abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:16:44 #151
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78355323
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Daar lijkt het zeker op. Ik hoor op de universiteit ook al wel eens mensen over met name UFC praten, was een aantal jaren geleden toen ik begon met het volgen van de UFC en Pride totaal niet het geval. Next? Studio Sport. Zou wel zielig zijn voor die vetklep van een Smeets die overleeft dat nooit. IS TOCH GEEN SPORT MEER DIT!!!!111
Kijk hem gaan dan, vol die stoten erop. Hop, takedown, wat is dit mooooooooiiiiiiiiii mensen. En hij pakt gewoon die armbar, hij flikt het gewoon weer!

Laat Smeets hier aub buiten, dat kan nooit goed gaan merk ik
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:18:02 #152
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78355375
pi_78355552
Paxlie

Ik denk dat Humberto Tan wel leuk zou zijn als commentator!

Maar idd, zei het een tijdje geleden al, ik hoor ook steeds meer mensen over de UFC praten. Eén daarvan is gelukkig een 'echte' fan en kijkt meer dan alleen TUF. Is ook helemaal fan van GSP nu en kijkt uit naar UFC 111. De meeste kennen het toch van TUF en hebben en nogal eenzijdig beeld op dit moment van 'onze' sport.

Verder ben ik heel voorzichtig begonnen met MMA te introduceren bij mijn vriendin
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:24:58 #154
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78355716
Ik heb nu een vriend die in de auto stapt als ik meld dat ik het ga kijken
De volgende keer plannen we het dus gewoon

Wel merkbaar dat het mainstream begint te worden
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:25:57 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78355772
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Fyodor het volgende:
Verder ben ik heel voorzichtig begonnen met MMA te introduceren bij mijn vriendin
Begonnen met het uitleggen/uitbeelden van de mount position?

Hier willen de mensen er trouwens nog niet aan.. maja dat heb je met boeren dorpjes
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:28:35 #156
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_78355930
Eerste aanvaring met MMA was trouwens eind jaren '90 via die videobanden die bij freerecordshop eerder nog wel eens in de grabbelbak lagen voor een paar knaken. Wat een verschil met tegenwoordig. Dit was 1 van de gevechten op die band tijdens kooigevechten in Emmen. Mooie politieke/bestuurlijke rel was dat trouwens.

dinsdag 23 februari 2010 @ 19:28:49 #157
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78355948
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Kijk hem gaan dan, vol die stoten erop. Hop, takedown, wat is dit mooooooooiiiiiiiiii mensen. En hij pakt gewoon die armbar, hij flikt het gewoon weer!

Laat Smeets hier aub buiten, dat kan nooit goed gaan merk ik
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dat ga ik zo zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe op zijn borst, die zo van jagen en van beef jerky houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.

[ Bericht 0% gewijzigd door GSP op 23-02-2010 20:18:59 ]
I am not impressed by your performance
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:34:37 #158
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78356217
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Fyodor het volgende:
Paxlie

Ik denk dat Humberto Tan wel leuk zou zijn als commentator!

Maar idd, zei het een tijdje geleden al, ik hoor ook steeds meer mensen over de UFC praten. Eén daarvan is gelukkig een 'echte' fan en kijkt meer dan alleen TUF. Is ook helemaal fan van GSP nu en kijkt uit naar UFC 111. De meeste kennen het toch van TUF en hebben en nogal eenzijdig beeld op dit moment van 'onze' sport.

Lijkt mij wel
I am not impressed by your performance
pi_78358674
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef GSP het volgende:

[..]

Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe, die zo van jagen houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.

Zo zou het precies gaan!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_78375936
Helaas, zoals ik heb begrepen, zal er nooit aandacht bij de NOS aan sporten als MMA en K1 worden besteed. Hoger hand wil het niet en dat is zonde, want de Studio Sport zou een stuk interessanter worden en zijn naam eer aan doen. Maar goed, voor je het weet willen fans van curling ook een beetje zendtijd
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_78376294
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef GSP het volgende:

[..]

Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dat ga ik zo zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe op zijn borst, die zo van jagen en van beef jerky houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:10:51 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78382104
Guess who's baaaaack!!!!!

ProElite/EliteXC
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:14:16 #163
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78382164
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:58 schreef roepdeman het volgende:
Helaas, zoals ik heb begrepen, zal er nooit aandacht bij de NOS aan sporten als MMA en K1 worden besteed. Hoger hand wil het niet en dat is zonde, want de Studio Sport zou een stuk interessanter worden en zijn naam eer aan doen. Maar goed, voor je het weet willen fans van curling ook een beetje zendtijd
RTL7 is er wel heel erg mee bezig
En dan niet alleen met TUF dus je weet nooit wat er kan gebeuren. Motorsport is ook door de NOS uitgezonden toen bleek dat het wel heel erg populair was.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:41:44 #164
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78382727
danawhite:
quote:
Sweet home alabama just passed mma!!! One more down 4 more to go!!!
pi_78386557
Bewust dit topic een paar dagen vermeden om evt spoilers niet te zien over UFC110
Wat een matches zeg! Ik heb werkelijk genoten en verbaasd gereageerd!

CroCop vs Hippo
Crocop kwam erg zelfverzekerd over. Die Aussi had geen schijn van kans al had hij wel heart! Het is natuurlijk een flinke pressure om in je thuisland tegen een well respected fighter als Crocop te gaan vechten.
Nu is het wel hoogtijd om Crocop klaar te stomen voor het echte werk!
Een fight tegen Kongo zou wel tof zijn!

Jardine vs Bader

Was niet helemaal bekend met Bader... tot deze wedstrijd dan. Ergens vind ik het wel een beetje sneu voor Jardine. Hij doet het niet zo best meer de laatste tijd.... Misschien toch een idee om zijn unorthodoxed gameplan aan te gaan passen wil hij er nog iets van maken. Stiekum blijf ik nog altijd wel fan van hem.

Joe Stevenson vs George moeilijke achternaam

Zelfde geldt voor de Griek/Aussi met de moeilijke achternaam. Totaal niet bekend met zijn achievements tot deze match dan. Wat wel grappig was: Mijn huisgenote die normaal gesproken nooit iets heeft met UFC ( Ze vind dat rollen over de grond nogal gay... ) zei al vanaf het begin dat George zou gaan winnen, terwijl ik zweerde bij 'Daddy'
Wat een gevecht! Op een gegeven moment waren die twee zo in de knoop dat ik zo nu en dan even moest terugspoelen om het nog te kunnen volgen..

Wanderlei Silva vs Bisping

Heerlijk gevecht! Die Bisping verdiende het gewoon om een lesje te leren!
Wat ook wel mooi was... op een gegeven moment gaf Silva een hoek die goed aankwam.. iedereen begon te cheeren, Wanderlei merkte dat op en wou zijn beide handen in de lucht gooien van blijdschap, kreeg hij weer een jab terug van Bisping...

Ik was inderdaad erg benieuwd geweest als dit gevecht naar een decision was gegaan.

Velasquez vs Nogueira

Ik kon mijn ogen niet geloven... Zo snel dat Nogueira down ging was volgens mij in ages niet meer gebeurd zo scherp kwamen de punches van Cain aan.
Ik heb hoge ogen voor Cain maar helaas niet echt veel hoop meer voor Nogueira...
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:19 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

incognitoomuch, die hier weleens komt, traint daar trouwens ook, dus kun je FOK! meeten is inderdaad de gym waar Marloes ook komt.
De keren dat ik train @ Tatsujin is Marloes daar idd iedere keer aanwezig om ons te ondersteunen. Echt een hele toffe meid en ze legt alles ook met veel geduld stap voor stap uit.

Kmerk ook dat het de laatste tijd storm loopt in de gym... Gisteren bijvoorbeeld gingen we sparren en onze trainer gaf aan dat we in tweetal maar op 1 kleine mat ( 2 bij 0,5 meter ) mochten staan zodat we niet andere mensen voor de voeten lopen. Ken je nagaan...

[ Bericht 1% gewijzigd door incognitoomuch op 24-02-2010 12:01:48 ]
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_78387806
incognitoomuch, mag ik vragen wat de contributie is per maand en is dat voor 1 of 2 keer trainen in de maand?
Ik woon op nog geen tien minuten fietsen dus het ligt daar voor mij ideaal.
pi_78388606
1x trainen pw is 40 euro per maand
2 tot 3 keer trainen pw is 50 euro per maand.

Ze geven op dit moment op dinsdag trainingen voor zowel gevorderden en beginners die begint om 18:00 en op zaterdag voor beginners om 12:00.
Plan is dat ze de beginners ook op maandag avond les zullen geven ivm de drukte.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_78388900
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Wanderlei Silva vs Bisping

Heerlijk gevecht! Die Bisping verdiende het gewoon om een lesje te leren!
Wat ook wel mooi was... op een gegeven moment gaf Silva een hoek die goed aankwam.. iedereen begon te cheeren, Wanderlei merkte dat op en wou zijn beide handen in de lucht gooien van blijdschap, kreeg hij weer een jab terug van Bisping...

Ik was inderdaad erg benieuwd geweest als dit gevecht naar een decision was gegaan.
Het was een decision.
quote:
Wanderlei Silva Michael Bisping Unanimous Decision 3 5:00
Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.
pi_78389182
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Het was een decision.
[..]

Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.
Ik vrees dat het dan naar Bisping was gegaan. Hij probeerde met die takedowns echt het gevecht te 'stelen'. Vond het ook wel grappig te zien hoe boos hij was na afloop. Echt een beetje upset was hij
pi_78389847
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Het was een decision.
[..]

Dat bedoelde ik dus te zeggen
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:11:46 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78406454
Shields vs. Henderson is a done deal

en CroCop zegt nu dat hij het rustig aan heeft gedaan tegen Perosch.

Ik mag het sterk voor hem hopen.. ik vond het écht niet goed overkomen en ben ook totaal verbaasd door jullie positieve reacties. Crocop tegen een top 10 fighter is
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:36:00 #172
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_78407685
Crocop heeft gewoon precies genoeg gedaan om winnend eruit te komen.

Dat zie je gewoon aan die hele pot.
pi_78409088
Zo, ik zal me hier ook eens even melden. Ik lees al wel langer mee in deze topicreeks, maar heb nog nooit gereageerd.
Ik ben eigenlijk meer kickboks- en boksfan, maar doordat daar steeds minder evenementen van hoge kwaliteit zijn ben ik ook het MMA in gerold. Ik keek af en toe al wel eens wat beelden van mma, maar sinds UFC 100 kijk ik elk evenement van de UFC en van Strikeforce. De fijnste partijen vind ik nog altijd stand up partijen in combinatie met een beetje grondwerk. Langere grondgevechten en ground & pound kan ik nog steeds wat minder waarderen, al vind ik submissions wel mooi om te zien. Als het maar een beetje snel tot stand komt.
UFC 110 vond ik wel echt een topevent, tot nu toe 1 van de mooiste events die ik helemaal heb gezien.Cain was wel erg impressive! Waar ik net zei dat ik grondgevechten niet zo kon waarderen, was dit bij Stevenson tegen Sotiropoulos wel anders. Was erg mooi. Jardine heb ik al een paar keer zien vechten en dat vind ik wel een toffe gozer. Jammer dat hij niet wat meer kon brengen. Silva kende ik niet zo goed, maar had al wel vernomen dat hij heel populair is. EN TERECHT! Wat een topgast is dat zeg. Ik heb wat interviewtjes en oudere filmpjes van hem bekeken. Echt super. Al vond ik zijn performance niet echt super. Als hij niet op het laatst nog even die serie stoten had gemaakt, had hij verloren. Ik vond het nu ook al twijfelachtig, denk dat Bisping de partij verdiende te winnen. Tot slot Crocop. Het blijft natuurlijk een fantastisch persoon, maar ook ik was niet echt onder de indruk van hem. Ik had het idee dat hij, als hij even doorgezet had, de partij al heel vroeg had kunnen beslissen. Met wat combinaties had hij ehm zo kunnen pakken, maar het bleef bij enkele stoten en ook bijna geen kicks. Ben het eens met de mensen hier die zeggen dat hij geen topper meer gaat pakken. Er hangt een soort matheid om hem heen.
Laatste puntje voor nu. MMA word steeds populairder, maar ik denk niet dat het ooit mainstream gaat worden. Het blijft toch een sport die voor veel mensen te bruut is. Dan kan je wel gaan uitleggen dat de verschillende technieken zo mooi zijn, maar voor (te) veel mensen blijft het toch gewoon lomp stompen. Ik zie geen gezinnetjes met een bakje chips gezellig naar het MMA kijken.
pi_78409307
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef vivelafete het volgende:
Laatste puntje voor nu. MMA word steeds populairder, maar ik denk niet dat het ooit mainstream gaat worden. Het blijft toch een sport die voor veel mensen te bruut is. Dan kan je wel gaan uitleggen dat de verschillende technieken zo mooi zijn, maar voor (te) veel mensen blijft het toch gewoon lomp stompen. Ik zie geen gezinnetjes met een bakje chips gezellig naar het MMA kijken.
Mja dat weet ik niet, in de VS is het dat wel, moet zeggen dat ik zelfs mijn ouders relatief enthousiast gekregen, die kijken nu ook wel eens. Dus het kan best, alleen denk ik dat de cultuur in NL niet goed is ervoor, wij houden ook niet van boksen op televisie, terwijl in de VS er miljoenen mensen kijken.
pi_78411153
Hmmm, of er iemand met zijn volledige gezin naar MMA zal kijken...Misschien in de toekomst. Toen je dat zei dacht ik er even aan, maar in Amerika zie ik ouders met hun kinderen naar Football, Wrestling, Icehockey en Boksen kijken. Ook geen milde sporten, maar ze kijken wel.

Crocop heeft heel anders gevochten dan we gewend zijn, zelfs zijn stance was anders. Ik zeg nog steeds dat hij niet wist wat voor vlees hij in de kuip had en daarom niet graag naar de grond wilde gaan. Verder heeft hij staand gewoon crisp gevochten en weinig damage opgelopen (ik heb nog niet naar de fightstats gekeken, dus ik baseer deze uitspraak puur op wat ik zag). Dan is dat toch een prima plan om over een paar maandjes weer te kunnen vechten tegen Rothwell?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')