Dat heeft er niet veel mee te maken als ik de rest zo lees.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:05 schreef AskMe het volgende:
[ afbeelding ]
Spijt van dat vluggertje op de parkeerplaats
reageer nou eens normaalquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:10 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat heeft er niet veel mee te maken als ik de rest zo lees.
Ik reageer normaal. Maar denk niet dat ze daar iets aan kunnen doen. Lijkt me ook niet echt een leuk vernieuwend programma. Klinkt een beetje als all you need is love ala bnn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
reageer nou eens normaal, de site van BNN geeft dit toch aan, dus dan moeten we het maar geloven
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:28 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
Ik verwachte meer zoiets als:
'Je eigenhandig gepimpte prostituee weer eens kwijt?', 'Te veel geouwehoer op de werkvloer?' of 'Hulp nodig bij aanvragen hoersubsidie?'
Dat is wat overdreven. Je zal het maar hebben, Over mijn lijk en (persoonlijke favoriet) zijn goeie programma'squote:Op maandag 15 februari 2010 12:28 schreef PhalanX het volgende:
BNN is als sinds Bart de Graaff is overleden niet meer relevant.
Ze maken televisie voor opgefokte VMBO'ertjes.
No offense, maar dat programma zend de EO (de meest gehate zender in Nederland) al jarenlang uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef Terreros85 het volgende:
Dat is wat overdreven. Je zal het maar hebben,
't is gewoon een programma, get over it. Vind je het niks, kijk dan gewoon lekker nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef ExitLoverboys het volgende:
Misschien moeten deze mensen echt even hun hersens gebruiken! een programma dat over liefde gaat oke! Maar gebruik dan niet de titel "Loverboys" want dat heeft totaal niks te maken met liefde! Mijn vriendin en nog veeeel meer andere meisjes zijn in de handen geweest van een Loverboy ooit gedacht aan de gevolgen van de titel? Nee dus! Oude vervelende gebeurtenissen komen weer boven drijven, meiden die hier mee temaken hebben gekregen, zijn echt voor het leven getekend! Overigens vindt ik dat de politiek zich hiermee zou moeten gaan bemoeien, welke idioot kan dit bedenken en totaal niet denken aan de gevolgen. die directeur zeg "ja we proberen het woord Loverboy een positieve draai tegeven" Vertel mij maar eens wat er positief aan gemaakt kan worden>:( Blijven criminelen die totaal van het pad af zijn! Misschien hadden ze beter de titel kunnen gebruiken voor een programma over loverboys hoe ze te werk gaan enzo, hebben we veel meer aan om de mensen te waarschuwen
Jij weet zeker veel aspecten in het leven te centraliseren rond jezelf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef ExitLoverboys het volgende:
Misschien moeten deze mensen echt even hun hersens gebruiken! een programma dat over liefde gaat oke! Maar gebruik dan niet de titel "Loverboys" want dat heeft totaal niks te maken met liefde! Mijn vriendin en nog veeeel meer andere meisjes zijn in de handen geweest van een Loverboy ooit gedacht aan de gevolgen van de titel? Nee dus! Oude vervelende gebeurtenissen komen weer boven drijven, meiden die hier mee temaken hebben gekregen, zijn echt voor het leven getekend! Overigens vindt ik dat de politiek zich hiermee zou moeten gaan bemoeien, welke idioot kan dit bedenken en totaal niet denken aan de gevolgen. die directeur zeg "ja we proberen het woord Loverboy een positieve draai tegeven" Vertel mij maar eens wat er positief aan gemaakt kan worden>:( Blijven criminelen die totaal van het pad af zijn! Misschien hadden ze beter de titel kunnen gebruiken voor een programma over loverboys hoe ze te werk gaan enzo, hebben we veel meer aan om de mensen te waarschuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Rianne84 het volgende:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
No offense, maar Je zal het maar hebben is van BNN. Jong is van de EO.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:56 schreef PhalanX het volgende:
[..]
No offense, maar dat programma zend de EO (de meest gehate zender in Nederland) al jarenlang uit.
"Kijk mij eens even een meid aangeboden krijgen."quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:56 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Die blik van die dude als ze moeten tongen.
En dat geeft maar weer aan hoe vernieuwend "Je zal het maar hebben" is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:39 schreef Luco het volgende:
[..]
No offense, maar Je zal het maar hebben is van BNN. Jong is van de EO.
Een man die wegloopt van een vrouwquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef Luco het volgende:
Owh crisis, wat een kansloze lui. Nu al. 35 jaar en via dit programma aan je ex duidelijk maken dat hij je met rust moet laten
Jzhmh is nu zo'n 4-5 jaar oud, Jong 2 jaar?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
En dat geeft maar weer aan hoe vernieuwend "Je zal het maar hebben" is.
Als jij 't zegt..quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Jzhmh is nu zo'n 4-5 jaar oud, Jong 2 jaar?
dubbelquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als jij 't zegt..![]()
http://www.eo.nl/programm(...)rchive.esp?year=1996
My bad, ik kende Jong alleen in z'n huidige vorm met Manuel (Waar ze meer naar maatschappelijke verschillen kijken dan naar ziektes).quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als jij 't zegt..![]()
http://www.eo.nl/programm(...)rchive.esp?year=1996
Die teksten van Valerio en Dennis zijn echt geweldig!!quote:
http://player.omroep.nl/?aflID=10931387quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
Dat stuk van die internetliefde is niet online?
Ja, sorry.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10931387
Ja, herhaling van vrijdag.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef tong80 het volgende:
Was dit een herhaling net.
Waarom herhalen ze dat op prime time. Net als ze ranking the stars een dag later herhalen ?quote:
Ja triest verhaalquote:Op zondag 9 mei 2010 22:33 schreef TLC het volgende:
Kans van 9 op 10 dat dat wicht ook nooit in een coma is geweest
Al twee jaar verliefd en alles vertellen aan een blonde schoonheid die een aftandse nerd blijkt te zijn.quote:
Toch vind ik het voor dat meisje best zielig. Zo lelijk was ze niet, gewoon onzekerquote:
Oh ok omdat ze onzeker is mag ze iemand 2 jaar bedriegenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toch vind ik het voor dat meisje best zielig. Zo lelijk was ze niet, gewoon onzeker
Ze is in die situatie terecht gekomen en heeft het nooit durven zeggen. Kan ik nog best wel begrijpenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ok omdat ze onzeker is mag ze iemand 2 jaar bedriegen
Inderdaad, point of no return enzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze is in die situatie terecht gekomen en heeft het nooit durven zeggen. Kan ik nog best wel begrijpen't blijft een pubermeisje heh. Maar ik zal niks goed praten hoor.
Het neigt naar een obsessie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:24 schreef Witteveldroos het volgende:
Komt ie wel een beetje laat achter dat ie d'r terug wil..
2 jaar geleden, maar wat ik ervan begrijp heeft die relatie niet heel lang geduurd. Daarvoor heeft hij ook al 9 maanden achter haar aan gelopen, terwijl ze eerst weinig van hem moest hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat die relatie verbroken is?
Ja, dan is het zeker niet meer normaal iig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 jaar geleden, maar wat ik ervan begrijp heeft die relatie niet heel lang geduurd. Daarvoor heeft hij ook al 9 maanden achter haar aan gelopen, terwijl ze eerst weinig van hem moest hebben.
Ja, wat verwacht je eigenlijk? Iemand 16 keer bedriegen en dan nog denken dat je een tweede kans krijgt.quote:
Ja echt he?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Witteveldroos het volgende:
Die Liedeke is echt te erg gewoon.. Zo wil je toch niet op tv
Ze ziet er ook gewoon uit als een slet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef Witteveldroos het volgende:
Die Liedeke is echt te erg gewoon.. Zo wil je toch niet op tv
oh, in dat geval zit ie nu stevig te balenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar hij zei in een aflevering dat hij echt een model zoekt
Nee, die was jonger, heeft nog niet 3 kinderen en is dus nog lekker strak.quote:
Dit wijf vind ik een beetje oud overkomen. Echt zo'n probleem-vrouw.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, die was jonger, heeft nog niet 3 kinderen en is dus nog lekker strak.
Dat zou wel heel erg sneu worden ja... We merken het wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef Witteveldroos het volgende:
Als ze nu nee zegt wordt dat wel sneu
Dan mag ze echt in de goot belanden, hoe ondankbaar ben je dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:50 schreef Witteveldroos het volgende:
Als ze nu nee zegt wordt dat wel sneu
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Damn die gast aan het einde had echt pillen op, die ogen.
Is een schoolproject zo te zien.quote:
Haha geniaal ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef AFCA_DD het volgende:
hehe.. die liedeke in de bubbels, staan vertonghen en stekelenburg flugeltjes te atten
vertonghen kijkt wel heel erg politie-agent-van-the-village-peoplequote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:34 schreef AFCA_DD het volgende:
hehe.. die liedeke in de bubbels, staan vertonghen en stekelenburg flugeltjes te atten
lolquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha geniaal ja.Zo te zien hadden ze hem al aardig zitten ook. Denken ze rustig uit te gaan...
http://www.bnn.nl/page/lo(...)13a4f6bb792c9ffbcaf0
@ 3:18
hoezo niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik geloof er alleen geen moer van allemaal
Je ziet het gewoon ook aan de uitdrukking op haar gezicht, haar houding en kledingstijl. Ze straalt echt uit 'ik wil neuken!'quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef DennisDeBengel het volgende:
Liedeke, wat een slet eerste klas zeg![]()
Ze is pas 18 en nu al helemaal uitgewoond
Dat jij dit kijkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:34 schreef methodmich het volgende:
Melissa & Ramon, dat was een goede uitzending!
Echt he?quote:
Idd, sowieso mogen ze wel wat meer doen qua metamorfose enzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Echt he?
Trouwens die gast mag wel wat kleding advies krijgen
Ik heb ook een licht vermoeden dat er veel geacteerd word.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik geloof er alleen geen moer van allemaal
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef karientje91 het volgende:
Gaat iemand van jullie nog naar die liefdesdag?
Ik kreeg per mail een uitnodiging van een of andere Endemol troela.
Mail ik dat ik kom hoor ik niets..
Bel ik moet ik een code invoeren!
Mijn laatste redding was iemand op hyves die het adres ervan had....Hij had helaas net zo min verstand als IQ Ik kwam er amper wijs uit wat hij zei maar het kwam er op neer dat ik met hem moest daten in ruil voor het adres![]()
![]()
![]()
Wat een engerd!
Nu zoek ik iemand die het adres misschien voor me heeft?
De plaats weet ik wel die stond in de mail...maarja die is erg groot!
x Ka
Ik kijk het ook niet normaliter, maar deze uitzending hebben we op het werk bekeken vanwege de deelname van Ramon.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat jij dit kijkt.Niets voor jou.
Had iets cultureler verantwoords verwacht.
Nou tegen die rechter zeg ik graagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:31 schreef Ritmo het volgende:
"Would you fuck us both tonight"??
je UIquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef Ritmo het volgende:
Geniaal, die 'shock'-reactie van Dennis en Valerio.
Achja, je kan tussen haar en die jongen wel duidelijk liefde zien. Alleen dat slaan en agressief worden enzo,quote:Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef Nashje het volgende:
Die Saskia was. Lijkt me een hele leuke meid
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Achja, je kan tussen haar en die jongen wel duidelijk liefde zien. Alleen dat slaan en agressief worden enzo,
dan denk ik bij mezelf: waarom blijf je nog bij die jongen? Maar liefde is blind.
Ook leuk dat er een keer een agressieve twente-speler in beeld is, weer 's wat anders dan van feyenoord of van ajax
Idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, maar ze doen het wel op een respectvolle manier.
Onzin, ik vind dat ze d'r juist goed te behandelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Een zwakbegaafde real-life versie van Adje zichzelf voor lul laten zetten op nationale TV. Alles voor de kijkcijfers...
Ja zag hem echt denken: "Mieke, das die stalkende mongool waar ik nog 7 aangiftes tegen heb lopen".quote:
ik denk dat hij dat heel goed acteerde...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja zag hem echt denken: "Mieke, das die stalkende mongool waar ik nog 7 aangiftes tegen heb lopen".
idd ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja zag hem echt denken: "Mieke, das die stalkende mongool waar ik nog 7 aangiftes tegen heb lopen".
Hij was dat gestalk meer dan zat natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Ritmo het volgende:
"Een ander leven..." Levi, je bent ook maar een acteurtje van een soap die niet eens meer bestaat.
Maar goed, heel anders kon ie het niet brengen.
Zo ver ging ze niet... Als je beroemd wil zijn, moet je niet gaan zeuren over fanatieke fans. Zolang ze niet doorslaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij was dat gestalk meer dan zat natuurlijk.
http://www.bnn.nl/page/loverboys/listquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef K.Weenie het volgende:
Valt dit ergens terug te kijken? Op Uitzendinggemist kan ik het niet vinden, en bij Tvopjepc staat maar een aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens volgende maand nieuw seizoen.
Dat waren echt een stel autisten inderdaad, teh fuckquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Dat mens dat boos wordt omdat haar vriend een keer liegt over dat hij naar school is geweest![]()
Beiden zijn trouwens denk ik autistisch.
Minimaal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Beiden zijn trouwens denk ik autistisch.
Hij was wel sportief trouwensquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef luckass het volgende:
Die Dennis werd wel mooi te kakken gezet.
Haha precies. Heerlijke televisie op deze manier, vooral Valerio is een droogkloot eerste klas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:26 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Valerio en Dennis maken 't programma wel echt met hun droge presentatie
Dat was zeker lachen ja. Wat zei die ene gast nou ook alweer. Wat Valerio ook zeker een keer ging gebruiken. We zitten hier lekker dus het is gezellig ofzo. Die was hilarisch ook al weet ik hem niet meer precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
Geweldige seizoensopener weerHeb ook erg dubbel gelegen om die sexverslaafde dames en hun gladde dates
Wat een tortelduifjes
haha oh ja dat was hem. Ik kwam niet meer bij...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:19 schreef RaymanNL het volgende:
"Je hoeft niet zo zenuwachtig te doen want het is gezellig!"
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:19 schreef RaymanNL het volgende:
"Je hoeft niet zo zenuwachtig te doen want het is gezellig!"
Wat voor een mongool is die gast dat ie een vriendin in het buitenland heeft maar die niet vertrouwd (en daarom dennis&valerio erheen stuurt)?quote:Op maandag 27 juni 2011 04:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou, leuk hoor. Net doen alsof die gast zn vriendin vreemdgaat. Wtf zijn het voor een mongolen daar bij BNN?!
Hij vroeg erom natuurlijk. Dit kun je verwachten, als je bij een programma als Loverboys je vriendin laat stalken.quote:Op maandag 27 juni 2011 04:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou, leuk hoor. Net doen alsof die gast zn vriendin vreemdgaat. Wtf zijn het voor een mongolen daar bij BNN?!
Is weer eens wat andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
"Toen betrapte ik haar met mijn vader", ik kom nu al niet meer bij.
Only in Assenquote:
Vader wat doet u nu ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
"Toen betrapte ik haar met mijn vader", ik kom nu al niet meer bij.
Daar gaat het toch niet omquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Alsof die gast een kans maakt bij die meiden
Maar nu schept dit verwachtingen voor hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |