haha, dat was mij ook al opgevallen ja!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef mefke79 het volgende:
deze aflevering had een hoog 'oja, gehalte' maar was wel prima om mijn geheugen op te frissen. Enne, zag ik nou goed dat de nieuwe turkse moeder al weer zwanger was?
En of... vooral zijn opmerkingen waren leuk. Hoe hij eigenlijk vond dat de man de baas moest zijn, maar dat die verhouding inmiddels al anders was.quote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef _aurum_ het volgende:
Leuk om weer te zien idd. Veel flashbacks en leuk dat er een Turks gezin bijzit. Krijg je toch iets meer inzicht in die cultuur
naja, in die cultuur werken dat soort dingen gewoon anders. Fijn om te zien dat de balans in de praktijk anders isquote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En of... vooral zijn opmerkingen waren leuk. Hoe hij eigenlijk vond dat de man de baas moest zijn, maar dat die verhouding inmiddels al anders was.
En ook dat zijn zoon wel de baas zou zijn over zn toekomstige dochter...
op als dat de broer, het zusje zou beschermen etc.quote:En ook dat zijn zoon wel de baas zou zijn over zn toekomstige dochter...
in die cultuur werken dat soort dingen gewoon andersquote:Op zondag 3 april 2011 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
op als dat de broer, het zusje zou beschermen etc.
En vaak is het zo dat je gewoon letterlijk kunt nemen wat er word gezegd.quote:Op zondag 3 april 2011 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En of... vooral zijn opmerkingen waren leuk. Hoe hij eigenlijk vond dat de man de baas moest zijn, maar dat die verhouding inmiddels al anders was.
En ook dat zijn zoon wel de baas zou zijn over zn toekomstige dochter...
Ik vind het wel een beetje raar dat 'ie dat nodig heeft: grow up, denk ik danquote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat een puber aan banden wordt gelegd wat betreft gamen hoor. Helemaal nu hij een kindje heeft waar hij verantwoordelijk voor is.
Ik denk niet dat hij meehelpt in het huishouden!quote:Op maandag 4 april 2011 13:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af waar die jongen de tijd vandaan haalt om 2 uur per dag te gamen. Hoe doet hij dat naast werken, zorgen voor zijn kind, meehelpen in het huishouden, aandacht geven aan zijn vriendin...?
(Van generatie2010.ncrv.nl)quote:Charrel is naast vader, vier dagen per week automonteur en hij gaat nog 1 dag per week naar school. Dijana werkt 24 uur per week, maar wil het liefst terug naar school om een stabiele toekomst op te kunnen bouwen.
was bijna alleen maar herhaling. De niet herhaling was de kennismaking met de nieuwe stellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
ik moet vorige week nog kijken en neme deze week op.
Ben best jaloers! Al ismijn meisje druk aan het dansen in mijn buik, ook wel heel gezelligquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb gewoon een meisje van deze leeftijd op mijn arm liggen nu
Ja, ik zeg net tegen mijn bankhanggenoten, volgens mij is ze maar een paar dagen ouder dan Fabi.quote:
en dan nog...staan er soms joekels van fouten in sommige kaartjes..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Sannne het volgende:
Ja daarom krijg je een proefdruk. Hadden zij beter moeten bekijken de proeftattoo
Ik had eigenlijk de indruk dat ze een beetje tegen een PND aan zat... Los daarvan, ik ben zelf geen moeder, maarreh, móet dat dan allemaal zo vanzelfsprekend gaan? Het lijkt mij ook best onwennig hoor in het begin, ineens alleen thuis met zo'n propje (quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zit het nu even terug te kijken maar ik snap de opmerking 'je bent niet meteen na de bevalling moeder, dat kan niet!' echt totaal niet.
Ik had dat gevoel wel meteen en wist meteen wat, hoe, waar, wanneer.
Dat is toch voor ieder anders sommige hebben het wel en andere niet...
word altijd boos om dat soort opmerkingen, verder niet boeiend ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |