SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Macka66 het volgende:
Fotoshoot in een studio afgesproken met een vriendin die fotovakschool doet maar nooit portretten doet en voor wie draagdoek knopen onbekend is, nieuwe draagdoek, swingende muziek, ouderwetse studiolampen ipv flitsset. En vooral veel plezier. Daar ga je vanzelf van dansen, en dan krijg je The Joy of Wrapping
[ afbeelding ]Leuke foto's MackaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buik aan buik dragen geeft een indirecte massage, waardoor het inderdaad verlichtend kan werken bij darmkrampjes. En ook je lichaamswarmte is daarbij erg prettig. Voorkomen zou ik niet willen zeggen, maar verlichten: zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:04 schreef DaviniaHR het volgende:
macka, mss weet jij dat, helpt dragen ook bij het voorkomen van krampjes? dat het hangen in de doek zo relaxed voor haar is, en dat die darmen zo'n goede boost krijgen van de lichaamswarmte een paar uur lang, dat die darmen rustig blijven?
ik zeg helemaal niks over krampjes bij aviva tot ze 12 weken is, ivm fok-wet en zo, maar ik vind het toch wel frappant. het is dat ze nu prima in de box in slaap is gevallen, anders had ze nu ook in de doek gehangen.
ik draag haar ongeveer 3 of 4 uur per dag, zodat ze kan slapen.
enik had eli vanochtend weer ff in de doek, en ik kom er niet meer bij!ik gooi hem dan in een snelle ruck, maar bij het kruisen onder zijn benen door kon ik maar met heel veel moeite de doekbanen kruisen, waardoor de stof uiteraard weer te los ging, en meneer lekker achterover kon hangen en opzij en alles, maar dat terzijde... iemand tips? het was wel over zijn dikke bomberjack heen en over mijn stugge winterjas heen, dus dat zal ook niet geholpen hebben
Mei Tai filmpje komt over een paar weekjes wel. Of ik moet voor die tijd nog even ergens goede zin opduikelen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:02 schreef DaviniaHR het volgende:
nou, ik had mijn armen achter me om de banen over te geven, zeg maar, en ik kreeg mijn handen bijna niet bij elkaar bij zijn billen. maar mss had ik hem ook wel te laag gehangen, dat kan natuurlijk ook. tis weer ff wennen.
kga zo ff googlen op reinforced rucksack.
had je trouwens mn verzoeknummer gezien voor een MT-filmpje?
en je sig! "baby Bjorn"! Geniaal!
naja, eigenlijk alle stadiaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:24 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mei Tai filmpje komt over een paar weekjes wel. Of ik moet voor die tijd nog even ergens goede zin opduikelen natuurlijk.Wat wilde je precies zien dan? Het op je rug zetten van je kind?
ja, die! thx!quote:
Hahah ja klopt ik heb ineens allemaal andere doeken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef oeke het volgende:
Pvoess, dank! Ik vond trouwens jouw stapeltje laatst zo mooi. Helemaal anders weer van kleurstelling dan een paar maanden geleden volgens mij.
Hoi WebKim,quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:30 schreef Webkim het volgende:
Hoi p_m!
Rekbare draagdoeken zijn erg prettig met een pasgeboren / jonge baby.Je hoeft niet supernetjes te knopen om het toch erg lekker te laten zitten. Tricot is heerlijk zacht. En je kan de doek van tevoren knopen en dán je baby erin doen.
Voor een zomerkindje is een tricot doek wel erg warm vind ik. En er komt een punt waarop een kind er aan de zware kant voor wordt. waardoor de doek gaat doorhangen onder het gewicht en dan draagt het minder fijn. De meeste mensen ervaren dat bij 8> kilo ofzo. Dus als je je kind lánger wil dragen dan een maand of 5 / 6 zal je op den duur misschien overstappen naar een niet rekbare draagdoek of een andere drager. Maar voor in het begin (mits niet in de zomer) is het een prima aanschaf hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |