Why not? Gewoon doorsturen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg een mail van mn ex die niet voor mij bedoeld was, moet ik m daarop wijzen of niet?
Skylark. praat raarder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Sanna praat raar.
Mja, we zijn niet echt on speaking terms en ik weet niet hoe hij dat opvatquote:
Maar weet je wie helemaal apawrt praat?quote:
Gelukkig hoef je bij mail niet te praten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, we zijn niet echt on speaking terms en ik weet niet hoe hij dat opvat![]()
Dali.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar weet je wie helemaal apawrt praat?
quote:
doe je gewoon " die troep is niet voor mij bestemd, val me niet lastig"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, we zijn niet echt on speaking terms en ik weet niet hoe hij dat opvat![]()
ik bevredig oraal die zachte G, G.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
Ik praat met een zachte G, zei een FOK!ster ooit.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik bevredig oraal die zachte G, G.
Nee, een mailtje aan iemand anders, van hem.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je bij mail niet te praten.
Maar hoezo je weet niet hoe hij het opvat? Dat je een mailtje, gericht aan hem maar bij jou beland, doorstuurt? Hoe kan hij dat anders opvatten dan?
Hier klink je wel Rotterdams!quote:
Ja en dan komt 'ie erachter en zegt 'ie: "Waarom heb je mij niks verteld?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een mailtje aan iemand anders, van hem.
Ja, dat kan hijGeen idee hoe hij het doet, maar hij heeft er al moeite mee als ik in de stad loop en hij daar ook is met de kindjes en ik hoi tegen ze zeg. Dus ik vind het eng.
Laat ik er maar gewoon op gokken dat ie er zelf achterkomt dat ie m naar mij heeft verstuurd.
En dat ik nog zit te wachten op antwoord op een mail an mij aan hem
Geen quest, klein gebbetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je had mij moeten noemen, IQM is weer op zijn Lamon zijn r is gek-quest.
RRRRROLLENDE.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, je had mij moeten noemen, IQM is weer op zijn Lamon zijn r is gek-quest.
je zegt nog net niet:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |