hmm volgens mij vergeet je nog wat dingetjes hoor.. bloemen, ringen, lingerie voor mij, bedankjes (wel al een idee hoef alleen +/- 4 weken van te voren aan te geven)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:54 schreef teamlead het volgende:
fotograaf gisteren geregeld![]()
Morgen ff zitten voor de uitnodigingen en volgens mij zijn we er dan wel
nahja.. op een pak enzo na
da's "enzo"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:23 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hmm volgens mij vergeet je nog wat dingetjes hoor.. bloemen, ringen, lingerie voor mij, bedankjes (wel al een idee hoef alleen +/- 4 weken van te voren aan te geven)
en over 9 weken is het zover whoehoe heb er zin in
Ik heb op onze bruiloft maar 1 minibekertje thee gedronkenquote:
Dat soort locaties zijn erg gaaf voor het maken van foto's! Ik hoop dat jullie toestemming krijgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie ringen! Ik heb bijna dezelfde als verlovingsring
Ongeveer 3 weken vantevoren MM
Ik heb gister een jurkje voor mijn bruidsmeisje (mijn dochtertje) besteld
Heb de bloem gevonden die ik in mijn bruidsboeket en op de corsages wil, heb als t goed is de "kadootjes" voor de getuigen geregeld.
Nu nog langs de locatie waar we heel graag foto's willen maken...een oude fabriekhal met hele mooie grote ramen..lastig uit te leggen maar heel tof in elk geval. hopen dat we toestemming krijgen!
wij moeten minimaal een week van te voren aangeven hoeveel er precies komen, voor inkoop. verder is drank en zo wel op basis van nacalculatie dus is dat niet zo erg. maar als jij voor 150 man taartjes hebt, en er komen er maar 75 word het lastigerquote:Op zondag 14 maart 2010 11:23 schreef Kekaa het volgende:
Over gasten laten bevestigen: Dat wilde ik ook gaan doen.
Vooral omdat we na het trouwen zeeer waarschijnlijk een receptie/kleine lunch bij ons thuis doen voor de mensen die niet naar het feest komen.
Maar ook voor het feest zelf is het handig natuurlijk.
Hoe hebben jullie dat afgesproken bij de locatie voor het feest?
En verder: Straks met de kaarten bezig!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
Eindelijk mag ik hier dan ook posten!!! Over 2 jaar () gaan ik en mijn vriend dan eindelijk trouwen! Het moet gebeuren in de lente/zomer van 2012, dan zijn we 10 jaar bij elkaar
. Het gaat geen grootste bruiloft worden hoor, maar we trouwen wel op vrijdag en ook voor de kerk. Maar ik ga proberen om er een redelijke low-budget bruiloft van te maken. Ik heb in ieder geval genoeg tijd om voorbereidingspret te hebben
Wij kregen er eentje toegewezen na het in ondertrouw gaan. Dat zal dan toch bij jullie ook wel zo gaan...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:23 schreef Lishe het volgende:
Gefeliciteerd Bamba!
Ik heb mn jurk vrijdag gepast en hij zat als gegoten! Er hoefde dus niks aan vermaakt te worden alleen een heel klein ministukje van de onderkant. Deze passessie was veel leuker dan de 1e, echt zoals het hoort te zijn!
Wij trouwen in een andere gemeente dan dat we wonen. Iemand enig idee hoe het dan met de BABS zit? zo maar weer een rondje bellen denk ik.
Wij "moesten" er 1 kiezen... Verschilt blijkbaar per gemeente.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Wij kregen er eentje toegewezen na het in ondertrouw gaan. Dat zal dan toch bij jullie ook wel zo gaan...
Nog 81 dagen![]()
Na je ondertrouw stuurt de gemeente waar je woont een brief naar de gemeente wara je gaat trouwen. vervolgens krijg je van je trouwgemeente een brief met 'hoe nu verder' en wij kregen ook een lijstje van de beshcikbare BABS'en op onze dag. Ging helemaal vanzelfquote:Op maandag 15 maart 2010 09:23 schreef Lishe het volgende:
Wij trouwen in een andere gemeente dan dat we wonen. Iemand enig idee hoe het dan met de BABS zit? zo maar weer een rondje bellen denk ik.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Wij kregen er eentje toegewezen na het in ondertrouw gaan. Dat zal dan toch bij jullie ook wel zo gaan...
Nog 81 dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |