Voor zover ik weet niet, maar als je zoiets zoekt zou je (als ze het echt niet hebben) ook vanuit Hongkong oid kunnen halen, kost geen drol daarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Ja, of anders eBay of Focalprice (daar is het soms nog goedkoperquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
Dealextreme bedoel je, da's een heeeeeele goede tip. Thanks!
nopequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand een idee of ze bij de Action ook iPhone hoesjes verkopen die om je arm gaan? Voor tijdens het sporten dus?
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Sulley02 het volgende:
Huu, ik heb me een paar dagen terug weer een keer in de Action gewaagd, resultaat: sta ik daar met mijn zeem in de rij, staat er een vrouw met zo'n scootmobiel voor me (reed iedere keer zo ver vooruit dat je net geen stap kon zettenl) en komt er eentje in een scootmobiel gevaarlijk achteruit rijden die ook de rij in wilde (rij van minimaal 7 man of zo). Die vrouw zit me daar een partij te steken met dat ding omdat ze te belabberd was om om te rijden, vraagt ze ook nog eens 'sta jij ook in de rij?' Nee iedereen staat hier voor zijn lol. Vervolgens wordt je toegesnauwd hoeveel je moet betalen, om daarna bijna weggeduwd te worden door degene achter je omdat ze er bij moet.. Vervelende winkel met een nog erger publiek, pff
Waarom hebben ze eigenlijk altijd iets van 7 kassa's terwijl er nooit meer dan 2 open zijn?
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Asgard het volgende:
Hebben ze bij de Action (in Rotterdam) misschien nog zaadjes voor vruchtenboompjes? En staat er uitleg op die verpakkingen?(Ik wil beginnen met een bescheiden "moestuintje" op mn balkon
en heb 0,0 verstand van planten).
ik ga eens kijkenquote:
Ze hebben enorme glazen vazen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:10 schreef liiszle het volgende:
weten jullie of ze bij de Action ook iets van een Vissenkom hebben of een grote glazen bak/vaas?
Oja, thanks helemaal niet aangedacht. Ga daar zeker even kijken dan!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
Ook jij bedankt, zal ook ff langsgaan danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'k heb bij de action waar ik vorige week was (Weert) wel potjes gezien waar geloof ik tomaat en aardbei inzaten. 2 potjes per verpakking, met een wit karton er omheen.
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben gister naar de Aldi geweest, hebben ze heel veel van dat spul.
Aardbeien / tomaten / asperges / heel veel kruiden / bloemen. Kost echt niks, de zakjes voor kruiden waren 0.29 ct....
Ik ga nl ook een "moestuin" op mn balkon maken of voor mn keukenraam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |