en dan vergeet je m centraal te zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:00 schreef ToT het volgende:
Ow KUT!Nu staat dit nog 297 posts lang in mijn AT-lijst!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:00 schreef ToT het volgende:
Ow KUT!Nu staat dit nog 294 posts lang in mijn AT-lijst!
het is 4 dagenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
Wij niet! Morgen verjaardag vieren...
doe effe normaal jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:35 schreef amaranta het volgende:
dus, gaat er eigenlijk iemand carnavallen?
Dan moet ik een masker opdoen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
ja mensen. Goeismorgens...Carnaval staat weer voor de deur.
Doe dat masker maar af en wees 4 dagen uwzelf
ik niet, maar ik ga wel puur om het niet te hoeven zien die aanstellerij!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik moet maandag in ieder geval weer gewoon werken.
Arme vriendinnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:23 schreef Inu het volgende:
Zaterdag met 2 vriendinnen van boven de rivieren ws naar Den Bosch
Daar heb ik een vrouw voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
Over een paar jaar moet jij natuurlijk met Evi op stap Juupje...
arm den boschquote:
Nee hoor. Ze gaat met Eva.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
Over een paar jaar moet jij natuurlijk met Evi op stap Juupje...
maakt toch niet uit als ie heaumeau wordt? Zijn meestal heel creatieve mensen en hij kan in hilversum aan de gangquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaat met Eva.
Eva slaat gewoon al die mocro's tegen de vloer die aan Evi willen komen.
Fabian gaat ook mee, maar als Fabian zo blijft huilen als een mietje dan zie ikeht somber.
Dan moet Evi misschien wel vechten met Fabi voor de boikes!
Nee, ik heb ook nergens gezegd dat ik het erg zouu vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
maakt toch niet uit als ie heaumeau wordt? Zijn meestal heel creatieve mensen en hij kan in hilversum aan de gang
aspergers!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die hebben een geestelijke afwijking dus.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze gaat met Eva.
Eva slaat gewoon al die mocro's tegen de vloer die aan Evi willen komen.
Fabian gaat ook mee, maar als Fabian zo blijft huilen als een mietje dan zie ikeht somber.
Dan moet Evi misschien wel vechten met Fabi voor de boikes!
Waarschijnlijk gewoon alcoholistenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die kunnen vaak slecht tegen drukte dus ik denk dat het iets anders is dan
Oké dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
nee helemaal niet, het is schijnbaar erg kutweer in het noorden/midden van het land
Ze komen niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
nee helemaal niet, het is schijnbaar erg kutweer in het noorden/midden van het land
pmquote:
Voorbinddildo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
weet iemand nog een leuk kado voor een dame van rond de 30?
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
kewl, hoe laat ga je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
stop! Kappertime!
euro?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef FUFR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |