Ze liegt dus ook nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
Matthijs vroeg of ze een mediatrainer had: 'Al lang niet meer! ........ Nooit gehad ook!'
Goosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef Vork het volgende:
Goedenavond gespuis. Hoe vergaat het jullie?
Goed ook. Druk met het zoeken naar ander werk en eventuele werkoplossingen. Waarschijnlijk ga ik een tijdelijke opdracht combineren met mijn huidige baan. Beetje vaag allemaal, maar goed voor mijn cv zullen we maar zeggen. volgende week weet ik meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef MissHobje het volgende:
Gooshoe gaat het met jou dan ?>???
hehe lang niet gesproken enzo
Mare moet nu wel ff rennen naar mijn werk toe
Nou ja, dat hangt natuurlijk sterk van de aard van de klacht af - soms peuter ik een stevig bedrag aan compensatie los, soms is er alleen wat betere uitleg over iets nodig, en soms dwing ik een winkelmedewerker om op blote knietjes sorry tegen de klant te gaan zeggen. Heel divers.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe los je 't op, dan? geld terug en een zoen van de juf?
De branche?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef minilot het volgende:
[..]
En nee, ik zeg niet waar ik werk.Krijg ik vast op mijn kop als mijn baas gaat zitten googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diverse veelgebruikte hulpmiddelen voor (vooral) oudere mensen.quote:
Ah, dat helpt bij de beeldvormingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Diverse veelgebruikte hulpmiddelen voor (vooral) oudere mensen.
Ik heb daar zelf vanuit mijn werk ook vaak mee te maken, de producten die wij leveren zijn in sommige gevallen te declareren bij de zorgverzekeraar. Al die grote verzekeraars hebben enorme callcenters en je wilt echt niet weten hoeveel onzin er aan klanten verteld wordt door die callcenters.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:44 schreef LieLie het volgende:
We hebben zelfs eens meegemaakt dat de mevrouw van de klantenservice zei dat de mensen die via zo'n callcenter voor ze werken op provisiebasis werken, dus wel vaker dingen beloven die niet waar zijn.................
Mja, ik vind het ook wel tof om binnen een commercieel bedrijf een schakeltje te zijn dat zich oprecht bekommert om de klant. Bij het soort producten dat we verkopen vind ik dat nóg belangrijker dan een goed functionerende klantenservice bij een bedrijf dat zich bijvoorbeeld bezighoudt met de verkoop van gadgets of andere luxeproducten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, dat helpt bij de beeldvormingMaar wel een stoere job dan!
Dildo's en Viagra.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
Diverse veelgebruikte hulpmiddelen voor (vooral) oudere mensen.
dat zijn ze ook altijdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het gaat me om het principe. De rekening was echt niet zo hoog en bracht ons helemaal niet in de problemen of zo. Maar als je als klantenservice zegt dat je een acceptgiro voor termijnen stuurt en je schrijft vervolgens het hele bedrag af, ben je in mijn ogen onbeschoft.
Ha, ik wist wel dat dat zou komen, maar nee.quote:
saunaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn middagdutje liep iets uit, ik schrok om 17.15uur wakkerfijn weekend allemaal, X-Factor kijken en dan op tijd te bed en dan morgen genieten van de sauna
echt in 1 klap stilquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef borisz het volgende:
Pff een rodelaar verongelukt op de Olympische baan
Ja, dat filmpjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef borisz het volgende:
Pff een rodelaar verongelukt op de Olympische baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |