Wereld 6 was echt kneiter moeielijk.. 2 deuren waar ik lang op ben blijven hangen.quote:
Ik vond de demo erg leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Laatst Splosion Man gekocht, maar hij is eigenlijk achteraf gezien helemaal niet zo tof...
Hmm, zonde..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf dat domme deuntje zo geweldig vinden
En ja de demo was ook supertof, maar na een paar levels heb je het wel weer een beetje gehad eigenlijk...
Het is geen aantrekkelijke dame nee maar om d'r nou smerig te noemen vind ik niet erg vrouwvriendelijke Morphquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een smerig plaatje in de OPSnel naar pagina 2
Die "dame" had ik nog geen eens gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is geen aantrekkelijke dame nee maar om d'r nou smerig te noemen vind ik niet erg vrouwvriendelijke Morph
vanavond eerst maar even wereld 4 halenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Wereld 6 was echt kneiter moeielijk.. 2 deuren waar ik lang op ben blijven hangen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Misan het volgende:
[..]
vanavond eerst maar even wereld 4 halen
Welke en waar???quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
God of War Ultimate Trilogy Awesomesauce Edition besteld
De doos van pandoraquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:44 schreef Poit het volgende:
Trouwens
http://www.toysxl.nl/product/god-of-war-trilogy-edition-ps3-
Salland Automatisering 8.3 ¤ 161.00 ¤ 9.99 ¤ 170.99
More Than Games 9.5 ¤ 179.99 ¤ 0.00 ¤ 179.99
ik heb er net 2 ge-preorderd bij de free record shopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef Poit het volgende:
Jamaar ik hoef niet perse de pandora's box maar wil wel de complete trilogie (al heb ik deel 1 + 2 gewoon origineel liggen
Op de frontpage staat nog 39,99 inderdaad in de shop staat ie voor het 'normale' bedragquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef kawa3 het volgende:
[..]
ik heb er net 2 ge-preorderd bij de free record shop
voor 39.99 per stuk![]()
zal waarschijnlijk wel gecanceld worden maar dat zien we dan wel weer.
hij is nou aangepast naar 174 euro
ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:48 schreef kawa3 het volgende:
[..]
ik heb er net 2 ge-preorderd bij de free record shop
voor 39.99 per stuk![]()
zal waarschijnlijk wel gecanceld worden maar dat zien we dan wel weer.
hij is nou aangepast naar 174 euro
o das mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ook![]()
en betaald met iDeal, dus hij mag niet gecanceld worden, koopcontract enzo. Consumentenrecht FTW.
Haal er 100 van af en ik ben je manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:05 schreef kawa3 het volgende:
[..]
o das mooi
wie wil er nog een pandora's box kopen voor 150 Euro ??/
Mag wel als de prijs dermate laag is dat redelijkerwijs niet aangenomen kan worden dat de prijs correct isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ook![]()
en betaald met iDeal, dus hij mag niet gecanceld worden, koopcontract enzo. Consumentenrecht FTW.
Maar ik wist helemaal niet dat hij zoveel duurder wasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Mag wel als de prijs dermate laag is dat redelijkerwijs niet aangenomen kan worden dat de prijs correct is
Iets met een uitspraak over een dikke breedbeeld tv voor 100 euro in plaats van 1000 ofzo bij de neckerman dacht ik een paar jaar terug
oh en als ze het niet kunnen leveren dan wordt de koop ook ontbonden na verloop van tijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar ik wist helemaal niet dat hij zoveel duurder was
Geniaalquote:
Precies, ze kunnen simpelweg aangeven dat ze onvoldoende voorraad hebben (en gezien het een gelimiteerde versie is ook niet meer leverbaar wordt).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:11 schreef Misan het volgende:
[..]
oh en als ze het niet kunnen leveren dan wordt de koop ook ontbonden na verloop van tijd
Dan zouden ze het product in het geheel niet meer mogen leveren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen simpelweg aangeven dat ze onvoldoende voorraad hebben (en gezien het een gelimiteerde versie is ook niet meer leverbaar wordt).
en het zal ook helemáál niet focking heet zijn in de kroeg/discotheekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef Misan het volgende:
[..]
ja handig met plassen en drinken ook
tja, blijven zuiderlingen iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef kawa3 het volgende:
[..]
en het zal ook helemáál niet focking heet zijn in de kroeg/discotheek
maar toch wel een vet pak.
http://netters.nl/otto-juridisch-fout-prijzenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Bij was bij de verkeerde pricing van Neckermann ook, daar meldden ze achteraf dat het item niet meer leverbaar was. Maar hij stond met een gecorrigeerde prijs op de website. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice dat het item blijkbaar dus nog wel in stock was en toen kreeg ik hem alsnog voor de te lage prijs
Het ook echt serieus opvattenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef kawa3 het volgende:
[..]
en het zal ook helemáál niet focking heet zijn in de kroeg/discotheek
maar toch wel een vet pak.
Je vindt het alleen maar kut omdat je geen leuk pak met dubbele kraag kon vindenquote:
Dan heb ik geluk gehad met Neckermanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://netters.nl/otto-juridisch-fout-prijzen
OTTO heeft de zaak gewoon gewonnen en hoefde de TV's niet uit te leveren voor de 99 euro
quote:
Klopt. Je weet als consument donders goed dat een prijs niet voor zo weinig wordt verkochtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://netters.nl/otto-juridisch-fout-prijzen
OTTO heeft de zaak gewoon gewonnen en hoefde de TV's niet uit te leveren voor de 99 euro
quote:
quote:
Het schijnt dat ik de energie in m'n tong moet bewaren voor andere dingen.. Mag ook niet pratenquote:
Ben je berig?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Berig! Da's godverdomme een mooi woord!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:44 schreef Poit het volgende:
Trouwens
http://www.toysxl.nl/product/god-of-war-trilogy-edition-ps3-
Salland Automatisering 8.3 ¤ 161.00 ¤ 9.99 ¤ 170.99
More Than Games 9.5 ¤ 179.99 ¤ 0.00 ¤ 179.99
Zonder dat eerste woordje zei een caberatier dat ooit, maar weet niet meer welkequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Berig! Da's godverdomme een mooi woord!
Hans Teeuwen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder dat eerste woordje zei een caberatier dat ooit, maar weet niet meer welke
Owja Ernst![]()
Feest!
Ook zo'n zin?quote:
Waarom ben je dan ook zo ver weg..quote:
vanavond is hij vast ook nog wel gelektquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef e97073 het volgende:
OMFG HET NIEUWE ALBUM VAN GORILLAZ IS GELEKT MAAR IK MOET WERKEN TERING IK HAAT WERKEN
OMFG! AWESOME AWESOME AWESOME! VOORAL OMDAT DEMON DAYS ZO'N VETTE PLAAT IS! O.oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef e97073 het volgende:
OMFG HET NIEUWE ALBUM VAN GORILLAZ IS GELEKT MAAR IK MOET WERKEN TERING IK HAAT WERKEN
Demon Days is briljant, zo briljant dat ik geen beter album ken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
OMFG! AWESOME AWESOME AWESOME! VOORAL OMDAT DEMON DAYS ZO'N VETTE PLAAT IS! O.o
(ff op What.cd kijken)
Je hebt mazzel dat we gisteravond geen Hardcore aan het spelen warenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Rossdale het volgende:
DAN LUISTER JE HEM TOCH OP JE WERK????????
[ afbeelding ]
Heel niet! Ik PMde dat ik in mijn bed op jou lag te wachten!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat jij pmde dat ik in mijn bed maar op je moest wachten
Ik heb geen msnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef e97073 het volgende:
Zijn jullie 2 nog steeds bezig met elkaar opgeilen? Geef elkaar je nummer en elkaar je MSN en ga daar lekker geilen en ga eens neuken ofzo.
DAN FLASHBANGDE IK JE HEULEMAAL DEAUD JONGUH!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef e97073 het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat we gisteravond geen Hardcore aan het spelen waren
Ik ga vanavond lekker rustig luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou. Ik heb hem al binnen!![]()
![]()
1111EINZzweidrei!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DAN FLASHBANGDE IK JE HEULEMAAL DEAUD JONGUH!!!
Ik vind het leuker als jullie mee kunnen genietenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef e97073 het volgende:
[..]
Dan zorg je daar voor, ga elkaar daar lekker opgeilen
Ik ben net al klaargekomen, dus dan duurt het een 2 uren voordat ik er weer klaar voor ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als jullie mee kunnen genieten
miscommunicatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet! Ik PMde dat ik in mijn bed op jou lag te wachten!
Kom je over 2 uur maar weer terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik ben net al klaargekomen, dus dan duurt het een 2 uren voordat ik er weer klaar voor ben.
Beter miscommunicatie dan miscopulatie!quote:
Duurt het herladen van de yoghurtbuks bij jou dan zo lang?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik ben net al klaargekomen, dus dan duurt het een 2 uren voordat ik er weer klaar voor ben.
nee, lek is gedicht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanavond is hij vast ook nog wel gelekt
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Duurt het herladen van de yoghurtbuks bij jou dan zo lang?![]()
Gelukkig maakt het niet uit of jij het snaptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef e97073 het volgende:
[..]
Nee. Snap alleen niet waarom dit gegeil niet op MSN kan.
Net zoals ik niet snap waarom jij al je hopperdehip muziek moet delen met ons. Het is een fucking slowchat man, live with it.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef e97073 het volgende:
[..]
Nee. Snap alleen niet waarom dit gegeil niet op MSN kan.
Haal jij eens snel die vinger uit het internet jongeman!!quote:
Dat heb ik gemerkt.. Dacht dat je me wakker zou maken...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om op te staan zeg.. niks van m'n plannen is gebeurd
Sorry, die man die mij wakker maakte heeft mij zo moe gemaakt dat ik weer in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Poit het volgende:
Dat heb ik gemerkt.. Dacht dat je me wakker zou maken...
Ja, maar het begint wel heel erg op speed chat te lijken... door 2 niet nader genoemde personen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zoals ik niet snap waarom jij al je hopperdehip muziek moet delen met ons. Het is een fucking slowchat man, live with it.
PM box zit veel te vol en leegmaken is veel te omslachtig.. Paupersysteem..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Als je de never-gonna-happen-sexdate meuk in PM gooit dan is iedereen weer happy
Niet begrijpend...quote:
Misan to the rescue?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
PM box zit veel te vol en leegmaken is veel te omslachtig.. Paupersysteem..
Maar ik zal me proberen in te houden
What can Misan do??quote:
Bekend verhaalquote:
Ik was eigenlijk altijd een keurig jongetje op schoolquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bekend verhaal![]()
Ik versliep me vaak helemaal. Daarom opleiding op het nippertje gehaald. 32 keer afwezig geweest in een jaartje tijd![]()
(nee, ik ben er NIET trots op)
Ik niet. Vooral omdat ik al vrij veel keukenervaring had, maar goed. Verveelde me half kapot en wou toch een extra papier hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk altijd een keurig jongetje op school
dude je hebt nog meer dan 20% overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
PM box zit veel te vol en leegmaken is veel te omslachtig.. Paupersysteem..
Maar ik zal me proberen in te houden
Ja, nu wel omdat ik laatst zeker 3 minuten bezig ben geweest om een shitload te verwijderen. Maar dan is hiet niet weg!! NEE!! Dan moet je het godverdomme NOG een keer verwijderen. Overbodige stap zeg..quote:
2 x 3 minutenquote:
Niet?quote:
Vanavond ga ik niet denk ik. Morgenoverdag weet ik het nog niet, maar het gaat om 18:00 uur iig sowieso losquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
What can Misan do??
Hoe laat ga je hossen trouwens?
Keukenervaring? Je bent kok? Concurrentie voor DE kok? Heb je ook een knap zusje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik niet. Vooral omdat ik al vrij veel keukenervaring had, maar goed. Verveelde me half kapot en wou toch een extra papier hebben
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Keukenervaring? Je bent kok? Concurrentie voor DE kok? Heb je ook een knap zusje?
Eigenlijk alleen het laatste puntjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:44 schreef Rossdale het volgende:
Vooral het laatste puntje natuurlijk
quote:
quote:U probeert een website te bezoeken die door de proxy server is herkend als een website in de categorie: Tasteless. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan.
quote:
quote:
Wat zijn de ritsenoodles?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef Poit het volgende:
Ritsenoodles waren lekker maar ik blijf toch bij m'n eigen brand
DUDE!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
sommige mensen hebben last van wormpjes
Ik ook, maar af en toe wat ritsenoodles erbij voor de afwisseling is niks mis meequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:19 schreef Poit het volgende:
Ritsenoodles waren lekker maar ik blijf toch bij m'n eigen brand
benieuwd hoe dat afloopt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ook![]()
JAHOOR!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben vandaag behoorlijk uit mijn slof geschotem![]()
een of andere mongool vond het nodig ommij in te peperen,toen brak mijn bril doormidden,
Toen zette ik een gebulder op van heb ik jou daar![]()
alle leraren zaten toen tegen de ruit aangeplakt,bang dat ik uit zou barsten
en heb je nu een scheur in je broek?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben vandaag behoorlijk uit mijn slof geschotem![]()
een of andere mongool vond het nodig ommij in te peperen,toen brak mijn bril doormidden,
Toen zette ik een gebulder op van heb ik jou daar![]()
alle leraren zaten toen tegen de ruit aangeplakt,bang dat ik uit zou barsten
die moeten we onthoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zoals ik niet snap waarom jij al je hopperdehip muziek moet delen met ons. Het is een fucking slowchat man, live with it.
Sinds decemberquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je redactie games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Sinds decemberWas me niet opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik was 't alweer vergeten![]()
Je bestelling?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef SocialDisorder het volgende:
goddammit. God of War is geannuleerd
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Plastic Beach al gedraaid? Ik geef hem nog een paar luisterbeurten, hoewel Stylo echtquote:
Nog niet gedraaid, ik weet niet of je bekend bent met de vorige platen, maar de cd's die ik gedownload heb waren daar remixes van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Plastic Beach al gedraaid? Ik geef hem nog een paar luisterbeurten, hoewel Stylo echtklinkt.;
Ik heb hem van What.cd. Volgens mij geen fake exemplaar dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef e97073 het volgende:
[..]
Nog niet gedraaid, ik weet niet of je bekend bent met de vorige platen, maar de cd's die ik gedownload heb waren daar remixes van.
Ik heb inmiddels 4 verschillende versies gedownload en krijg elke keer die remixes te horen, ik denk dat we voor de gek worden gehouden..
Kon toch niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Tuurlijk wel. SD weet dondersgoed dat het spel niet zoveel kost.quote:
ja oke, dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. SD weet dondersgoed dat het spel niet zoveel kost.
Niet alleen de consument heeft rechten. Ga er maar vanuit dat er ergens op de FRS site staat dat tiepvaudten voorbehouden zijnquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:09 schreef Misan het volgende:
Lang geleden dat ik zo zenuwachtig geweest ben
Ah, je gaat Buzz spelen.quote:
Heeft het 2,5 uur geduurd? Dan kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:31 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag al heb ik niet het idee dat het slecht ging
ben kapot man
Zwaai zwaaiquote:
Wat hield die test in dan? En waarom is het zo belangrijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:31 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag al heb ik niet het idee dat het slecht ging
ben kapot man
twee sessies; van een uur en van een half uurquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Heeft het 2,5 uur geduurd? Dan kan ik me dat wel voorstellen![]()
Ik vond Forgetting Sarah Marshall wel een leuke film en dit ziet er ook wel leuk uit alleen die gast, die dikke, waaarom speelt hij in films? Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef Nebo het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/gethimtothegreek/
Meer even een check of ik de afgelopen vijftien jaar mijn verstand naar de knoppen heb geholpen of nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat hield die test in dan? En waarom is het zo belangrijk?
Dat is dezelfde dude als in Superbad, hij is tofquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ik vond Forgetting Sarah Marshall wel een leuke film en dit ziet er ook wel leuk uit alleen die gast, die dikke, waaarom speelt hij in films? Verschrikkelijk
Komkommermeisjequote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef Nebo het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/gethimtothegreek/
Pm mij dan even linkjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:50 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Komkommermeisje![]()
Ik moet gaan werken nu... Ik zal wel een foto posten als m'n 'valentijns' dessert goed is gelukt
Wie zou zijn rol dan moeten vertolken. Het gaat er juist om dat hij wordt gebruikt en loopt te falen om die Rocker in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:43 schreef De_Kok het volgende:
Die film zou een stuk leuker zijn geweest zonder hem
quote:
Dan is hij zo klaar met mijquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan is hij zo klaar met mij.
omgquote:
Vergis je niet in de hitgevoeligheid van sommige nummersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Vader Asobram en zijn vreselijke teksten
(Die 30 jaar terug nog hitpotentie hadden)
MACERANAquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vergis je niet in de hitgevoeligheid van sommige nummers
Nederlandse muziek stelt ook helaas weinig voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat wel. Als ik sommige Nederlandstalige muziek hoor, krijg ik idd de neiging om iemand een goeie hit op het gezicht te verkopen.
Wel wat bandjes die leuk zijn, zoals De Staat. Maar daar houdt het ook bij op.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nederlandse muziek stelt ook helaas weinig voor.
Krezipquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wel wat bandjes die leuk zijn, zoals De Staat. Maar daar houdt het ook bij op.
Maar zou je Sieneke geven?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Vader Asobram en zijn vreselijke teksten
(Die 30 jaar terug nog hitpotentie hadden)
Ik was juist blij dat ze gestopt waren. Hopelijk is die zangeres weer terug bij haar oude werkgever. Bij de Efteling in het Land van Laaf.quote:
Ik trolde maar wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat ze gestopt waren. Hopelijk is die zangeres weer terug bij haar oude werkgever. Bij de Efteling in het Land van Laaf.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zou je Sieneke geven?
Als je de reacties leest als je op buitenlandse ESf sites zoekt, echt, waarom sturen we dit nummer
Volgens mij wel. Studenten die de band tof vinden en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik trolde maar wat.
Zover ik weet was Krezip toch wel succesvol in dit land?
Thx. Hoe wijzig je een username op Hyves?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
Sigmund666, ik zou je username op Hyves even wijzigen. Ik weet nu hoe je zus eruit ziet. Niet dat het iets uit maakt, maar ik heb toen ook gekloot op Hyves gehad.
Kleine tip.
Change username?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Thx. Hoe wijzig je een username op Hyves?
Mijn Menu --> Mijn Account en dan is het de eerste optie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Thx. Hoe wijzig je een username op Hyves?
OB? Libresse? Huismerk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef RitseB het volgende:
Klaar voor carnaval, heb mijn rok al aan en mijn vleugeltjes om.
Ik vind de film tof. Maar dat is misschien omdat ik makkelijk te entertainen ben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanmiddag Quantum of Solace gekocht (hoewel ik er geen zak van verwacht)
Ik bedoelde natuurlijk het spel voor de Xdoos 360.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vind de film tof. Maar dat is misschien omdat ik makkelijk te entertainen ben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk het spel voor de Xdoos 360.
Het is zeker een enorm klerespel?quote:
Geen idee, niet gespeeld. Toen het uitkwam hoorde ik verschillende verhalen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is zeker een enorm klerespel?
Beter had je naruto gepakt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:44 schreef Sigmund666 het volgende:
10 euro. Kon kiezen tussen Naruto: Rise of a ninja of Quantum of Solace.
Echt niet. Beetje anime met Engelse stemmen gaan spelenquote:
Je kan gewoon instelllen dat het jappen voice isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Echt niet. Beetje anime met Engelse stemmen gaan spelen![]()
Dat is alsof je een John Wayne-film met Duits sprekende Pelgrims zit te kijken.
Oh tof!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:34 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Je kan gewoon instelllen dat het jappen voice is
Nog nooit de tijd genomen om een album van ze te luisteren. Waar te beginnen?quote:
Homeworkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog nooit de tijd genomen om een album van ze te luisteren. Waar te beginnen?
Alive 2007quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:48 schreef CraniuM het volgende:
Daft Punk
Hun live sets zijn zwaar geniaal![]()
Heb je deel 1 ook gedaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef Edwinuss het volgende:
Beide niet gespeeld. Ik ben nu bezig met Mass Effect 2.
En
alive 2007 is iig zeer tof! Helemaal vanwege dat live gebeuren!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog nooit de tijd genomen om een album van ze te luisteren. Waar te beginnen?
Echt nog altijd een van de meest spacende clips die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:54 schreef CraniuM het volgende:
Blijft toch mijn favoriet van Daft Punk
Nebo je metro 2033 ding was vetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Echt nog altijd een van de meest spacende clips die ik ooit gezien heb.
Ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:59 schreef CraniuM het volgende:
Sigmund666, deze zal je zeker ook wel tof vinden
Bedankt, vond het ook erg vet om te spelen! Waarschijnlijk eind februari weer terug om nog uitgebreider te spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo je metro 2033 ding was vet
Deel 1 heb ik wel gespeeld, maar het was toch niet mijn game. Dit was 2 jaar terug ofzo, weet nog goed dat die game uitkwam en ik het meteen moest halen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je deel 1 ook gedaan?
[..]
alive 2007 is iig zeer tof! Helemaal vanwege dat live gebeuren!
Het is alleen een recht toe recht aan shooter toch? Maar is het wel mogelijk om vrij tussen die verschillende metro stations te reizen? Of dat ook niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bedankt, vond het ook erg vet om te spelen! Waarschijnlijk eind februari weer terug om nog uitgebreider te spelen
Trance/dancequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
AQ wanneer ga jij ons eens verrassen met toffe muziek? Wat luister je graag?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja!Zijprojectje van Daft Punk. Geniaal nummer, hele toffe clip ook.
Ook best wel fan van andere Franse muziek in hetzelfde genre.
Het is een lineaire shooter, dus voor zover ik weet kom je overal echt maar een enkele keer. Het sfeertje is inderdaad awesome daar. Ben je ook in één van die bunkers geweest?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is alleen een recht toe recht aan shooter toch? Maar is het wel mogelijk om vrij tussen die verschillende metro stations te reizen? Of dat ook niet?
Ben afgelopen zomer op vakantie geweest naar rusland o.a. ook Moskou de metro en die shit is vetis net een museum onder de grond :p alleen jammer van die vele zakkerollers maja
Je hebt geen favoriet nummer? Een nummer met een herinnering? Een nummer die over 23 jaar nog steeds mooi gaat vinden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trance/dance![]()
Maar ik heb eigenlijl helemaal niets met muziekHeb soms de radio aanstaan maar verder nooit
![]()
Nee ben bang van nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt geen favoriet nummer? Een nummer met een herinnering? Een nummer die over 23 jaar nog steeds mooi gaat vinden?
Het is best raar te noemen als muziek geen bepaalde emotie bij je los brengt, ik wil mensen dan al snel emotieloos noemen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet![]()
Ik heb eigenlijk totaal niets met muziek... Ben ook geen ''fan'' van iets of iemand en bezoek nooit een concert ofzoiets![]()
Aphex is ook erg vet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ben trouwens zelf niet helemaal into de electro en dance. Aphex Twin is tof, maar voor hetzelfde geld is muziek van Frank Zappa, Ekseption of Captain Beefheart even geniaal
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Daar zit ik net de live-set van te luisteren, live op Ilovetechno 2006 (hoewel de 2008-set het summum van geniaal is)
Muziek bij games en films vind ik altijd wel weer mooi vooral als het van die ''epische muziek'' is. En als ik beetje op internet hang ofzo heb ik wel een radio zender aan maar heb niet echt een bepaalde smaak ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is best raar te noemen als muziek geen bepaalde emotie bij je los brengt, ik wil mensen dan al snel emotieloos noemen..
Je gamed toch veel? Muziek is ook een groot onderdeel van tussenfilmpjes etc. Dat spreekt je ook niet aan?
Ik heb de hoop dat het nog gaat komenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Muziek bij games en films vind ik altijd wel weer mooi vooral als het van die ''epische muziek'' is. En als ik beetje op internet hang ofzo heb ik wel een radio zender aan maar heb niet echt een bepaalde smaak ofzo.
Denk het niet Edquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat het nog gaat komen
Ik ben gek op muziek.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk het niet EdOp wat gare trance na
En over een uurtje van die kut carnavals muziek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |