Je zag inderdaad dat er op de voorgrond veel minder troep lagquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Meistroflunge het volgende:
jammer dat die vuilnisbelt iets te duidelijk in de studio was
Iddquote:
Ik wou hetzelfde posten. Kevin was ook koningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef eriksd het volgende:
Het was weer een classic hoor. Beste van het hele seizoen.
Kelly zei iets in een dronken bui van "He didn't want to give me a refill" ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef Ad_rem het volgende:
Deze episode was:![]()
![]()
![]()
Heleboel goede momenten. Die rol van Erin () lijkt me trouwens moeilijk om te spelen
Twee dingen kon ik niet goed verstaan trouwens. Erin zei tegen die vreemde vent: "He big boy, ..........."
en wat Kelly zei toen ze huilde op de parkeerplaats/de reden hiervoor.
Hehe ok, ze huilt altijd wanneer ze uitgaan volgensmij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kelly zei iets in een dronken bui van "He didn't want to give me a refill" ofzo.
Arme Ryan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hehe ok, ze huilt altijd wanneer ze uitgaan volgensmij.![]()
Die manager van die toko leek op carrie uit de king of queensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef Jivis het volgende:
Michael en Dwight hebben wel mooie vrouwtjes geschaakt.
Haha prachtige bazen opmerking inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef Terreros85 het volgende:
Darryl tegen Oscar: 'You can be gay with Matt, just be straight with me'
Ik kijk de aflevering gewoon nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |