http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker.aspxquote:MOTORbeurs Utrecht wordt gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht.
Donderdag 18 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 19 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 20 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 21 februari: 10.00 tot 18.00 uur
quote:Donderdag 18 februari 2010
11.00 uur – 11.20 uur Stuntshow van stuntteam Bleuk Buitenterrein
12.00 uur – 12.30 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
13.00 uur – 13.20 uur Stuntshow van stuntteam Bleuk Buitenterrein
14.00 uur – 14.30 uur Motor Quiz Activiteitenpodium hal 12
15.00 uur – 15.30 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
15.00 uur – 15.20 uur Stuntshow van stuntteam Bleuk Buitenterrein
15.30 uur – 16.00 uur Motor Quiz Activiteitenpodium hal 12
16.30 uur – 16.50 uur Stuntshow van stuntteam Bleuk Buitenterrein
18.00 uur – 18.30 uur Grote Veiling t.b.v. Riders for Health Activiteitenpodium hal 12
19.30 uur – 19.45 uur Interview met R1 Sjaak Activiteitenpodium hal 12
20.00 uur – 20.30 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
18.00 uur – 21.00 uur Dikke Donderdagavond Deals Doorlopend in de hallen
Dikke Donderdagavond Deals
• Vanaf 18.00 uur de beste Deals in de hallen, let op de Dikke Donderdagavond Deals stickers!
• Om 18.00 uur op het Activiteitenpodium in hal 12 een veiling met gave gadgets, be there!
Vrijdag 19 februari 2010
12.30 uur – 12.45 uur Interview met R1 Sjaak Activiteitenpodium hal 12
14.00 uur – 14.30 uur Motor Quiz Activiteitenpodium hal 12
14.30 uur – 15.00 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
15.30 uur – 16.00 uur Motor Quiz Activiteitenpodium hal 12
16.00 uur – 16.30 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
17.30 uur – 19.00 uur Motorvrouw van het Jaar verkiezing Activiteitenpodium hal 12
19.30 uur – 20.30 uur Custom Bike Contest Activiteitenpodium hal 12
Show & Shine Night (Activiteitenpodium hal 12)
• Finaleshow Motorvrouw van het Jaar: vrijdag 19 februari om 17.30 uur
• Finaleshow Custom Bike Contest: vrijdag 19 februari om 19.30 uur
Zaterdag 20 februari 2010
11.30 uur – 12.15 uur Voorronde 1 Motorsport Commentator Wedstrijd Activiteitenpodium hal 12
12.30 uur – 13.00 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
13.00 uur – 13.45 uur Voorronde 2 Motorsport Commentator Wedstrijd Activiteitenpodium hal 12
14.30 uur – 15.15 uur Voorronde 3 Motorsport Commentator Wedstrijd Activiteitenpodium hal 12
15.45 uur – 16.30 uur Finale Motorsport Commentator Wedstrijd Activiteitenpodium hal 12
16.45 uur – 17.15 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
Zondag 21 februari 2010
11.30 uur – 11.45 uur Interview met R1 Sjaak Activiteitenpodium hal 12
12.30 uur – 13.00 uur Motor Quiz Activiteitenpodium hal 12
13.30 uur – 14.00 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
14.00 uur – 14.30 uur Interview Woestijn Rally’s Activiteitenpodium hal 12
15.00 uur – 15.30 uur Motor Quiz Activiteitenpodium hal 12
15.30 uur – 16.00 uur De Grote Motorsport Loterij Activiteitenpodium hal 12
Buitenactiviteiten (bereikbaar via hal 9)
• Stuntshows van stuntteam Bleuk buiten dagelijks om 11.00 uur, 13.00 uur, 15.00 uur en 16.30 uur.
• Nog geen motorrijbewijs? Zet dan vandaag je eerste meters op een motor!
Kijk op het buitenterrein of er nog plek is, en schrijf je snel in voor een Try the Bike bij de BOVAG
• Heb je al een motorrijbewijs, en ook plannen om een nieuwe motor te kopen?
Maar wil je eerst een proefrit maken? Meld je dan op het buitenterrein aan bij de BOVAG
voor een proefrit door Utrecht. Er worden doorlopend proefritten georganiseerd.
Kun je geen legerrugtas gebruiken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weet iemand nog een goede motorrugzak? Waar wrl wat kleding en een paar schoenen ingaan.
Ik ben ook geslaagd, maar niet bij een ANWB rijschool, dus dat telt niet... Beetje jammer. Maar goed, kaartje ligt al klaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef crossover het volgende:
Ik ga
Heb gratis kaarten omdat ik in 2009 ben geslaagd
Met een plastic zak er om heen, werkt idd prima (volgens een vriend)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kun je geen legerrugtas gebruiken?
Tegenovergestelde van mijn vriendin dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:50 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Ik ga, met mijn collega's (En mijn man) die ook allemaal motor rijden afgesproken dat we met de motor gaan. Tenzij het glad is uiteraard. Kou maakt mij niet uit (Vorige week nog een rit gedaan), goed pak en verwarmde handvaten.
Ik ga kijken, kijken, kijken, maar hoef niets te kopen.
Heb mijn verjaardagscadeau toch al binnen (Garmin Zumo 660 , die wil ik liever dan een gouden ring met diamanten ;-))
Ik wil naar de stand van Motoguzzi, BMW en Suzuki en even buurten bij mijn dealer Goedhart en mijn verzekeringsagent Combimotors.
Ik zou een weekje wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Ben ook benieuwd, ga aanstaande zaterdag, ook voor de eerste keer. Mits het minimaal 5 graden is gaan we op de motor.
Kon je dat niet eerder zeggen? Had ik niet kaartjes voor vrijdagavond hoeven te bestellenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga donderdagmiddag/avond, als de rekken nog vol zijn
De rekken vullen ze wel weer bij. Wat dat betreft is zondagavond beter, als ze goedkoop van de rest afwillen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga donderdagmiddag/avond, als de rekken nog vol zijn
Er was idd alleen een huishoudbeurs, vond het al wat vreemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:34 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Er was idd alleen een huishoudbeurs, vond het al wat vreemd
Moet je wel naar Utrecht gaan natuurlijk, anders sta je alsnog tussen de huisvrouwtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol... idd...quote:
tot daarquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:30 schreef Mickeys het volgende:
Dank je wel Anne
Half uur lopen naar de KFC en 2 euro voor een snackmenuquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
- klacht : kale broodjes lauwe hamburger voor 5¤/st.![]()
Geen optie; ik ben luiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Half uur lopen naar de KFC en 2 euro voor een snackmenu
En het struimelen door de horde mensen hoef je ook niet te missen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
dit jaar helaas geen motorbeurs door tijdgebrek
voor het eerst in 5 jaar da'k niet gamaargoed, vorig jaar eigenlijk ook alleen maar gekwijld op de nieuwe Tenere, en de nieuwe Super Tenere wordt pas 24 februari onthuld
dus viel er voor ons niets interessants nieuws meer te bekijken
houd ik mezelf maar voor..
Dat viel ons ook meteen op inderdaad!quote:
En hier dacht ik opeens, vrouwquote:Op maandag 22 februari 2010 10:22 schreef Mickeys het volgende:
Goed, vrijdagavond heen gegaan, pas nu tijd voor een verslagje:
-
In de volgende hal waren waanzinnig veel stands die helmen, pakken en allerlei aanverwante zaken verkochten. Er was ook een deel speciaal voor motorvakanties, maar die hebben we wegens tijdgebrek overgeslagen. In de hal ook een wagen met helmen van Shark gezien en daar ik mijn oog ook al een tijd op de carbon serie heb laten vallen, natuurlijk even kijken. En toen gebeurde het. Ik werd "smoorverliefd" op een andere helm. Ik wil perse een gave witte helm bij mijn nieuwe witte pak met witte laarzen en witte handschoenen. De OpenLine moet het gaan worden. Niet dat ik nou op zoek was naar een integraal helm, maar dat vond ik echt ondergeschikt. Jammer alleen dat je de helm niet kon passen. Dus vervolgens de diverse stands af om deze helm op te gaan zoeken. tja, te nieuw denk ik, nergens was deze te vinden. Dus maar een folder meegenomen. 's Avonds thuis nog in de folder gekeken en de foto die je dan ziet.. dan schrik je je een ongeluk. Dat ziet er echt neit uit. In het echt is deze echt veel mooier. Het werkje wat er nl in zit valt niet op, alleen als het licht er op een bepaalde manier op schijnt. Zulke foto's zijn natuurlijk ook niet te maken.
-
lolquote:Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef Bigguy het volgende:
[..]
En hier dacht ik opeens, vrouw
-knip-
idd koop je een helm omdat die lekker zit, maar dan moeten ze 'm wel in je maat hebben. Dat hadden ze niet. Wel probeerden ze je toch de helm te verkopen onder het mom van: dan bestellen we m toch voor je. Prima, maar als die niet lekker zit, dan hoef ik m dus echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Je koopt een helm toch op basis van of hij lekker zit, even een proefritje doen voor windruis, kijken of hij ook na een half uur lekker zit.
Of maakt dat je allemaal niet uit? Is het niet erg als je na een uur een rood voorhoofd hebt? Of dat je vizier constant beslaat?
-knip-
A, je klonk een beetje als een standaard vrouw. Design over function.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
idd koop je een helm omdat die lekker zit, maar dan moeten ze 'm wel in je maat hebben. Dat hadden ze niet. Wel probeerden ze je toch de helm te verkopen onder het mom van: dan bestellen we m toch voor je. Prima, maar als die niet lekker zit, dan hoef ik m dus echt niet.
Ook heb ik inmiddels op internet de nodige 'reviews' bekeken. Goede geluiden, ook qua beslaan van het vizier. Helaas kan er geen pinlock op, maar het vizier schijnt helemaal niet te beslaan. En dat is nou net wat ik dus ook moet hebben. Ook een vuurrood voorhoofd heb ik geen zin in, dus ik wil de helm in mijn maat eerst kunnen passen. Welke kleur maakt me dus niet uit. Als die goed zit, dan bestel ik m wel in de juiste kleur.
whehe, dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Je koopt een helm toch op basis van of hij lekker zit, even een proefritje doen voor windruis, kijken of hij ook na een half uur lekker zit.
Of maakt dat je allemaal niet uit? Is het niet erg als je na een uur een rood voorhoofd hebt? Of dat je vizier constant beslaat?
Ik moet wel zeggen dat ik geen supersport rijder ben, dus ik weet niet hoe het is om constant onder druk te staan om persee er op je best er uit te zien, en je verplicht bent te posen.
Hey! Een vrouw op een (semi) toer motor, gaaf!quote:
Lol, ik ben absoluut niet standaard, ask my husband. Maar ik hou ook wel van design. Hoeveel vrouwen (en mannen) ben jij tegengekomen in een compleet wit pak, dus ook laarzen, handschoenen en helm? Niet veel denk ik. Ik wijk dus in dat opzicht toch wel af van het standaardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A, je klonk een beetje als een standaard vrouw. Design over function.
Maar goed dat je ook naar comfort kijkt.
Op de White Ranger na vrij weinig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, ik ben absoluut niet standaard, ask my husband. Maar ik hou ook wel van design. Hoeveel vrouwen (en mannen) ben jij tegengekomen in een compleet wit pak, dus ook laarzen, handschoenen en helm? Niet veel denk ik. Ik wijk dus in dat opzicht toch wel af van het standaard
Proestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op de White Ranger na vrij weinig.
[ afbeelding ]
Die kwaka was iddquote:Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef Bigguy het volgende:
[..]
En hier dacht ik opeens, vrouw
Heb zelf een winddichte kol voor mn nek gekocht en een leuk modelletje. Was op zoek naar een schijfremslot maar ik vond t óf vrij duur en anders te groot.
Qua fietsen was ik het meest onder de indruk van de nieuwe Fazer en Er-6f, als ik zwaar mag over een jaartje en genoeg geld heb...
Druk me maar weer met mn neus op het feit dat ik een grote kop heb.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef Mickeys het volgende:
Eindelijk de Shark Openline kunnen passen. 'liefde' is over. XS is veels te klein en de S is veels te groot. Heb ik weer.. niet standaard dus
Toch maar weer terug naar de Shark Carbon die als gegoten zit. Flink doorsparen dus.
Overigens is er ook een helm van VR (Valentino Rossi) die je zelf kunt ontwerpen qua opdruk, die mogelijkheid moet ik nog even goed uitzoeken.
Sowlyquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Druk me maar weer met mn neus op het feit dat ik een grote kop heb.
Weet iemand een zaak waar ze écht veel helmen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |