In Amsterdam zitten twee actions. ;p Ben maandag nog langs die in de Pijnacker straat geweest. Kom in Den Helder ook vaak bij de action en ik hoorde dat ze er in Amstelveen ook één gaan settelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef FP128 het volgende:
Waar ik woon is geen Action winkel hier in Amsterdam maar zo te zien hebben ze daar wel
veel voor weinig geld. Ik ben erg benieuwd of iemand kan aangeven wat je daar echt heel
goedkoop kan kopen en wat nou niet(omdat de kwaliteit zo slecht is dat het uit elkaar valt
na verloop van tijd) Iemand?
*zoomt 30 km in met camera*quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat scheeuwt om een fotooooooo !![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:32 schreef Miam het volgende:
2,98 ofzo... geloof ik.
Hehe, kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat de prijs bij het plaatje stond. Beetje scheel gekeken dus![]()
dankzij jou nu ook startkabelsquote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer eens langs geweest
en voor 4 euro startkabels gekochtGeweldig winkelen daar
Ik vind ze puik. Heb er meteen ook van die badstof hoezen bij gekochtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
vandaag ook weer even geweest. voor 6 euro een tas met rommel ingeslagen. verder vond ik er niet zoveel aan vandaag. het was niet zo druk, dat scheelt!
ze hebben wel mooie tuin/camping stoelen voor 14 euro. kent iemand die? zijn die kwalitatief een beetje ok? zit er aan te denken om een paar te halen voor onzelf, hoeven we niet meer elke vakantie van onze ouders te lenen...
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dankzij jou nu ook startkabels
verder wat koek gehaald, shampoo, diepvrieszakjes, bandenspanningsmeter en nog wat (vergeten)
was 10,40 kwijt
goede tipquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die bandenspanningsmeter trouwens met je even eiken bij een tankstation... In die zin, even kijken hoeveel die afwijkt, want dat doen ze
Oeooeeh hoe is het ligbed?? Mijn collega woont in Belgie, vertelde haar vandaag van het bedje en ze wilde er al eentje voor me gaan halenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef sproetjes het volgende:
buit van net:
het ligbedje wat volgende week in de aanbieding komt in NL
gevlochtend armbandjes, een lading van die elastieken haarbandjes, 2x 2 scrubhandschoentjes 2 gevlochten schaaltjes en van die opvulling (om cadeautjes in te doen, ik heb nog van die spa setjes die ze laatst hadden thuis, zo heb je voor ongeveer 5 euro een heel leuk cadeausetje)
fijn dat er hier 5km verderop een belgische action ligt, waar de aanbiedingen al op donderdag in gaan
Wanneer ze bevoorraad worden bij jouw Action?quote:
ik vind em zeer stevig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeooeeh hoe is het ligbed?? Mijn collega woont in Belgie, vertelde haar vandaag van het bedje en ze wilde er al eentje voor me gaan halenmaar ik ga maandagochtend zelf ff snel
Zou ik er drie in 1 keer kunnen meeslepen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik vind em zeer stevig!
denk dat het zelfs wel een optie is om op te slapen op solar deze zomer
ze wegen echt niks en er zitten handvaten aan de zijkant, dus het zou moeten kunnen opzichquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zou ik er drie in 1 keer kunnen meeslepen?Ben dan lopend
![]()
(Ik voorzie nl. ruzie in de zomer tussen pa en moe. Staat zij even op om wat te drinken te halen, gaat hij snel erop liggen).
Het is natuurlijk ook een leuk cadeau voor m'n zus, die is pas verhuisd (groot balkon) en bijna jarig.
Ehm....twee tripjes maken dan maar I guessTja, ik zoek al een paar zomers naar zo'n bedje, maar vond ze altijd veel te duur (minstens 30 euro).
die hebben ze wel gehad, maar of dat nog zo is, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Norbert704 het volgende:
Weet één van jullie Action fanatiekelingen of ze bij de Action bij jullie in de buurt nog van die sirene's verkopen die je op een 12v accu kunt aansluiten. Dit stond bij mijn Action in Enschede bij de fiets en auto onderdelen. Als iemand die ziet, wil ik hem graag overkopen.
Als ik weer eens bij de Action kom zal ik even voor je spiekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Norbert704 het volgende:
Weet één van jullie Action fanatiekelingen of ze bij de Action bij jullie in de buurt nog van die sirene's verkopen die je op een 12v accu kunt aansluiten. Dit stond bij mijn Action in Enschede bij de fiets en auto onderdelen. Als iemand die ziet, wil ik hem graag overkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |