijen dan ook onderling. Maar na 3 maart worden de wonden gelikt en de gelederen weer gesloten. Het kabinet heeft dan nog een jaar de tijd om vooruitgang te boeken.
    pi_78055926
    Maxime Verhagen klemt zich momenteel heel vast nu live op Politiek 24
    pi_78056129
    Verhagen zet de boel wel weer op scherp in vragenuurtje.

CDA logica: Doordat we in ministerraad over een ondewerp spreken is automatisch het cda standpunt bespreekbaar.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_78056466
    Toch wel nieuws dat voor het cda iets bespreekbaar is als je het bespreekt. Dus als je zegt: het is niet bespreekbaar is het dat wel volgens verhagens logica in vragenuurtje.

Nou kom maar met die krantenkop: Verhagen: HRA en landbouwsubsidie bespreekbare voor CDA.

Tuurlijk zal het CDA er niet achter staan. Dan lullen ze weer wat anders. Consequent zijn, ho maar. En wie krijgt er weer de zwarte piet, een andere partij dan cda. Verhagen doet dit al jaren en komt er steeds mee weg. Imo is hij iemand die voor een groot deel het gezag van politiek onderuit haalt.
    And that is the news.''
    pi_78061263
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 12:11 schreef ethiraseth het volgende:
    Jezus, die polls de hele tijd.
    waarom reageer je dan toch
    pi_78061381
    Ik geloof niet meer in democratie, het is toch weer CDA+ander kliekje met mooie beloftes. Kijk naar het VVD, niets gepresteerd in het vorige kabinet of in de oppositie nu en net voor de verkiezingen komen ze even met hoge poten in de media stennis schoppen en kritiek geluid horen waar zelfs de doorgewinterde linkse man het mee eens kan zijn. Heel mooi hoor, maar je weet dat het na maart allemaal weer afgelopen is.
    Doe eens lief!
      woensdag 17 februari 2010 @ 18:13:00 #37
    50430 Yuki
    Student Midwife
    pi_78108326
    Zag vandaag deze

♥ || Baby catcher in training || ♥
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')