U heeft PM.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef GSP het volgende:
Even een algemene vraag, waar kun je de UFC live kijken via stream? Ik heb nog terug gelezen, maar kon de links niet meer vinden. Ik ben namelijk van plan om UFC 110 live te gaan kijken. Start namelijk om 2 uur Nederlandse tijd, wat ik nog acceptabel vind.
Daar ben ik blij om, je kunt onmogelijk Rothwell als favoriet kiezen, dat is zelfs een uitgerangeerde CroCop niet waard!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
U heeft PM.
Verder is volgens mijn informatie de starttijd net als altijd zondagochtend 04:00 uur (onze tijd). De meest brakke tijd denkbaar![]()
En ik heb mijn voorspelling bijgesteld... ik denk toch dat CroCop op één of andere manier weet te winnen. Ik denk via decision, het zal er niet altijd geweldig uitzien.
Rustig rustig, Rothwell is zeker niet kansloos hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, je kunt onmogelijk Rothwell als favoriet kiezen, dat is zelfs een uitgerangeerde CroCop niet waard!
Hij zal vast wat goede prestaties hebben gehad in het verleden, zijn laatste partij echter, dat was bijna te zielig voor woorden. Hij verdedigde zichzelf dan ook dermate slecht dat de scheids besloot om die reden de pot te stoppen.quote:
GSP.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rustig rustig, Rothwell is zeker niet kansloos hoor!
Verder werden Dustin Hazelett en Bas Rutten als kind gepest. Wie nog meer?
Het wordt toch deze keer in Sydney gehouden? Dan zou het 2:00 moeten zijn toch? Of zie ik dat verkeerd? En bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
U heeft PM.
Verder is volgens mijn informatie de starttijd net als altijd zondagochtend 04:00 uur (onze tijd). De meest brakke tijd denkbaar![]()
En ik heb mijn voorspelling bijgesteld... ik denk toch dat CroCop op één of andere manier weet te winnen. Ik denk via decision, het zal er niet altijd geweldig uitzien.
normaal is van 3 tot 4 uur de prelims/undercard en om 4 uur begint the main card.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef GSP het volgende:
[..]
Het wordt toch deze keer in Sydney gehouden? Dan zou het 2:00 moeten zijn toch? Of zie ik dat verkeerd? En bedankt voor de link
edit: je hebt gelijk, het is 4:00, hmmmm moet er nog even over nadenken of ik dat ga doen. Een live event kijken is wel gaaf natuurlijk.
UFC valt dus onder een soort van gedoogbeleid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Hell yeah!!!
De new york secratary of state heeft met een ruime meerderheid MMA in de armen gesloten.
Dit is een grote stap om het legaal te krijgen in de staat!! Als het allemaal positief blijft verlopen komt er in de zomer van dit jaar het eerste legale MMA event in New York!!
Ik zag sowieso van de week een overzicht en als ik het in de snelle goed had begrepen zijn er (inclusief New York) nog 5 staten waar het nog niet legaal is om MMA events te houden.
en van die 5 staten zijn er zelfs 2 die totaal geen Atlethic Commission hebben.
Nee, als ik het zelf allemaal goed begrijp houdt dit het volgende in:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
UFC valt dus onder een soort van gedoogbeleid?
Hehe. Dat is zijn straf voor het in beeld zittenquote:
Hehe, tip: kijk ook eens Nogueira vs CroCop. Ook een episch gevecht!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteren Pride: Fedor Vs Crocop voor het eerst gekeken.
Toch wel grappig om te zien dat Crocop het zoveel beter deed tegen Fyodoruu dan dat Nogueira dat 2 fights deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |