quote:
Op zondag 14 februari 2010 03:15 schreef Schenkstroop het volgende:Erg is dat he. je leert wel (in mijn eigen ervaring) de kleine kleine dingen in het leven waarderen en alles je nog wél hebt. Bijvoorbeeld genieten van de zon. of als je een leuk dagje hebt gehad waarin alles meezat. ites wat zo vanzelfsprekend iis voor gezonde mensen met een goed inkomen. Maarja.. Het groene gras bij de buren lonkt wel bij wijze van spreken. Dus je wil toch méér wat je weer niet kunt veroorloven.
En niet alleen dat. Door mijn inkomen en positie (geen scholing, ziek lichaam) zou ik nooit de ingrepen kunnen betalen die mij gezonder zouden kunnen maken. In dat opzicht voel ik mij gevangen in mijn lichaam en ziekte. Alsof ik niet verder mag komen in het leven. Als ik namelijk wat beter in mijn lichaam zat had ik wel van alles gedaan, al was het zwart-werk. Als je er een beetje gezond en goed uitziet willen ze je bijv zo aannemen bij een chinees restaurant als aziaat zijnde. Nu gaat dat niet. -Rotsituatie.
Werkgevers zitten helaas niet te wachten op mensen met een smetje....ondanks alle subsidies die ze kunnen krijgen........treurig maar waar

Maar wat betreft je spullen aanschaffen....kijk eens bij de kringloop...zeker voor kleding is het even een stap maar er ligt echt nagenoeg nieuwe kleding van een paar maanden oud voor letterlijk een paar euro.....scheelt toch heel veel als je weinig te besteden hebt 3,00 of 30 euro voor een broek....kun je weer wat meer overhouden als je kleding nodig hebt. En zou toch eens met de huisarts gaan praten welke mogelijkheden er zijn om eventueel toch wat te doen aan je klachten....weet natuurlijk niet hoe je verzekerd bent maar er kan wel eens meer vergoed worden dan je denkt...proberen kan altijd...nee heb je ja kun je krijgen...enne bellen hè maandag naar het UWV