en dan vergeet je m centraal te zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:00 schreef ToT het volgende:
Ow KUT!Nu staat dit nog 297 posts lang in mijn AT-lijst!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:00 schreef ToT het volgende:
Ow KUT!Nu staat dit nog 294 posts lang in mijn AT-lijst!
het is 4 dagenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
Wij niet! Morgen verjaardag vieren...
doe effe normaal jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:35 schreef amaranta het volgende:
dus, gaat er eigenlijk iemand carnavallen?
Dan moet ik een masker opdoen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
ja mensen. Goeismorgens...Carnaval staat weer voor de deur.
Doe dat masker maar af en wees 4 dagen uwzelf
ik niet, maar ik ga wel puur om het niet te hoeven zien die aanstellerij!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moet maandag in ieder geval weer gewoon werken.
Arme vriendinnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:23 schreef Inu het volgende:
Zaterdag met 2 vriendinnen van boven de rivieren ws naar Den Bosch
Daar heb ik een vrouw voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
Over een paar jaar moet jij natuurlijk met Evi op stap Juupje...
arm den boschquote:
Nee hoor. Ze gaat met Eva.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
Over een paar jaar moet jij natuurlijk met Evi op stap Juupje...
maakt toch niet uit als ie heaumeau wordt? Zijn meestal heel creatieve mensen en hij kan in hilversum aan de gangquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaat met Eva.
Eva slaat gewoon al die mocro's tegen de vloer die aan Evi willen komen.
Fabian gaat ook mee, maar als Fabian zo blijft huilen als een mietje dan zie ikeht somber.
Dan moet Evi misschien wel vechten met Fabi voor de boikes!
Nee, ik heb ook nergens gezegd dat ik het erg zouu vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
maakt toch niet uit als ie heaumeau wordt? Zijn meestal heel creatieve mensen en hij kan in hilversum aan de gang
aspergers!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die hebben een geestelijke afwijking dus.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaat met Eva.
Eva slaat gewoon al die mocro's tegen de vloer die aan Evi willen komen.
Fabian gaat ook mee, maar als Fabian zo blijft huilen als een mietje dan zie ikeht somber.
Dan moet Evi misschien wel vechten met Fabi voor de boikes!
Waarschijnlijk gewoon alcoholistenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die kunnen vaak slecht tegen drukte dus ik denk dat het iets anders is dan
Oké dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
nee helemaal niet, het is schijnbaar erg kutweer in het noorden/midden van het land
Ze komen niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
nee helemaal niet, het is schijnbaar erg kutweer in het noorden/midden van het land
pmquote:
Voorbinddildo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
weet iemand nog een leuk kado voor een dame van rond de 30?
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
kewl, hoe laat ga je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
stop! Kappertime!
euro?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
er wordt hier ook "borstvergroting" geopperdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
you is al geweest?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er wordt hier ook "borstvergroting" geopperd
ja mooi he hoe iedereen denkt dat het over you gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef -moppie- het volgende:
rond de dertig.. heb je nog meer verjaardagen binnenkort FUFR?
Deze maal is de tafel wel in orde?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zei hij, terwijl hij zijn zaagtafel monteert
waarmee hij de planks van de speelgoedkist ga zagen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zei hij, terwijl hij zijn zaagtafel monteert
tot ie m weer te vast aandraaitquote:
ik zie maandag al in de krant: Man zaagt vrouw en katten doormidden...quote:
zon terwijl er hier nog volop sneeuw ligtquote:
nee, Son en daar woont ie niet zegt iequote:
zonder kappert heb ik toch niet van die curls man gek!quote:
ik ken you niet anders dan met curlz dus zorry dak het verschil niet ziequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder kappert heb ik toch niet van die curls man gek!
[ afbeelding ]
luv it. Ik heb nu ook een mat
nee gift ook niks maar het was echt al maanden niet meer zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken you niet anders dan met curlz dus zorry dak het verschil niet zie
you hebt een citta?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef ArTiC het volgende:
wij zijn sjonnie en anita, samen op de citta
Wij? Jij en jouw alter ego?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:39 schreef ArTiC het volgende:
wij zijn sjonnie en anita, samen op de citta
Was het maar zoquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was het maar zo
Citta's zijn kei gaaf
Als ze de afspraak nakomen, anders blijf jij voor niets thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een neue tv
tenminste, ik heb betaald...woensdag komen ze hem brengen
ik blijf sowieso niet thuis...ik heb werk weetjenog?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ze de afspraak nakomen, anders blijf jij voor niets thuis.
Dus? Al eens van vrije dagen gehoord?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik blijf sowieso niet thuis...ik heb werk weetjenog?
maandag en dinsdag ben ik vrij....de plannert was al in paniekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Al eens van vrije dagen gehoord?
Goede moeder danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maandag en dinsdag ben ik vrij....de plannert was al in paniek
maar om je gerust te stellen....ze sturen een dag van te voren een sms (of ik kijk zelf op de site) en dan weet ik in welk tijdblok van 2 uur ze komen...en dan heb ikmoeders
bereid gevonden ff naar mijn huis te gaan.
een week zonder achtergrond beeld....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een neue tv
tenminste, ik heb betaald...woensdag komen ze hem brengen
ik doe al een week zonderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
een week zonder achtergrond beeld....
Dat heeft ze van haar zoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
de bezorger zou zich rot schrikken als mijn moeder open deedquote:
als het is wat ik denk dan geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
de bezorger zou zich rot schrikken als mijn moeder open deed
laatste, maar voor de gelegenheid zou ik ze uitpakken natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als het is wat ik denk dan geef ik je gelijk
urn of 6 plankjes?
jij bent ook een goede moederquote:
omgekeerde erfelijkheidquote:
whehehequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
laatste, maar voor de gelegenheid zou ik ze uitpakken natuurlijk
ik geef borstvoedingquote:
quote:
ollie, olijfollie..., half kopje en je klacht is wegquote:
Ik heb nog Forlax en babyklisma's liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ollie, olijfollie..., half kopje en je klacht is weg
of een klysma
neem er 4 na Lkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb nog Forlax en babyklisma's liggen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:49 schreef amaranta het volgende:
Moggel. Gisteren op stratum zo'n verrekte Mongol. Zal wel de tremt zijn dit jaar.
Ik heb net mn hele huis afgezocht naar een klein tasje met mn oorbellen, maar ik kan hem echt niet vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:49 schreef amaranta het volgende:
Moggel. Gisteren op stratum zo'n verrekte Mongol. Zal wel de tremt zijn dit jaar.
Haar familie woont wel wat noordelijker dan Utrechtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net mn hele huis afgezocht naar een klein tasje met mn oorbellen, maar ik kan hem echt niet vinden
Moppie gefeliciteerd! Het is is hier mooi weer, dus je familie kan vast komen
Ja, maar ze moeten door Utrechtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Haar familie woont wel wat noordelijker dan Utrecht
In principe wel ja...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee hoor, kunnen er ook omheen rijden
ik kwam vanmorgen een grote carnavalswagen tegen....op de vluchtstrook van de A270quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:43 schreef FUFR het volgende:
OMG carnaval...
please! make it go away!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kwam vanmorgen een grote carnavalswagen tegen....op de vluchtstrook van de A270
die reed richting eindhoven hoorquote:
Onder andere ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus niks, ze kunnen schijnbaar dus ook over de a50...
dan bel ik 0800-JUUPquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw cv ketel het begeeft met deze temperaturen
nu niet meer dan?quote:
Bewijs.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu niet meer dan?
*trekt korte broek aan, shirt uit en rent naar de voordeur*
Die Inu wil me de hele tijd zonder shirt zien...quote:
Tuurlijk, zo'n goddelijke man als jijquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die Inu wil me de hele tijd zonder shirt zien...
nat maken, je weet het zelfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef Inu het volgende:
Pff, mn haren doen is erg lastig als het de hele tijd zo statisch is dat het overal aan vastplaktMisschien toch maar eens een houten borstel kopen...
Ja, maar dat is ook niet echt ideaal...quote:
omg nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet echt ideaal...
Ik wil dalijk mn haar steilen, zou je dan kortsluiting kunnen krijgen als je statisch haar hebt?
en klaar is uw kapzelquote:
Lenzen niet in of bril niet op?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo'n goddelijke man als jij
jawel,maar nu ben ík niet meer buitenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu niet meer dan?
*trekt korte broek aan, shirt uit en rent naar de voordeur*
Volgende keer een huishoudtrapje meenemen en daar op gaan staanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
jawel,maar nu ben ík niet meer buiten
stomme rot optocht.
Sta je al super lang op een mooi plekje te kouwkleumen. Met KIND.
Komt er gewoon eerst 2 meisjes (volwassen) voor je staan. Terwijl er naast je nog een zee van ruimte is.
Die vrouw naast me reageerde ook zo van![]()
Vervolgens een oud echtpaar voor mijn neus. Tik ik hem aan en wijs ik zo naar Eva. Kijkt ie me aan zo van.. ja en?
Na stuk of 3 /4 praalwagens maar gegaan. Geloofde het wel.
Mensen gaan ook altijd voor mij staan, want ik ben lang, dus kan ik er wel overheen kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
stomme rot optocht.
Komt er gewoon eerst 2 meisjes (volwassen) voor je staan. Terwijl er naast je nog een zee van ruimte is.
Vervolgens een oud echtpaar voor mijn neus. Tik ik hem aan en wijs ik zo naar Eva. Kijkt ie me aan zo van.. ja en?
Na stuk of 3 /4 praalwagens maar gegaan. Geloofde het wel.
volgende keer neem ik mijn boksring mee en heeft hij een blauw oog.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgende keer een huishoudtrapje meenemen en daar op gaan staan
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgende keer neem ik mijn boksring mee en heeft hij een blauw oog.
Tsssk hij gaat maar achter Eva staan.Daarnaast kan ik daar sowieso slecht tegen.
Sta je ergens, concert of wat dan ook. En dan komt er iemand een halve centimeter van je af staan.
hallo....do not enter my comfort zone. HOUD AFSTAND
Wel mooi geloof ik. Ze bleef maar omhoog kijken. Maar ze was ook eenb eetje moe van het wachten in de kou. Dus we zijn maar gegaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Mensen gaan ook altijd voor mij staan, want ik ben lang, dus kan ik er wel overheen kijkenJa, over 10 rijen mensen kijkt niemand heen he
![]()
Wat vond Eva ervan?
Ja idd, van die mensen die in je aura gaan staanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgende keer neem ik mijn boksring mee en heeft hij een blauw oog.
Tsssk hij gaat maar achter Eva staan.Daarnaast kan ik daar sowieso slecht tegen.
Sta je ergens, concert of wat dan ook. En dan komt er iemand een halve centimeter van je af staan.
hallo....do not enter my comfort zone. HOUD AFSTAND
Van dansen wordt je wel warmquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel mooi geloof ik. Ze bleef maar omhoog kijken. Maar ze was ook eenb eetje moe van het wachten in de kou. Dus we zijn maar gegaan.
We hebben wel even lekker staan dansen bij de band die een kwartier voor ons stond. Jammer alleen dat ze geen k3 speelden
Jawel, maar zij gaat alleen op woensdag, en toen was/is het niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Van dansen wordt je wel warmHad ze geen carnaval op de creche?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:14 schreef ArTiC het volgende:
Ierland verliest van Frankrijk![]()
33-10 nu
O dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
six nations cup op BBC 1
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:17 schreef Juup© het volgende:
GVD, vandaag weer een kaart of brief van mijn ouders gekregen (zit nog in envelop). Wil eigenlijk wel weten wat er in staat maar dat plezier gun ik hen niet. Heb al een brief naar hun geschreven, moet hem alleen nog posten.
Laat je je vrouw de kaart lezen. ZIj kan wel beslissen of jij de inhoud wil weten of niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:17 schreef Juup© het volgende:
GVD, vandaag weer een kaart of brief van mijn ouders gekregen (zit nog in envelop). Wil eigenlijk wel weten wat er in staat maar dat plezier gun ik hen niet. Heb al een brief naar hun geschreven, moet hem alleen nog posten.
*kijkt naar Duchess haar UI...*quote:
E-card?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laat je je vrouw de kaart lezen. ZIj kan wel beslissen of jij de inhoud wil weten of niet.
Maar volgens mij heb je ook nog een e-card ontvangen ????
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*kijkt naar Duchess haar UI...*
jullie zijn een letter vergeten in jullie dochters naam...Evi kijkt heul evil
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Deze komende twee weken worden echt ellendig met de OS op TV.
Maargoed, is er hier iemand die 'wie is de mol' ook volgt?
Misschien een idee, maar het liefst stuur ik op dit moment de brief retour afzender zonder hem geopend te hebben. Ik ben bang dat wat erin staat mij nog meer zal kwetsen. Ik denk dat ik hun brief/kaart terug stuur en mijn brief ook gelijk op de post doen. Ik weet het nog niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laat je je vrouw de kaart lezen. ZIj kan wel beslissen of jij de inhoud wil weten of niet.
Maar volgens mij heb je ook nog een e-card ontvangen ????
Ooooooooooooooooooo datquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:27 schreef amaranta het volgende:
En
[..]
niet?? en DuchessX dan?
Heb je via YPPY geen pm ontvangen?
Wij hebben wel een tekst in de PM gekregen, maar er stond geen link bij naar een e-cardquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooo dat
Ik heb geen PM ontvangen iig, ik zal het eens aan de vrouw vragen.
welja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben wel een tekst in de PM gekregen, maar er stond geen link bij naar een e-card
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
maar dan is de grap er wel vanaf natuurlijk
quote:Helaas, deze e-card kon niet gevonden worden.
Jawel, heb alleen die van afgelopen week nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Deze komende twee weken worden echt ellendig met de OS op TV.
Maargoed, is er hier iemand die 'wie is de mol' ook volgt?
en toen had ie een dikke lip als ik daar had gestaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
stomme rot optocht.
dan zeg ik nog niksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, heb alleen die van afgelopen week nog niet gezien
maar ik wel, er doet iemand mee die de zaak saboteert!quote:
liever niet, ik ben zelf al paranormaal begaafd, I see dressed peoplequote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:52 schreef Juup© het volgende:
Iemand Paranormal Activity al gezien?
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee.
Iemand spoorloos gezien?
generatie 2010?
kassa?
radar?
De herkansing?
Het journaal?
de bolt en de bjoetful?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee.
Iemand spoorloos gezien? Helaas wel
generatie 2010? Gedeeltelijk
kassa? Nee
radar? Nee
De herkansing? Nee
Het journaal? Helaas wel
de bolt en de bjoetful?Nee dus.
en het eerste dat ik zie is het kontgat van een teddybearquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:59 schreef Juup© het volgende:
Mijn bureaubladachtergrond
[ afbeelding ]
Wat zeg jij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
alhoewel... Kassa met dat water of loop ik achter?
kan niets horen, heb een logé van 4.
slijmbal, evi heeft niet zo'n grote naze.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:00 schreef amaranta het volgende:
Ze lijktop jou op die foto.O+
Teddybear is kontgatloos.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
en het eerste dat ik zie is het kontgat van een teddybear
en er lag een lief prinsesje langs, dat dan weer wel
psies, hoor niks hierquote:
mijn para-begaafdheid ziet het anders welquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
slijmbal, evi heeft niet zo'n grote naze.
zoek es een hobby schatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
kassa met dat water ja.
En spoorloosik had echt te doen met Paul. En echt vreemd dat die moeder niks van hem wilde weten.Vooral als je bedenkt dat ze haar2 andere zoons naar hem heeft vernoemd.
Tja, vond die ouwe wel hard toen die reporter aan de deur kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
kassa met dat water ja.
En spoorloosik had echt te doen met Paul. En echt vreemd dat die moeder niks van hem wilde weten.Vooral als je bedenkt dat ze haar2 andere zoons naar hem heeft vernoemd.
Ik héb een hobbie. En als ik straks geld heb dan kan ik hem ook gaan uitvoeren.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:03 schreef amaranta het volgende:
je bent zelf een kontgat fufr. Waar het hart vol van is he.
De ôk ja. Zo'n typische nukkige Engelsman.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, vond die ouwe wel hard toen die reporter aan de deur kwam
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik héb een hobbie. En als ik straks geld heb dan kan ik hem ook gaan uitvoeren.
Ik bekijk tellsell afleveringen. Enstraks ga ik alles kopen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
De ôk ja. Zo'n typische nukkige Engelsman.
en bedankt, ik zal nog es vriendelijk tegen je zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:03 schreef amaranta het volgende:
je bent zelf een kontgat fufr. Waar het hart vol van is he.
Een aanklager, Nick Rice (Foxx), komt terecht in een wraakcomplot van iemand die getraumatiseerd is door het rechtssysteem. Hij moet het opnemen tegen een crimineel meesterbrein, Clyde Shelton (Butler), die vanuit de gevangenis een hele stad onder controle heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
WIj gaan een film kijken.Law abiding citizen.
die heb ik gezien, hier gaat het over en zo loopt ie af:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:08 schreef amaranta het volgende:
WIj gaan een film kijken.Law abiding citizen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:34 schreef febster het volgende:
Allemaal even Sven zo aanmoedigen he
hier liep het geluid niet singroom met het beeld en toen was hij ook klaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
die heb ik gezien, hier gaat het over en zo loopt ie af:
er was eens een vent, een negert en toen gebeurde er vanalles maar ik was in slaap gevallen
Pssst. het is synchroonquote:Op zondag 14 februari 2010 12:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
hier liep het geluid niet singroom met het beeld en toen was hij ook klaar
Hier ook in rommelgat.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Juup© het volgende:
Het is hier carnavalsoptocht in dat gatDie muziek
Iddquote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef Juup© het volgende:
Het is hier carnavalsoptocht in dat gatDie muziek
Geen dank, als nog gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2010 08:36 schreef -moppie- het volgende:
Moggel, iedereen nog bedankt voor de felicitaties
Ik ook nietquote:Op maandag 15 februari 2010 10:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij niet meer "zoveel" zult drinken.
Ja. Als zij een telefoongesprek voert kan ik het nagenoeg woordelijk horen. Maar ach hopelijk is het in het nieuwe huis beter gesteld met de gehorigheid rustquote:
Dit jaar. Waarschijnlijk Juni maar dat hangt van de vorst af.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
wanneer gaan jullie ook alweer verhuizen?
sorry ik kan het niet onthouden..
Komt met de leeftijd die vergeetachtigheidquote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
wanneer gaan jullie ook alweer verhuizen?
sorry ik kan het niet onthouden..
Goed vooruitzichtquote:Op maandag 15 februari 2010 10:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dit jaar. Waarschijnlijk Juni maar dat hangt van de vorst af.
Wij ook, hebben er zin in om daar te gaan wonen. Spannend, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed vooruitzichtik hoop voor jullie
dat de winter eindelijk eens afgelopen is en dat ze lekker verder kunnen met bouwen.
Ik ben gelukkig niet invalide dus aanpassingen zijn niet nodigquote:Op maandag 15 februari 2010 11:40 schreef Inu het volgende:
Spannend hoor Juup© (). Hebben jullie al allerlei aanpassingen aangevraagd?
![]()
Ik heb een telefoonnummer gekregenWel 3 te laat, anders was het mn geboortejaar geweest...
Neehee, dat bedoel ik toch ook niet... Het lijkt me wel geinig om bij een nieuwbouwhuis allerlei aanpassingen aan te vragen (keuken andersom enzo) zodat je huis toch heeeel anders is dan de rest en de bouwer chagrijnig van je wordtquote:Op maandag 15 februari 2010 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet invalide dus aanpassingen zijn niet nodig
Ik denk dat de opties bij huurhuizen wat beperkter zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Neehee, dat bedoel ik toch ook niet... Het lijkt me wel geinig om bij een nieuwbouwhuis allerlei aanpassingen aan te vragen (keuken andersom enzo) zodat je huis toch heeeel anders is dan de rest en de bouwer chagrijnig van je wordt
De mensen waarbij ik oppaste hadden zoveel aanpassingen dat ze een lijst van 3 a4tjes hadden
Het is een huurhuis dus wij hebben niet veel te eisen. Wel ben ik met de keuken bezig want die is veeeel te klein dus moet een grotere in.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Neehee, dat bedoel ik toch ook niet... Het lijkt me wel geinig om bij een nieuwbouwhuis allerlei aanpassingen aan te vragen (keuken andersom enzo) zodat je huis toch heeeel anders is dan de rest en de bouwer chagrijnig van je wordt
De mensen waarbij ik oppaste hadden zoveel aanpassingen dat ze een lijst van 3 a4tjes hadden
Ah, dacht koopquote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een huurhuis dus wij hebben niet veel te eisen. Wel ben ik met de keuken bezig want die is veeeel te klein dus moet een grotere in.
dat snap ik ook nooit, waarom zetten ze altijd van die idioot kleine keukentjes in huurhuizenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een huurhuis dus wij hebben niet veel te eisen. Wel ben ik met de keuken bezig want die is veeeel te klein dus moet een grotere in.
Nee dat hoeft niet als de woningstichting toestemming geeft. Maar in dit geval breid ik de kleine standaard keuken uit tot een grote keuken dus dan is het altijd goed.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, dacht koopMn broer zit ook net in een nieuwe huurhuis en die mocht de tegels uitzoeken in de badkamer en wc en ook de kleuren van de keuken. Is wel erg leuk geworden
Als je er een nieuwe keuken in zet, wat doe je dan met de oude? Die moet je dan toch bewaren?
Mag niets niet veel kosten en moet toch aan basisvoorwaarden voldoen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit, waarom zetten ze altijd van die idioot kleine keukentjes in huurhuizen
Ik heb eergisteren cupcakes gemaakt met roze botercreme en discodipquote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn voedingskleurstoffen zijn binnen, twee extra omdat ze m'n bestelling was vergeten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
groen brood, here we come
tof!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren cupcakes gemaakt met roze botercreme en discodip
blauwe frietjes!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn voedingskleurstoffen zijn binnen, twee extra omdat ze m'n bestelling was vergeten
groen brood, here we come
Bij de Ikea kun je voor 5 euro een startersset kopen met 2 spuitzakken en 4 of 5 mondjes en een taartzaag en spatelachtigding met karteltjesquote:Op maandag 15 februari 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tof!
ik ga me ook maar eens in het bakken verdiepen
Wij zijn heul geen starters, maar ervaren bakkersquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij de Ikea kun je voor 5 euro een startersset kopen met 2 spuitzakken en 4 of 5 mondjes en een taartzaag en spatelachtigding met karteltjes
de materialen heb ik wel (inclusief hartvormige taartvorm enzoquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij de Ikea kun je voor 5 euro een startersset kopen met 2 spuitzakken en 4 of 5 mondjes en een taartzaag en spatelachtigding met karteltjes
zoek cursus taartenbakken eindhovenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de materialen heb ik wel (inclusief hartvormige taartvorm enzo), de skillz ontbreken nog een beetje
nee man gek, heb gewoon een boekje nodig waarin het staat. Ga toch niet op zo'n trutcursus tussen de hippe huiswijven-met-driekwartbroek-en-pittig-kapsel staanquote:
Oh, dat is gewoon proberen... Ik ben al heel skilled in botercreme spuitenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de materialen heb ik wel (inclusief hartvormige taartvorm enzo), de skillz ontbreken nog een beetje
meis, ik kan alleen cake bakken, ik heb nog geen idee hoe of watquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon proberen... Ik ben al heel skilled in botercreme spuitenHeb gewoon een keer toen ik een taart in moest smeren allerlei vormpjes uitgeprobeerd en toen gewoon uitgesmeerd
Ga je ook marsepein of fondant gebruiken?
40 euro voor ik dacht 5 lessen EN TAART!!quote:Op maandag 15 februari 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meis, ik kan alleen cake bakken, ik heb nog geen idee hoe of wat
Ik moet me dus eerst eens verdiepen in de wereld van het taartenbakken
Ja, daar begint het toch ook meequote:Op maandag 15 februari 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meis, ik kan alleen cake bakken, ik heb nog geen idee hoe of wat
Ik moet me dus eerst eens verdiepen in de wereld van het taartenbakken
psies. maar hey! ze rookt niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Het is wel een niet-goed-voor-de-lijn hobby
Gewoon alles weggevenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
ik ben toch al vet.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
en dat!quote:
ik deed mijn best om dat argument niet te noemenquote:
van jou kan ik het hebben, je bent aan me gewaagdquote:Op maandag 15 februari 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik deed mijn best om dat argument niet te noemen
En dan in een keer Dora opvreten en dan hoef je de eerst komende 10 jaar geen marsepein meer.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
lijkt mij ook gaaf om te kunnen ja, en dan zo'n hele dorapop van marsepein maken.
dan moet je wit glazuur nemen en er blauwe kleurstof doorheen kiepenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
blauw verkopen ze dus niet bij de appie he..
Ik wilde cupcakes maken voor het kraambezoek en dan blauw glazuren, maar ze hebben alleen roze prinsessen glazuur
neuh...ik vind het zo wel zat...dan heb ik morgen nog een dag die ik nuttig kan bestedenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Moggel, alweer aangekleed voor de volgende ronde?
Liever zou ik een keer 8 uur achter elkaar slapenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
motjekope!
of lenen, van mij bvb
ja, maar da's een compleet ander verhaal, en dat komt ook wel weer als je babie groter isquote:Op maandag 15 februari 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Liever zou ik een keer 8 uur achter elkaar slapen
Oh, staat dat er los van?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar da's een compleet ander verhaal, en dat komt ook wel weer als je babie groter is
Ja, maar daar heb ik denk ik toch mezelf mee. Ten eerste, wanner zou ik moeten kolven?Ik ben er immers altijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
Kolven een optie en Rob 's nachts een keer uit bed schoppen om t flesje te geven?
jaquote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef FUFR het volgende:
of iig de laaf halen en dan zachies aan den titty hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |