het zit prima. kan erzelfs mee op de bank liggen en mijnonderkantje in bad afspoelen met kleine harry op mijn buik...quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef DaviniaHR het volgende:
asy!![]()
![]()
meer foto's!
zat het goed?
tinu, fijn dat de knopen goed gingen!
maar dat zit niet lekker op een bank of een stoelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Pvoesss het volgende:
Op je rug afknopen is de normale manier he
Niet volgens het boekje van de bbslen. Ik had mezelf al helemaal een complex aangepraat omdat die vrouw op de foto hem voor had geknoopt en ik met geen mogelijkheid die knoop naar voren kon krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Pvoesss het volgende:
Op je rug afknopen is de normale manier he
Me 2!! Ik ben ook helemaal in hyperdepiep afwachting! Tof!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:19 schreef Pvoesss het volgende:
Het is helemaal zeker ik heb KR (kobalt Rouge ) onderweg![]()
![]()
Ik ben zo blij
Wat je ook kunt doen voor de schuine banden is 'mijn' manier en dan de banden op de rug schuiven en die uitspreiden zodat ze de hele rug bedekken (handen onder een band en de randen naar opzij glad trekken zeg maar).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
het zit prima. kan erzelfs mee op de bank liggen en mijnonderkantje in bad afspoelen met kleine harry op mijn buik...
Alleen moet ik even goed opletten met de schuine banden. Ik doe eentje op de macka manier (OP) en de ander 'gewoon'. Ivm warmte maar de 'gewone' lubbert dan soms een klein beetje. Moet ik met aanspannen even goed op letten...
Ik ga het eens proberen strakjes...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen voor de schuine banden is 'mijn' manier en dan de banden op de rug schuiven en die uitspreiden zodat ze de hele rug bedekken (handen onder een band en de randen naar opzij glad trekken zeg maar).
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:33 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Me 2!! Ik ben ook helemaal in hyperdepiep afwachting! Tof!Heb nu alleen een Scilla, ben heel benieuwd hoe K-R is tov van die..
Maar dat kan juist heel knus zijn! Jij met je kindje in de draagdoek, grote paraplu mee en lekker wandelen in de regenquote:Op zondag 28 februari 2010 10:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
verdorie, ik wilde net een rondje om het pleintje bij ons voor gaan hobbelen om er even uit te zijn geweest maar nu regent het opeens echt keihard hier...![]()
maar het stormde hier echtquote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Maar dat kan juist heel knus zijn! Jij met je kindje in de draagdoek, grote paraplu mee en lekker wandelen in de regen![]()
Maar dan moet het natuurlijk niet stormen, da's al een stuk minder fijn...
erg mooie kleurquote:Op maandag 1 maart 2010 10:43 schreef TearSong het volgende:
m'n nieuwe indio is binnen (purpur-elfenbein, met linnen). Ik heb bij de buren een fotospam gedaan maar dit is hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is superdun en erg licht. Ik vind hem mooi!
De glans is met het wassen wel wat minder geworden ja... Maar hij glanst nog wel, het is alleen erg lastig op de foto te krijgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:36 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Tex..nou ben ik helemaal benieuwd! Hij lijkt wel minder te glanzen dan op de didy foto..heb je m al gewassen?
En naar Zara black ben ik ook heeeeeel benieuwd!
Van Yara of van de doek?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Hey Tearsong, lang niet gezien!
Mooie Indio![]()
Draag je Yara nog vaak? Vindt ze het leuk? En kan ik hiermee toch nog een extra spammetje afdwingen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |