wel over nagedacht, naar gekeken en best prijzig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:24 schreef Raissa het volgende:
Nemen jullie (dus iedereen uit dit topic) bedankjes? Watvoor? Geef je iedereen hetzelfde? En wat was je er voor kwijt?
En geef je dan iedereen hetzelfde? En krijgen AL je gasten dat of alleen de daggasten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:48 schreef gothic-blackie het volgende:
wij gaan zelf wel voor bedankjes, via bedankjes.nl en dan nemen een tasje met merci
voor iedereen hetzelfde, alleen voor de ceremoniemeesters en getuigen moeten we nog iets anders doen. maar ook daar hebben ze leuke dingen voor via die website.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
En geef je dan iedereen hetzelfde? En krijgen AL je gasten dat of alleen de daggasten?
-edit- Leuke dingen staan er tussen zeg!
wat een geweldig boeket!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef IJzercookie het volgende:
Wij hebben voor de gasten geen corsages gedaan. We wilden geen onderscheid maken in de gasten. Iedereen was even belangrijk.
Ik had wel een boeket en man had wel een corsage die er bij paste.
Als bedankje hadden we towelcakes.
deze
en deze
Foto van de corsage (aan het einde van de dag)
[ afbeelding ]
Mijn boeket:
[ afbeelding ]
Korte update:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was overigens een grapje hoor!begrijp dat je er niet blij mee bent.. daarom doen we het ook gewoon lekker simpel, hoe simpeler, hoe minder er mis kan gaan, hopen we
Gefeli met de lokatie.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef teamlead het volgende:
Nou schijnt het zo te zijn dat je gemiddeld moet rekenen op 3 consumpties per persoon per uur gedurende de feestavond. Ik kan alleen niet vinden wat ik moet verwachten aan consumpties van de daggasten voor de middaguren..Iemand enig idee? 3 per uur per gast lijkt me dan wat veel eigenlijk..
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
kan je het niet gewoon voor de avond afkopen? Wij hebben 24 euro p.p. onbeperkt drinken met rondlopen van de bediening voor 4,5 uur
quote:Joh, als het goed weer is, parkeren we die daggasten toch lekker op het terras terwijl jullie foto's aan het maken zijn? En als het niet warm is, jaag ik ze gewoon weer naar binnen
dan is afkopen wel slimmer jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
bij ons komen veel studentendus dat gaat hard
Afkopen kan, maar veel mensen raken teleurgesteld omdat je dan inderdaad veel moet drinken om het eruit te krijgen. 8 drankjes pp op een avond is echt zat. Op de rest kan je een nacalculatie vragen. Zou voor de middag max 6 drankjes pp doen, misschien nog wel minder.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef teamlead het volgende:Locatie definitief geregeld nu
![]()
Ze dachten geweldig mee en het wordt nu gewoon een superrelaxte dag met een ubertof feest
Ik ben nu alleen even aan het rekenen om een soort van idee te krijgen wat dit geintje gaat kosten. Nou schijnt het zo te zijn dat je gemiddeld moet rekenen op 3 consumpties per persoon per uur gedurende de feestavond. Ik kan alleen niet vinden wat ik moet verwachten aan consumpties van de daggasten voor de middaguren..
Iemand enig idee? 3 per uur per gast lijkt me dan wat veel eigenlijk..
serieusquote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Afkopen kan, maar veel mensen raken teleurgesteld omdat je dan inderdaad veel moet drinken om het eruit te krijgen. 8 drankjes pp op een avond is echt zat. Op de rest kan je een nacalculatie vragen. Zou voor de middag max 6 drankjes pp doen, misschien nog wel minder.
Heb je ook ouderen op je bruiloft? opa's en oma's enzo drinken misschien maar vier drankjes, of nog minder. En als ze drinken ist 1 wijntje, jus en water (gemiddeld genomen he!)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |