abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78459945
hehe volgens mij hoort die er niet echt bij die link...

Ik heb net geklikt op een doek!! maar ik weet niet zeker of die wel echt te koop was..
Ik hoop het wel
pi_78461093
Wat dan pvoesss???
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_78461416
Kobalt rouge 6
Ik vind hem zooo mooi zal wel niets voor mij zijn qua dragen maar omg omg
Maar misschien waren er andere klikkers eerst ofzo of was het een foutje dat die er op staat
Ik wil hem zo graag dus lijkt te mooi om waar te zijn
pi_78461776
Waar stond ie dan? Gewoon bij didy? Of iemand die hem doorverkocht?

Hij is wel heeeeel mooi! En hoezo niks qua dragen voor jou? Linnen indio's zijn echt geweeeeldig
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_78461854
Ja reseller.. Ik ben zo benieuwd..
Maar omdat Scilla het net niet had af en toe ben ik er een beetje bang voor..
Maar hij is zoo mooi En het is een 6 voor een Double hammock
Lijkt me heerlijk voor de laatste echte draagzomer
pi_78462116
Maar scilla is katoen, dus dat zegt niks. Ik kan niet met katoenen indio's overweg, linnen daarentegen...

nou ja je komt er toch maar op één manier achter of het wat voor je is
©Dumbo
pi_78462340
Ja dat is waar.. Ik ga duimen en hopen
pi_78480093
Ik heb zojuist iemand gemaild via Marktplaats voor de EllaRoo Elsa doek!

Vind hem echt prachtig! En aangezien mijn meneer ook wil gaan dragen, wil ik de eerste doeken in enigzins ook voor hem draagbare kleuren doen (en ook voor zijn lengte deze is 5 meter.. en dat hebben we wel nodig met zijn lengte/grootte ik begrijp dat te lang voor mij geen probleem is toch?)

Ships zeg, is het al augustus? Ik wil mijn dochter in de doek proppen
pi_78483061
En ik heb een mei tai gescoord (vond de man n.a.v. de draagmeet erg prettig dragen )
Middagje rondshoppen op internet loont! Deze dame heeft hem een paar keer gebruikt maar vond het niet fijn dragen...

Nu maar weer even de rem op de bankrekening
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:44:44 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78483365
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef DaviniaHR het volgende:
asy! meer foto's!
zat het goed?

tinu, fijn dat de knopen goed gingen!
het zit prima. kan erzelfs mee op de bank liggen en mijnonderkantje in bad afspoelen met kleine harry op mijn buik...

Alleen moet ik even goed opletten met de schuine banden. Ik doe eentje op de macka manier (OP) en de ander 'gewoon'. Ivm warmte maar de 'gewone' lubbert dan soms een klein beetje. Moet ik met aanspannen even goed op letten...

Ik heb ook al de millefiori kapok gebruikt (de kortste doek die ik heb 4.2). Maar dan moet ik op mijn rug afknopen en dat zit niet zo lekker. Het vergt allemaal wat oefening maar het gaat steeds beter.

De huisarts kwam zojuist op controle en die was heel enthousiast. ZIjn kinderen waren allemaal gedragen in een slendang. HIj vond het ideaal. Lekker dicht bij mama, handen vrij.
pi_78486629
Op je rug afknopen is de normale manier he
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:26:58 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78489125
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Pvoesss het volgende:
maar dat zit niet lekker op een bank of een stoel
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:43:37 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78489588
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Pvoesss het volgende:
Niet volgens het boekje van de bbslen. Ik had mezelf al helemaal een complex aangepraat omdat die vrouw op de foto hem voor had geknoopt en ik met geen mogelijkheid die knoop naar voren kon krijgen
pi_78499535
Het is helemaal zeker ik heb KR (kobalt Rouge ) onderweg
Ik ben zo blij
pi_78500821
Ik had vanochtend een hangerig jongentje. Dus de MT gepakt en omgeknoopt, aan Ruben gevraagd of hij gedragen wilde worden maar hij liet zich niet oppakken. Waarop Emma zegt 'als hij niet wil dan wil ikwel hoor'
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_78512386
Emma mag dan wel een lichtgewichtje zijn... maar toch!!
Wel lief dat ze het wilde

Gefeliciteerd met je aankoop Pvoesss!
.... met gevoel voor drama....
pi_78533283
Mn buidelsling is binnen! En hij is supermooi, vrolijk en heerlijk zacht van binnen!

Ik vrees alleen dat ie toch een maatje te groot is. Als ik 'm bovenop mn schouder 'vastzet' en diagonaal naar beneden trek, komt ie bijna tien cm onder m'n heupbotje uit. En bovendien heb ik het gevoel dat Lente er (vooral buik tegen buik) niet helemaal stevig inzit, maar achterover kan kukelen. Het voelt dus niet helemaal veilig en ik heb dan ook de neiging om 'r toch nog met één hand te ondersteunen (ook nog als ik het deel op m'n schouder omsla).

Ik twijfelde al tussen een xs en een s, maar vond xs wel erg klein klinken. Vooral omdat ik wel vrij smal ben, maar niet klein (zo'n 1,75 meter). Ik denk alleen dat mijn bovenlijf wel vrij kort is waardoor een xs waarschijnlijk toch beter zal zitten.

Ook als ik instructiefilmpjes op Internet bekijk, valt me op dat deze slings strakker zitten dan bij mij.

Afijn, ik ga 'm toch maar ruilen voor een xs. Liever iets te strak dan te ruim.
pi_78535118
Oeh, Ssserpente hij lag dus echt thuis op je te wachten. Jammer dat ie te groot is, ruilen kan wel?
Hier heeft mijn man net een heel stuk met Driekus in de mt gelopen. Alleen, Driekus zakt scheef. Hij friemelt en doet net zo lang met zijn handjes tot zijn armpjes voor zijn lichaam zitten en daarna gaat er een duimpje richting mond en zakt ie dus scheef. Maar verder gaat ie prima. Vind het lijfje wel kort, komt maar net tot aan zijn nekje. Nou zit ie stevig, maar toch. Ik zal eens een foto maken de volgende keer..ben benieuwd of het zo hoort.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78535572
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:19 schreef Pvoesss het volgende:
Het is helemaal zeker ik heb KR (kobalt Rouge ) onderweg
Ik ben zo blij
Me 2!! Ik ben ook helemaal in hyperdepiep afwachting! Tof! Heb nu alleen een Scilla, ben heel benieuwd hoe K-R is tov van die..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 22:55:45 #224
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_78536552
Orea, jij bent al lekker bezig geweest zeg
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 23:00:59 #225
141844 Macka66
pi_78536810
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

het zit prima. kan erzelfs mee op de bank liggen en mijnonderkantje in bad afspoelen met kleine harry op mijn buik...

Alleen moet ik even goed opletten met de schuine banden. Ik doe eentje op de macka manier (OP) en de ander 'gewoon'. Ivm warmte maar de 'gewone' lubbert dan soms een klein beetje. Moet ik met aanspannen even goed op letten...
Wat je ook kunt doen voor de schuine banden is 'mijn' manier en dan de banden op de rug schuiven en die uitspreiden zodat ze de hele rug bedekken (handen onder een band en de randen naar opzij glad trekken zeg maar).
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 28 februari 2010 @ 10:10:55 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78545383
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Wat je ook kunt doen voor de schuine banden is 'mijn' manier en dan de banden op de rug schuiven en die uitspreiden zodat ze de hele rug bedekken (handen onder een band en de randen naar opzij glad trekken zeg maar).
Ik ga het eens proberen strakjes...
Dank voor de tip!

En ik vind het zo tof! Ik vind het dragen nog heerlijker dan ik me had voorgesteld.
En manlief die in eerste instantie heel sceptisch was en het allemaal maar erg 'alternatief' vond, is ook helemaal om! Die ziet de voordelen en wil nu zelfs ook gaan (leren) dragen.

verdorie, ik wilde net een rondje om het pleintje bij ons voor gaan hobbelen om er even uit te zijn geweest maar nu regent het opeens echt keihard hier...
pi_78547508
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:33 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Me 2!! Ik ben ook helemaal in hyperdepiep afwachting! Tof! Heb nu alleen een Scilla, ben heel benieuwd hoe K-R is tov van die..

Leuk... Ik vind het zoooo jammer nu dat ik Scilla niet meer heb
  zondag 28 februari 2010 @ 21:32:44 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78568440
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]
verdorie, ik wilde net een rondje om het pleintje bij ons voor gaan hobbelen om er even uit te zijn geweest maar nu regent het opeens echt keihard hier...
Maar dat kan juist heel knus zijn! Jij met je kindje in de draagdoek, grote paraplu mee en lekker wandelen in de regen
Maar dan moet het natuurlijk niet stormen, da's al een stuk minder fijn...
  maandag 1 maart 2010 @ 10:08:26 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78581709
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Maar dat kan juist heel knus zijn! Jij met je kindje in de draagdoek, grote paraplu mee en lekker wandelen in de regen
Maar dan moet het natuurlijk niet stormen, da's al een stuk minder fijn...
maar het stormde hier echt
en ik loop zelf nog maar als een slak maar we zijn 's middags toch even 5 minuten gegaan (wel bijna uit de jas gewaaid )
pi_78582477
m'n nieuwe indio is binnen (purpur-elfenbein, met linnen). Ik heb bij de buren een fotospam gedaan maar dit is hem:

Hij is superdun en erg licht. Ik vind hem mooi!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 1 maart 2010 @ 10:47:13 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78582570
rare vraag..maar komen de kleuren overeen met Zara red? Hij doet me er zo aan denken
Wel mooi
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78583054
Het rode draad lijkt inderdaad op de kleur rood in zara red. Ik was eigenlijk 'bang' dat de doek van ver gezien erg roze zou lijken maar omdat de linnen draden vrij dun zijn blijft hij van een afstandje ook rood.
It's all up to you
  maandag 1 maart 2010 @ 11:37:07 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78583972
Hey Tearsong, lang niet gezien!
Mooie Indio
Draag je Yara nog vaak? Vindt ze het leuk? En kan ik hiermee toch nog een extra spammetje afdwingen?
pi_78585948
Hij lijkt niet heel erg op de swatch weer Hij is wel mooi verder!
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 13:10:35 #235
141844 Macka66
pi_78587229
Mooi die nieuwe Indio!

Toevallig hadden wij gisteren Zara Red weer eens uit de kast gehaald.
pi_78587552
GRMBL mijn KR komt dus waarschijnlijk pas morgen.
**(^#$^@# tnt
  maandag 1 maart 2010 @ 14:23:51 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78590526
Ik GRMBL even met je mee, Pvoesss. Morgen is het 2 weken geleden dat ik Zara Black heb besteld, en kreeg vandaag een mailtje dat de status is veranderd naar "processing". Dus hij is nog niet eens op de post! Terwijl ze vorige week hadden gemaild dat het afgelopen week nog verstuurd zou worden.

*snif*

Daarentegen heb ik wel mijn KR al lekker

Die nieuwe is ook mooi trouwens, Tearsong!
©Dumbo
pi_78591086
Oehhh Tex..nou ben ik helemaal benieuwd! Hij lijkt wel minder te glanzen dan op de didy foto..heb je m al gewassen?

En naar Zara black ben ik ook heeeeeel benieuwd!
pi_78591396
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:43 schreef TearSong het volgende:
m'n nieuwe indio is binnen (purpur-elfenbein, met linnen). Ik heb bij de buren een fotospam gedaan maar dit is hem:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is superdun en erg licht. Ik vind hem mooi!
erg mooie kleur
  maandag 1 maart 2010 @ 14:56:52 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78591954
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Tex..nou ben ik helemaal benieuwd! Hij lijkt wel minder te glanzen dan op de didy foto..heb je m al gewassen?

En naar Zara black ben ik ook heeeeeel benieuwd!
De glans is met het wassen wel wat minder geworden ja... Maar hij glanst nog wel, het is alleen erg lastig op de foto te krijgen.
©Dumbo
pi_78591972
hihi Macka

en mooie doek tex!
hier een draagpaps

en hij stelde het zelf voor, zodat ze samen de afwas konden gaan doen
pi_78592136
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Hey Tearsong, lang niet gezien!
Mooie Indio
Draag je Yara nog vaak? Vindt ze het leuk? En kan ik hiermee toch nog een extra spammetje afdwingen?
Van Yara of van de doek? Yara draag ik nog regelmatig ja, bijna iedere dag wel. Ze vindt het nog steeds erg leuk gelukkig. In huis draag ik haar steeds vaker op de heup, dat zijn echt de knuffelmomentjes. Als we naar buiten gaan gaat ze lekker op de rug (waarbij ze enthousiast 'paard! paard!' roept )

Ze begint nu echt haar favoriete doeken te krijgen en gelukkig is de nieuwe ook goedgekeurd:

It's all up to you
pi_78592198
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

hier een draagpaps
Zo leuk om dat te zien!

(en die slofjes...die zijn echt geweldig!)

Macka: ddat rood staat jullie echt goed idd. En wat een leuke foto!

Tex: hoe vind je KR dragen? Niet te dun?
It's all up to you
  maandag 1 maart 2010 @ 15:39:38 #244
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78593654
Lieve foto's van Yara en wat is ze al groot zeg! Het lijkt me zo leuk als Hannah straks ook voorkeur voor doeken gaat krijgen (zolang ze voorkeur heeft voor de 'goeie' doeken tenminste )

Ik heb nog geen last gehad van KR dat ie te dun is. Maar heb er ook niet heel veel mee gedragen. Ik vind hetin een Ruck wel lekker dat ie zo dun is, omdat de banden over de schouders zo 'opgepropt' worden. Met Zink die een stuk dikker is, had ik daar toch meer last van op de één of andere manier. Terwijl die wel wat meer cush heeft zeg maar en dus zachter op de schouders is. En KR heeft een heerlijk dunne knoop, dat vind ik ook wel fijn! Maar goed, Hannah weegt pas rond de 8 kilo ofzow, dus heb ik sowieso minder snel last van dat het zou gaan snijden denk ik. Het lijkt me een hele lekkere zomerdoek!
©Dumbo
pi_78593897
ik heb hem ook idd voor de lent/zomer..
lijkt me een fijne double hammock doek
pi_78596203
Och Megamindy in de doek Ze zijn mooi tearsong, je doek én je dochter!
En Elin bij papa...wat heerlijk!

Ik heb Lena net voor t eerst op mn rug geknoopt, ik geloof dat t best goed ging, al vond ik t wel spannend hoor

† In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 17:36:05 #247
141844 Macka66
pi_78598498
Wat een heerlijke foto's allemaal!
pi_78598699
Tearsong, die is mooi van kleur. Wat leuk dat Yara echt favorieten begint te krijgen.

Wat een vrolijke foto, Macka!

Goh Tex, die is heel anders dan ik verwachtte. Wel mooi, hoor.

Draagdoekpapa aan de afwas met zijn mooie dochter!

Poppedein, wat zit Lena lekker! En die tweede foto is mooie, die 4 grote kijkers!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78599663
Leuke fotos Texelonia, Kleurdoos, Tearsong en Poppedain.

Kleurdoos heeft je man de knoop ook helemaal zelf gedaan of met instructies van jou?

De laatste keer, dat ik de ruck heb gebonden zat die lekker strak. Toen vond ik hem zo strak, dat die op mijn schouders onaangenaam spande, zeker als meneer zich dan in de doek strekt. Is er nog iets, wat ik eraan kan veranderen om dat te voorkomen?

In de FWCC als ik de banden over zijn schouders heen stroop, zodat zijn armen vrij zijn wiebelt die best erg. Ik vroeg me af of dat zo hoort of dat ik dan toch anders moet knopen? Ik zal even kijken of ik voor deze situaties nog wat fotos kan uploaden, dat helpt waarschijnlijk ook.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78601058
die knoop hebben we samen gedaan

die indio is trouwens ook te koop

chinablue linnen indio mt 5, mij net iets te dik..ik heb liever een hele dunne doek
  maandag 1 maart 2010 @ 18:48:16 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78601489
oeh spannend Poppedein! Een doek-rug-knoop. ik durf nog steeds niet ondanks dat het met de MT best goed ging haha

Wat zit Lena er heerlijk comfortabel bij zo zeg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 maart 2010 @ 19:46:09 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_78605077
Dames, zoals ik al eerder zei, ik heb effe hulp nodig. Wat doe ik fout?
zijkant 1:

zijkant 2:

achterkant:

Probleempjes:
Het lijfje lijkt zo kort en Driekus heeft dus ook de neiging zichzelf naar achteren te gooien. Bovendien lijkt me dit niet de bedoeling voor zijn nekje en rug. Zit ie zo wel goed? Het enige dat ik zelf kan bedenken is dat ik ook over zijn rug kan kruisen ipv onder zijn kontje.
Oja, tis mijn man die em hier draagt, hij is om, het loopt lekker volgens hem.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:46:52 #253
100412 mefke79
komt goed!
pi_78605112
Poppedein, wat mooi zo! En dat je dat durft. Ik heb Driekus nog niet op mijn rug gehad, durf het nog niet aan. Eerst maar eens goed leren om em van voren te dragen.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:52:58 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78605437
Het lijfje kan een stuk meer omhoog gesjord worden zodat Driekus meer op de band zit dan in de zitting zelf. Dat scheelt al ettelijke centimeters. Over zijn rug of onder zijn kont kruisen maakt niet veel verschil
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78605535
t lijfje lijkt idd erg klein mefke ? of zit ie heel ver onder t kontje gestopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')