abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 20:10:11 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_78606369
Nou, ik denk dat het lijfje best lang genoeg is als we em er niet echt op laten zitten. En dat doen we nu dus wel. Is de truc dan dat je je kindje eigenlijk zo lang mogelijk redelijk gestrekt tegen je aan laat hangen en pas laat zakken als je geknoopt hebt? Dan zit ie veel meer in de band lijkt me zo.
Tis trouwens een mei tai van MamaMerel, dus ik neem aan standaard lengte van het lijfje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 21:47:00 #257
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_78611759
mefke, ik zie het weer net wat anders. Driekus zit te strak en te hoog tegen je man aangebonden. Zijn achterwerk hoort lager te zitten dan zijn knietjes. Dan kan hij zich ook minder afzetten (dat doet 'ie nu waarschijnlijk vanaf zijn bovenbenen en kruis). Je moet de schouderbanden een stukje laten vieren zodat er echt een zitje komt waar Driekus met z'n achterwerk in kan zakken. Zolang het rugpand maar tot zijn oksels komt is het veilig. (Lager komt het onder het midden van Driekus' lichaam en zou hij uit de mei-tai kunnen vallen. Het midden van het lichaam zit bij kinderen veel hoger dan bij volwassenen.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 1 maart 2010 @ 22:29:52 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_78614707
Macka, ehmm, wat jij zegt klinkt ook redelijk logisch. We gaan het de volgende keer gewoon allemaal uitproberen. Driekus zelf vindt het allemaal prima, hij slaapt rustig verder in de doek...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:53:43 #259
18860 sindell
Seriously
pi_78639540
Goed:
Als complete draag n00b...heb wel gelezen op internet natuurlijk en via de links in dit topic (maar die vind ik al vrij ingewikkeld), maar kom er niet echt uit... ik wil eigenlijk ook wel zo'n draagdoek aanschaffen.
Alleen heb ik dus geen idee wat voor, hoe groot hij moet zijn etc.

Dus als draagbeginner: wat zouden de ervaren dragende dames hier mij aanraden. Het hoeft niet al te ingewikkeld hoor, ik wordt geen prof ofzo (denk ik ), maar wil er gewoon een voor naast de kinderwagen. En volgens mij vindt Laura het wel fijn om gedragen te worden
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 17:04:23 #260
141844 Macka66
pi_78642660
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef sindell het volgende:
Goed:
Als complete draag n00b...heb wel gelezen op internet natuurlijk en via de links in dit topic (maar die vind ik al vrij ingewikkeld), maar kom er niet echt uit... ik wil eigenlijk ook wel zo'n draagdoek aanschaffen.
Alleen heb ik dus geen idee wat voor, hoe groot hij moet zijn etc.

Dus als draagbeginner: wat zouden de ervaren dragende dames hier mij aanraden. Het hoeft niet al te ingewikkeld hoor, ik wordt geen prof ofzo (denk ik ), maar wil er gewoon een voor naast de kinderwagen. En volgens mij vindt Laura het wel fijn om gedragen te worden
Wil je een dikke of een dunne? Wat vind je leuke kleuren? En wil je strepen of effen of een motiefje?
Ik zou iig niet meteen voor een Hoppediz of Girasol gaan voordat je zelf echt een beeld hebt van wat je fijn lijkt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_78642794
Mijn Elsa en Mei Tai zijn binnen en ze zijn mooooooi!!!

Nu nog een klein meisje om te dragen. ETA: 10 aug
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:39:58 #262
18860 sindell
Seriously
pi_78644056
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:04 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Wil je een dikke of een dunne? Wat vind je leuke kleuren? En wil je strepen of effen of een motiefje?
Ik zou iig niet meteen voor een Hoppediz of Girasol gaan voordat je zelf echt een beeld hebt van wat je fijn lijkt.
Eh, de kleuren maken me op zich niet veel uit, motief ook niet, al vind ik een met strepen wel erg leuk trouwens.
Hij moet wel geschikt zijn om langere stukken mee te lopen, dus niet alleen voor in huis. Dan is een dikkere misschien fijner vanwege de warmte?
pi_78644363
Ik ben zo blij met mn buidelsling. Heb 'm toch maar niet meer geruild voor een maatje kleiner, maar 'm even flink heet in de doger gedaan. Ik zat nl pcies tussen twee maten in. En nu past ie perfect! Lente lijkt 'm sowies super te vinden. Ze ligt er nu zelfs in te slapen, buik tegen buik. Had ik 'm zaterdag maar gehad.

† In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 18:00:19 #264
141844 Macka66
pi_78644774
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef sindell het volgende:

[..]

Eh, de kleuren maken me op zich niet veel uit, motief ook niet, al vind ik een met strepen wel erg leuk trouwens.
Hij moet wel geschikt zijn om langere stukken mee te lopen, dus niet alleen voor in huis. Dan is een dikkere misschien fijner vanwege de warmte?
Dikker is meestal wel warmer, maar niet altijd steviger. Een echt warme doek is niet nodig, zowel je lichaam als de doek werken als een extra laagje kleding voor je kind. Liever een wat minder dikke doek die je soepel kunt knopen en waarvan de knoop makkelijk aan te trekken is, dan een dikke doek waar je voor moet werken om 'm goed geknoopt te krijgen of die je onderweg bij moet stellen. Is mijn ervaring.
En je kind kun je kleding in laagjes aandoen, als het dan te warm is haal je gewoon een laagje weg.
Ik ben zelf liefhebber van niet al te dik en flanellig, en liefst wel erg stevig.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01:23 #265
18860 sindell
Seriously
pi_78650018
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Dikker is meestal wel warmer, maar niet altijd steviger. Een echt warme doek is niet nodig, zowel je lichaam als de doek werken als een extra laagje kleding voor je kind. Liever een wat minder dikke doek die je soepel kunt knopen en waarvan de knoop makkelijk aan te trekken is, dan een dikke doek waar je voor moet werken om 'm goed geknoopt te krijgen of die je onderweg bij moet stellen. Is mijn ervaring.
En je kind kun je kleding in laagjes aandoen, als het dan te warm is haal je gewoon een laagje weg.
Ik ben zelf liefhebber van niet al te dik en flanellig, en liefst wel erg stevig.
Ah thanks, dat is wel informatie waar ik wat mee kan. Hij moet niet al te moeilijk te knopen zijn inderdaad en onderweg bijstellen hou ik vast ook niet van. Kortom het moet een beetje een makkelijke doek zijn, die inderdaad wel stevig is.
Ik heb wel gelezen dat er veeeeel merken zijn en dat er verschil is in geweven doeken en eh... nog een ander iets?
pi_78650267
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef sindell het volgende:

[..]

Ah thanks, dat is wel informatie waar ik wat mee kan. Hij moet niet al te moeilijk te knopen zijn inderdaad en onderweg bijstellen hou ik vast ook niet van. Kortom het moet een beetje een makkelijke doek zijn, die inderdaad wel stevig is.
Ik heb wel gelezen dat er veeeeel merken zijn en dat er verschil is in geweven doeken en eh... nog een ander iets?
Voelen / kijken / proberen wat je het fijnst vindt werkt het beste. In welke omgeving woon je? Misschien kan je eens langs bij iemand met verschillende doeken.

En dan nog even een plaatje van dragen met 39 weken zwanger:

Hardloper.
IG @webkim
pi_78656507
Webkim! stoere actie

Mooi ssserpente!
pi_78657045
Mooi Sserpente! En dat voetje. Hier had je zaterdag zeker meer de blits mee gemaakt dan met datgene waar je nu mee aankwam. Jammer dat hij er nog niet was, ik had hem wel even willen zien/voelen.

Stoer Webkim!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:13:31 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78670015
sserpente, die is mooi!
wow, webkim! (ik wou da tik het ook nog had gekund... nu is het een kwestie van eli weer terug in de doek krijgen, hij heeft niet veel interesse meer... behalve van de auto naar het kdv. iemand tips?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78670204
Wow Webkim, dat dat nog lukt! Stoer hoor!

Serpente wat een mooie schattige buidelsling, staat jullie goed! Is hij fijn?

Mefke wat een stoere mei tai!

Ik heb net een pakketje gekregen: de Girasol Forrest Berries van Innepin (en Texelonia)
Hij is zo mooi!!!!!!!!!!
En Niels ligt in bed
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:21:09 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78672115
Webkim

Dragen is echt fijn. Zelfs onze Harry kan dat beamen. Hoewel hij soms even sputtert als hij er net in zit en nog wakker is, valt hij al snel in slaap en kan mama gewoon nog vanalles doen. Het is echt nog fijner dan ik me had voorgesteld.
Ik denk alleen dat ik toch tzt een consult wil/nodig heb. Ik blijf vaak ruzie houden met de schuinen banden en ook heb ik het gevoel dat het teveel nog trekt/drukt in mijn nek. Als ik de (schuine) banden dan meer richting mijn schouders trek, dan kan Harry's koppie niet meer onder zo'n schuine band en dat is wel nog nodig ivm zijn wiebelige nek...
<weer filmpje bestuderen gaat>
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:23:21 #272
18860 sindell
Seriously
pi_78676723
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Webkim het volgende:

[..]

Voelen / kijken / proberen wat je het fijnst vindt werkt het beste. In welke omgeving woon je? Misschien kan je eens langs bij iemand met verschillende doeken.

Hmm okay, daar zou ik dan wel hulp bij nodig hebben ja. Ik woon in Leeuwarden.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:42:02 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78677415
Ik heb gisteren mijn kristen ellaroo binnen gekregen. Hij is mooi!

[ Bericht 29% gewijzigd door amaranta op 03-03-2010 14:16:12 ]
pi_78682398
Wow Webkim. Ik ben helemaal onder de indruk hoe je dat doet met knopen en een dikke buik maar ook dat je het gewicht van je kind moeiteloos kunt dragen in de doek.

Ssserpente mooie sling.

Mefke leuke Mei tai.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78682563
Wat een toffe buidelsling Ssserpente!

En Webkim, wat een prachtige foto!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78683223
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef sindell het volgende:

[..]

Hmm okay, daar zou ik dan wel hulp bij nodig hebben ja. Ik woon in Leeuwarden.
Ik woon in Drachten en heb een tricot doek. Zweefvliegje woont ook in Leewarden en zij heeft geweven doeken. Noli woont ook in Friesland en heeft ook van alles volgens mij.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:44:56 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78685532
asy, ik doe aviva's hoofdje nooit onder zo'n schuine band. krijg ik niet voor elkaar. zakje van de binana in de nek geeft genoeg steun. maar een consult lan nooit kwaad
pi_78685703
Asyniur je kunt een spuugdoekje in de bovenste rail van de doek rollen tijdens het knopen, dat ondersteunt het nekje. Als je dan lekker strak knoopt wiebelt het nekje niet.

Wij zijn net terug van stemmen, Niels zat heerlijk in de Forrest Berries
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:51:23 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78685889
Ssserpente wat een mooi ding zeg! Issie ook handig? Ik baal er zo van dat Esmee het snel warm heeft. Dus in de tram moet ze uit de doek, buiten er weer in en dan in winkels erg opschieten want anders is het weer brullen. Zo'n doek als die van jou is dan wel ideaal lijkt me!

Davinia waarom wil je Eli terug in de doek? Toch prima als hij wil lopen? Kan je Aviva mooi in de doek meenemen en zo met zijn drietjes lekker gaan wandelen Of is er een andere reden om hem in de doek te doen?
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:06:03 #280
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78686719
gewoon gezellig
en hij vindt het ook fijn, als hij eenmaal zit.
en het is een goede work-out, 16kg op je rug.
  woensdag 3 maart 2010 @ 16:22:39 #281
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78687515
Ah voor de gezelligheid dus Vroeg het me gewoon af. Moet er zelf namelijk niet aan denken om met Linde te gaan rondsjouwen. Die loopt zelf prima en flinke afstanden (in november wandeling van 8 km gemaakt die ze bijna helemaal zelf gelopen heeft). Denk dat dat ook wederzijds is want ze wil momenteel toch alles zellufdoen
pi_78688333
WOW, die Indio kobalt rouge Die wil ik!

Hannah vind het trouwens wel lekker in de doek (vooral bij pappa wanneer hij achter de computer zit ). Bij mij krijgt ze het op de een of andere manier te warm want ze loopt wat rood aan en gaat hijgen. Ik durf haar dus niet zo goed te dragen in de tricotslen. Zou een linnen doek hier het verschil kunnen maken?
pi_78694682
Davinia kan me goed voorstellen dat je hele sterke buikspieren krijgt van rugdragen! Ik ga het morgen leren van Grijs

octopussy een geweven doek is inderdaad minder warm dan een rekbare en daar zijn ook minder warme knopen mee te maken of je kunt bij de forward cross carry de bovenste banden niet over het kindje heentrekken zoals hieronder:

De Girasol Forrest Berries
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78695381
Mooi Twinkly!
Fake it till you make it...
pi_78698135
ooh forest berries! Erg mooi!

Hier kregen we vandaag mini-fluffy-mail, een poppendraagdoek. Om beurten mochten Tomas en Yara dragen:

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:44:52 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78699514
Ik zat laatst te denken, als Eva nou wil gaan dragen, dan geef ik haar wel de tafelloper
Maar jouw kindjes zijn wel uber schattig.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2010 @ 20:56:22 #287
141844 Macka66
pi_78700237
Webkim, goeie foto!

Twinkly, Forest Berries staat je mooi.

En Thomas en Yara
Ze hebben niet zomaar een doek maar een Vohrfürtuch, die is voor draagconsulenten

amarantha, ik heb voor Lucie van een tafelloper en twee grote sleutelringen een ringsling gemaakt. Daar kan ze heel makkelijk mee dragen. Mijn draagdoeken wil ze altijd als dekentje over zich heen als ze op de bank ligt
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:06:06 #288
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78700863
Webkim wouw!! Denk je niet dat hij straks jaloers gaat worden als je de baby gaat dragen?

Twinkly, die is echt heel mooi!! Prachtig stofje, die wil ik ook wel

Ssserpente die is ook gaaf trouwens.

Elyas is zo ongelooflijk fan van de draagdoek, hij wil eigenlijk nooit meer in de tricotslen, maar alleen nog maar in de hopp. Als hij wat jammert en ik pak de doek stopt hij meteen met jammeren, alleen al als ik met het stofje voor z'n neus wapper. Als hij ziet dat ik hem omdoe gaat hij zelfs lachen Ik dacht eerst dat het toeval was maar hij herkent de doek echt. Als ik hem erin doe dan neemt hij meteen een slaaphouding aan, en binnen een paar tellen slaapt hij.
Als ik hem er in doe terwijl hij niet jammert, maar gewoon omdat we weg moeten is hij wel wat langer wakker trouwens, dan kijkt hij lekker om zich heen.

Ik wil er echt nog een doek bij hebben, geen tricot. Wat raden jullie me aan voor de zomermaanden? Is een gewone geweven doek te warm? Of kan dat prima?
pi_78701577
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Macka66 het volgende:

En Thomas en Yara
Ze hebben niet zomaar een doek maar een Vohrfürtuch, die is voor draagconsulenten
Ja, het is meer een soort doek om knopen mee te laten zien toch? Dat wist ik niet toen ik hem kocht maar er staat inderdaad met grote letters overal 'Vorfürtuch' op geschreven. Is mooi, pik ik hem weer in zodra ik poppendoeken en slings gemaakt heb van m'n old rainbow girasol
It's all up to you
pi_78701616
Ooh, Webkim, wat een plaatje zeg! Wat onwijs stoer!

Tessie, toen ik deze buidelsling zag, moest ik op de een of andere manier meteen aan jou denken.

Stiem, ik vind ‘m superhandig. Vooral voor kleine stukjes. Net bijvoorbeeld zijn we gezellig naar het stembureau gelopen. En ook voor het OV lijkt ie me ideaal. Zaterdag bijvoorbeeld heb ik in totaal meer dan vier uur in de trein gezeten (met overstappen) en dan heb ik echt geen zin om al wiebelend een paar keer opnieuw een lange doek te staan knopen. Voor lange stukken wandelen, pak ik wel nog steeds de lange. Dat zit toch wat stabieler en verdeelt het gewicht beter.

Wow, mooi, Twink! Echte bosbessenkleuren idd. Mooi!

Tearsong.
pi_78702133
Tomas en Yara Zo netjes geknoopt en wat een mooie foto's ook.
En Twinkly: goede keus, mooi is ie!

Geen idee of Thomas jaloers wordt van een draagbaby. Maar hij mag straks zelf ook gewoon nog in de doek hoor.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78705119
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:06 schreef Tan het volgende:
Ik wil er echt nog een doek bij hebben, geen tricot. Wat raden jullie me aan voor de zomermaanden? Is een gewone geweven doek te warm? Of kan dat prima?
Sommige geweven doeken zijn meer geschikt als zomerdoek dan andere doeken Persoonlijk vind ik een jacquard Vanatai erg fijn voor de zomer (ooit een keer geleend, staat nog steeds op m'n wishlist). Heerlijk dun! Indio's met linnen dragen ook fijn in de zomer.
It's all up to you
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:16:55 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78720501
Ik heb echt wel een van de schuine banden nodig. Zeker als Harry slaapt dan wiebelt dat koppie alle kanten op. En ik doe dan ook echt alles met hem in die doek. Inculsief bijv mijn onderkantje afspoelen en de boel afdrogen. Dan vind ik die rail in zijn nekkie gewoon niet genoeg steun geven. Maar ik ga het in elk geval nog eens proberen met een spuugdoekje erin. Dat gaf de vorige keer wel iets verbetering maar niet stevig genoeg als je bijvoorbeeld voorover buigt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:42:18 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78721328
Ik heb de ellaroo dus gekocht voor de zomer. Asy, heb geen idee maar misschien niet je omderkantje wassen met Harry erin?
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:14:54 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78727647
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb de ellaroo dus gekocht voor de zomer. Asy, heb geen idee maar misschien niet je omderkantje wassen met Harry erin?
Uhm, tja dat zou het makkelijkst zijn...
Maar aangezien ik overdag alleen ben en meneer vooral (lees: alleen) slaapt in de draagdoek overdag, ben ik niet altijd in de gelegenheid op zonder hem te gaan.
En het gaat prima hoor! Alleen moet ik dus wel die schuine band dan over zijn koppie halen

Overigens zit er een nu een spuugdoekje ingerold en het geeft inderdaad wel meer stevigheid...
Als jullie dat spuugdoekje erin rollen, rol je dan naar buiten of naar binnen?
pi_78727936
in de lengte vouwen
--<>-- en dan van buiten naar binnen. Dat zit volgens mij het stevigst

En OMG 'Onderkantje'
pi_78728099
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gisteren mijn kristen ellaroo binnen gekregen. Hij is mooi!
Als niemand er iets van zegt doe ik het hier nog een keertje: Wat heb je een PRACHTIGE doek gekocht! Echt helemaal geweldig supah dupah de mooiste doek die je had kunnen kiezen!

Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:29:31 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_78728202
Jochem heeft gisteren mee mogen stemmen in de doek

Overigens zit ik erover te denken om te de-stashen. Als iemand dus interesse heeft in een Hopp Kaapstad dan hoor ik het wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:42:27 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78728750
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef Vlindur het volgende:
in de lengte vouwen
--<>-- en dan van buiten naar binnen. Dat zit volgens mij het stevigst

En OMG 'Onderkantje'
Oke, dat heb ik nu dus ook gedaan.

Beroepsdeformatie
{sub]aan de andere kant: het ís ook mijn onderkant die ik dan was; letterlijk [/sub]
pi_78729029
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Beroepsdeformatie
{sub]aan de andere kant: het ís ook mijn onderkant die ik dan was; letterlijk [/sub]

Zit het nu ook steviger voor je gevoel?
pi_78729063
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Beroepsdeformatie
Je hebt geen benen

Leander piept wel om de doek als ik Florian er in knoop, maar zodra hij de buggy ziet of zijn fietsje is het over
BLijkbaar vindt hij wat meer vrijheid ook wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')