Ah das hetzelfde johquote:
Is al jullie/jouw muziek zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat is van onze eigen demo-opnames van afgelopen zomer
Klinkt weird, geen idee wat ik er van moet vinden, met die screams bedoel jij dat roofvogel geluid?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, om even terug te komen op de bandshirts: heeft iemand een idee waar ik shirts van alchemist kan kopen? heb zo vaak gezocht, maar kom ze niet tegen... Kan wel de zanger weer mailen/pm'en maar die ziet me vast al aankomen
@darkestrah, geweldige banner, die moeten we echt hebben
Zo, om nu ff dat emo gejank weg te spoelen ff een goeie plaat die je niet in kunt delen in een genre, misschien vindt Fallen het wat omdat er hier en daar wat "banshee" screams in zitten
![]()
Die van 2008?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef arucard het volgende:
Ik heb nog een zeldzame originele akelei promo te koop in goede staat. Minimumbod 100 euro.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klinkt weird, geen idee wat ik er van moet vinden, met die screams bedoel jij dat roofvogel geluid?
Goed. 1/3e van de line-up is vervangen nu, 6 maart (in La Vida, het oude Noorderligt, voorloper van de 013) hebben we weer een optreden staan). Druk bezig momenteel met het tweede album aan het schrijven. Gaat tot nu toe voorspoedig, en we gaan van funeral doom tot black metal en alles er tussenin op de nieuwe plaatquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah das hetzelfde joh![]()
Hoe gaat het eigenlijk met de rest van Faal? tis al weer een tijdje geleden he
Klik maar op de links in mijn signaturequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Is al jullie/jouw muziek zo?
Daar hebben we met de band nog 15 exemplaren van te koop, voor ieder aannemelijk bodquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef arucard het volgende:
Ik heb nog een zeldzame originele akelei promo te koop in goede staat. Minimumbod 100 euro.
Ah vet, een tweede album!quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Goed. 1/3e van de line-up is vervangen nu, 6 maart (in La Vida, het oude Noorderligt, voorloper van de 013) hebben we weer een optreden staan). Druk bezig momenteel met het tweede album aan het schrijven. Gaat tot nu toe voorspoedig, en we gaan van funeral doom tot black metal en alles er tussenin op de nieuwe plaat
Yup. We hebben nu een nieuwe bassist en zanger.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah vet, een tweede album!
Vond de eerste al vet sterk
Zit alex trouwens nog steeds in Faal? die herinner ik me het beste van GMM
Ah ja, zag een tijdje geleden idd dat jullie op zoek waren, vond het wel jammer dat de vorige weg is gegaan, vond hem wel goed. Maar goed, ben benieuwd naar de nieuwe, heb jullie nog steeds niet live zien spelen, wordt eens tijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Yup. We hebben nu een nieuwe bassist en zanger.
Waarom niet? Zijn al zat bands die in 't engels wat doen en in 't nederlands kan 't ook ^^quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:26 schreef FalleNk810i het volgende:
@ lifeblind, waarom is het nederlands?
enige min puntje, ookal versta ik er niet veel van![]()
dacht dat jij van die herrie maakte zoals dat Behexen ofzo
Allebeiquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:28 schreef Darkestrah het volgende:
edit: hee wacht. dit gaat over akelei.
Nee, dacht het toch echt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is Faal in het nederlands dan?
Oke nice, ben zelf helemaal geen fan van iets met nederlandse lyrics, heb je de muziek ook zonder lyrics?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn al zat bands die in 't engels wat doen en in 't nederlands kan 't ook ^^
En ik heb nog wel meer bands/projecten trouwens hoor
Stop eens met het posten van *-core/emo bands, wil je ons soms gek makenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Oke nice, ben zelf helemaal geen fan van iets met nederlandse lyrics, heb je de muziek ook zonder lyrics?![]()
zijn jullie toch alquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stop eens met het posten van *-core/emo bands, wil je ons soms gek maken
Tis maar hoe je het bekijktquote:
K, lach me maar uit. maar wtf is lapo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ga slapen. En zoals ik al zei: Ga voor die lapo! Laat de emo hem niet krijgen!
Iets dat jij nooit zal mogen krijgen in dezen topique reeksquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
K, lach me maar uit. maar wtf is lapo?
De sluitpost en degene met de sluitpost opent het nieuwe topic. Dus ter verhoging van de irritatie hoop ik dat jij hem krijgtquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
K, lach me maar uit. maar wtf is lapo?
Stiekem zou het wel heel grappig zijn als Darkestrah morgen wakker wordt om dan te zien dat die emo de lapo heeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De sluitpost en degene met de sluitpost opent het nieuwe topic. Dus ter verhoging van de irritatie hoop ik dat jij hem krijgt![]()
![]()
Zullen we dan iets minder spammen zodat jij al lang slaapt wanneer de lapo wordt gemaakt?quote:
als dat je eigen kop is zal aan je ogen te zien het niet meer zo lang durenquote:
Maar dan missen we wel een chagerijnige darkestrahquote:
Tja, ik ben 's ochtends standaard slechtgehumeurd, tenzij ik uit kan slapen, wat ik deze carnavals vakantie nog niet heb kunnen doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Denk dat hij niet de enige geirriteerde is dan, zeker 's ochtends
wacht dan even, je moet dit topic nog met een paar posts vullenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:52 schreef Darkestrah het volgende:
Oke dan ga ik nu slapen.
[ afbeelding ]
Ooit gehoord van romeinse cijfers?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wacht dan even, je moet dit topic nog met een paar posts vullen![]()
stel dat ik de ''lapo'' heb, wtf about the CCXXX?:P
ja gehoord van wel:P wat zou de volgende zijn dan? CCXXXI?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ooit gehoord van romeinse cijfers?
CCXXXIIIquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ja gehoord van wel:P wat zou de volgende zijn dan? CCXXXI?
Damn you! CCXXXIIIquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ja gehoord van wel:P wat zou de volgende zijn dan? CCXXXI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |