NICE=D dankje moest ik inderdaad nog aanschaffenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
wat vinden jullie van Attack Attack!?
Vet gave death metalcore!!!11!!eins!
Lekker nummertjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
Oke jongen nu moet je wegwezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
NICE=D dankje moest ik inderdaad nog aanschaffen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
dan zou ik een aardige tijd in staat van totale dronkenheid kunnen verkeren.
Vooral als we dan ook niet-metal mee gaan tellen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij gaat stiekem ook gewoon naar emo-concerten
![]()
![]()
mag ik meeeee?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Je had beloofd dat je dat niet door zou vertellen!
Sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Stiekem gaan we allemaal naar emo optredens hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
![]()
Ghehe, met een mobiel netwerk hou je t amper bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Stiekem gaan we allemaal naar emo optredens hier![]()
(verdomme, dit topic is zo spannend dat ik vanuit de trein op mn mobiel aan t fok!en ben
ja maar je wist toch al dat ik daarheen ging!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryNee hoor jongens, ik was in de war met FalleNk810i
![]()
Damn! Je hebt me doorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ja maar je wist toch al dat ik daarheen ging!
I say liarrrr
Oh, en ik maar denken! You could have fooled mequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken! You could have fooled me![]()
Kijk eens goed naar de topictitel, hoort dit hier thuis?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]I could, if I wanted to
I say time for new songs:
beter?
Him!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]I could, if I wanted to
I say time for new songs:
beter?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de topictitel, hoort dit hier thuis?
Hehehe, dat valt best meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
Gatver, wat een troep hier. En ik kan geen pm's beantwoorden op mijn telefoon
Werkt gewoon niet
.
het is metal dude! om precies te zijn, Love Metalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de topictitel, hoort dit hier thuis?
wtf are they talking aboutquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:32 schreef lifeblind het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Tijd voor fatsoenlijke muziek
Behexen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:32 schreef lifeblind het volgende:
Zo, ik ben thuis.
Tijd voor fatsoenlijke muziek
Behexen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
misschien dat het vet kan klinken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
![]()
Wat krijg ik toch zin om met een kettingzaag die videoclip binnen te lopen
Wat is er zondag dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:12 schreef GimmeGore het volgende:
En zo keerde de rust terug in Metalheads Unite!
Ik twijfel, zal ik zondag naar de Willemeen gaan of niet?
Heb alle bands al wel eens een keertje gezien, maar er komen wel veel vrienden/bekenden
Daarentegen moet ik dan wel eerder bij mijn lief weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:20 schreef GimmeGore het volgende:
Klik!Ik zou gewoon naar je lief gaan veel belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik wou antwoorden: mijn vriend ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Darkestrah het volgende:
Farsot is anders wel erg vet, hoor.
Attack Attackquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
Die muziek bij het filmpje is zeer goed te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:46 schreef lifeblind het volgende:
Zo, en dan hier een studioreport van Akelei van de afgelopen 2 weken: http://vimeo.com/9505600
We zijn hard aan het werk (en goed aan het eten)
Klinkt goed, ben niet (meer) zo van de funeral/depressive doom, maar af en toe vind ik het wel aardig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:46 schreef lifeblind het volgende:
Zo, en dan hier een studioreport van Akelei van de afgelopen 2 weken: http://vimeo.com/9505600
Ik zou je nog steeds doen. Lekker mokkel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:46 schreef lifeblind het volgende:
Dat is van onze eigen demo-opnames van afgelopen zomerquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die muziek bij het filmpje is zeer goed te doen
Bwehehe, ik heb de mijne gedownload. Sorry!quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Klinkt goed, ben niet (meer) zo van de funeral/depressive doom, maar af en toe vind ik het wel aardig.
Moet trouwens nog steeds een keer een cd van faal kopen, herinner ik me nu
Ben die cd van Faal ook al 100 keer tegengekomen op van die downloadsites (zelfs een keer een torrentquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bwehehe, ik heb de mijne gedownload. Sorry!Ik koop hem ook nog wel eens.
Niet zo netjes hequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bwehehe, ik heb de mijne gedownload. Sorry!Ik koop hem ook nog wel eens.
Vinyl van dat Faal album komt er aan hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef arucard het volgende:
Ik wacht al jaren op de vinyl uitgave
Oh, dus ik kan me er ook van af maken met een biertje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ben die cd van Faal ook al 100 keer tegengekomen op van die downloadsites (zelfs een keer een torrent). Vind 't wel een compliment eigenlijk.
Met die Akelei CD zou ik 't erger vinden, 't kost ons behoorlijk wat geld om op te nemen namelijk
Klopt, maar ik was gewoon te nieuwsgierig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet zo netjes he, daar gaan weer inkomsten
ik vind het van mezelf eigenlijk al helemaal lullig aangezien ik rondhing met de halve band op GMM 2008
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan me er ook van af maken met een biertje?
Hoezo, hebben jullie Faal dan in iemands garage opgenomen of wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ben die cd van Faal ook al 100 keer tegengekomen op van die downloadsites (zelfs een keer een torrent). Vind 't wel een compliment eigenlijk.
Met die Akelei CD zou ik 't erger vinden, 't kost ons behoorlijk wat geld om op te nemen namelijk
Nee, mijn slaapkamerquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoezo, hebben jullie Faal dan in iemands garage opgenomen of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |