quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef DiabloSam het volgende:
Op werk, en jarig!Goeiemorgen allemaal!
Proficiatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef DiabloSam het volgende:
Op werk, en jarig!Goeiemorgen allemaal!
Dat zou jij wel weten he? Jij bent ook zooooo 2004quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jezelf feliciteren is heel erg 2004...
Maar toch gefelicitaart![]()
Kan je na maandag even een korte recensie geven van het concert van The Scene?quote:
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je na maandag even een korte recensie geven van het concert van The Scene?
Ik ga over een maandje en ben nieuwsgierig naar wat ik ongeveer kan verwachten (setlist e.d.)...
Dank alvast.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
Vooral de setlist wordt lastig denk ik want er zal veel nieuw materiaal worden gespeeld
Ik vind het wel jammer dat het een theatertour is.
Hoeveelste van links/rechts ben jij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta weer eens op youtube
Niet het mooist gezongen stuk, maar wel het vrolijkst
Ik doe verslagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank alvast.
Ben namelijk vooral nieuwsgierig of het de moeite waard is mijn opnameapparatuur die avond mee te nemen...
Ik zit vrij vooraan, midden van de zaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe verslag
Ik weet niet of je vaste plek hebt en of het een beetje een goeie is?
De video is zo wazig, dat ik je niet zal herkennen als je zo langs me zou lopen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dat kleintje in het midden, tussen die twee lange dames in![]()
En mijn vriendje staat helemaal links achteraan
-edit- kleintje valt wel mee zie ik nu, want ik had hoge hakken aangedaanwaardoor ik het hele concert beetje op mn voeten heb staan wiebelen
Ik ook dus dat is mooi vergelijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit vrij vooraan, midden van de zaal.
I knowquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De video is zo wazig, dat ik je niet zal herkennen als je zo langs me zou lopen...
Maakt voor de eventuele opname op zich niet veel uit, mijn microfoons/apparatuur redden het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook dus dat is mooi vergelijken
Smart girl...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I knowanders had ik die video natuurlijk ook niet gepost
Volgens mij waren daar gisteren nog kaarten voorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Kut, Snow Patrol op 31-5 uitverkocht.
Extra concert op 1-6, maar dan ga ik al naar Gogol Bordello (anyone else??)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |