Ik meld mij weer even. Over een paar minuten via de Subway naar het werk, daar koffie drinken en aan de slag gaan
 Ik meld mij weer even. Over een paar minuten via de Subway naar het werk, daar koffie drinken en aan de slag gaan  

Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef DiabloSam het volgende:
OMG er loopt echt een vet lekker wijf op mn afdeling rond...dochter van een patient hier...what a bombshell!

[C4-modus]quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef DiabloSam het volgende:
OMG er loopt echt een vet lekker wijf op mn afdeling rond...dochter van een patient hier...what a bombshell!

Well, haven't you heard?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef iamredleader het volgende:
No, pics of the bird!!!

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat het vogeltje al weer gevlogen is...

quote:

Klinkt goed!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Het is trouwens deze vacature: Combinatiemedewerker Rijksmuseum & Brede school

quote:

Wat doe je de andere weekenden dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef iamredleader het volgende:
weekend
Zometeen lekker naar huis, weekendje met m'n gezin

Da's lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef Rucebo het volgende:
PC gecrasht. Dat wordt back-uppen en opnieuw installeren...

Is gelukkig al een hele tijd niet meer gebeurt. Maar ik heb daar zo'n hekel aan. Het kost gewoon enorm veel tijd en moeite...quote:

Altijd vervelend zoiets. Ook dingen kwijt of dat niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef Rucebo het volgende:
PC gecrasht. Dat wordt back-uppen en opnieuw installeren...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |