WTH?! Echt zoiets van "Only in America..". Wel tof om te zien, maar ik vraag me af of zulke intensieve training op jonge leeftijd (lichaam nog in de groei) niet z'n tol gaat eisen. Op jonge leeftijd training okay..maar je kunt ook doorslaan natuurlijk. Ben wel benieuwd wat we gaan zien van die twee jongens in de toekomstquote:
Awesomer dan deze?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Bezig met een Fedor music video. Its gonna be awesome!
Overigens is de Sylvia vs. Pudz fight nog niet officieelquote:"Just got pulled over in the city of Orange by officer Suarez, cuz my tail lights and windows are tinted in the range rover. He also decided it was necessary to also write me up for having a hat on my dashboard, obstructing my view. Lol. Thanks again for the car Dana."
Ok die is idd zeker bruut!quote:
Bron: http://www.fightline.com/(...)vs-hardy/index.shtmlquote:For the first time in UFC history, UFC fans can head to their local movie theater and take in all the action in the Octagon, live and broadcast in high definition on the big screen starting with UFC 111: St- Pierre vs. Hardy on Saturday, March 27 at 10:00 p.m. Eastern / 7:00 p.m. Pacific.
3d hoeft niet maar Imax zou welquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef GSP het volgende:
Als het ook in Nederland zou komen, zou dat zou wel sweet zijn, het liefst in 3D op een imax scherm
Damn, hij gaf hem niet eens de kans om te tappen. Erg pijnlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
John Gettle breaks William Kowalski's arm @ Tuff N Uff
Holy fuck!!! Frank Mir protege
Het eindresultaat:quote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Bezig met een Fedor music video. Its gonna be awesome!
Dat gerollebol is het misschien wel het moeilijkste gedeelte van de sportquote:Op maandag 1 maart 2010 23:36 schreef SeaOfLove het volgende:
ik geloof dat dit toch niet mijn ding is, het keiharde is echtMaar dat gerollebol op de grond heb ik weinig mee
ik geloof je gelijk, maar heel dat worstelgedoe kan me dus echt niet boeien, ookal worden er dan echt wel rake klappen uitgedeeld natuurlijk. vind t saaiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gerollebol is het misschien wel het moeilijkste gedeelte van de sport
Als je er langer naar kijkt kan je het beter waarderen. Dus meer wedstrijden kijken en dergelijke. Ik sta nu te schreeuwen als iemand uit een moeilijke positie komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik geloof je gelijk, maar heel dat worstelgedoe kan me dus echt niet boeien, ookal worden er dan echt wel rake klappen uitgedeeld natuurlijk. vind t saaiheb toch liever thai of kickboksen. ik heb dit topic wel even in mijn bookmarks gezet, als ik weer een comp heb ga ik zeker de filmpjes kijken die jullie hebben gepost.
De wedstrijd tussen Sotiropoulos en Stevenson afgelopen UFC vond ik een mooi voorbeeld van goede grondgevechten (al was het meer dominantie van George).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je er langer naar kijkt kan je het beter waarderen. Dus meer wedstrijden kijken en dergelijke. Ik sta nu te schreeuwen als iemand uit een moeilijke positie komt.
Neuh, dit seizoen (nummer 10) was echt het slechtste seizoen aller tijden. Na een paar (gedownloade) afleveringen hield ik het voor gezien. Heb alleen de finale gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef rubje het volgende:
Kijken jullie naar het RTL7 gebeuren van UFC? Vervelende was dat een week of wat geleden op de website van UFC een interview was met de deelnemers aan de realityserie en elke keer als er eentje aan het woord was, verscheen er het bekende balkje met zijn naam en verdere gegevens. Zo wist je dus ook wie de winnaar was geworden van de realityserie en de finale.
OMFG!!!!!!!!!!quote:Middleweight Championship bout: Jake Shields vs. Dan Henderson
Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi vs. Muhammed "King Mo" Lawal
Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez vs. Shinya Aoki
Gave wedstrijden hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Announced Matchups for Strikeforce @ CBS [April 17th]
[..]
OMFG!!!!!!!!!!
Mss klein beetje overkill om 3 title fights op 1 card te doen maar het is wel über!!!!!!!!
Ik zou willen zeggen, komt wel goed Overeem maar Rogers heeft toch wel bewezen over brute kracht te beschikken.. niet dat Arlovski (die overigens een multi fight deal heeft gesloten met Strikeforce) een sterke kin heeft maar Overeem moet deze match echt niet te ligt opvatten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Gave wedstrijden hoor!
Vecht Fedor dan eigenlijk ook tegen Werdum, of is dat uitgesteld?
TUF heb ik ook een beetje geprobeerd, maar daar vond ik niet veel aan.
Overeem tegen Rogers is trouwens wel leuk. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke tegenstander voor Overeem. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wie gaat winnen. Ben geen groot fan van Overeem. maar die Rogers heeft een veel te grote bek.
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het eindresultaat:
While it lasts.... ik ben bang dat WMG de clip er af gaat trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |