abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78487975
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:24 schreef Raissa het volgende:
Nemen jullie (dus iedereen uit dit topic) bedankjes? Watvoor? Geef je iedereen hetzelfde? En wat was je er voor kwijt?
wel over nagedacht, naar gekeken en best prijzig.
Eventueel misschien een foto van onszelf van die dag.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:49:49 #127
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_78488099
Wij hebben voor de gasten geen corsages gedaan. We wilden geen onderscheid maken in de gasten. Iedereen was even belangrijk.
Ik had wel een boeket en man had wel een corsage die er bij paste.

Als bedankje hadden we towelcakes.
deze
en deze

Foto van de corsage (aan het einde van de dag)

Mijn boeket:

[ Bericht 11% gewijzigd door IJzercookie op 26-02-2010 18:04:52 ]
That's the way the cookie crumbles
pi_78489512
Leuk boeket!
Zelf zit ik aan gerbera's te denken, en dan mn toekomstige man ook zoiets idd.
pi_78489707
wij gaan zelf wel voor bedankjes, via bedankjes.nl en dan nemen een tasje met merci
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_78491875
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:48 schreef gothic-blackie het volgende:
wij gaan zelf wel voor bedankjes, via bedankjes.nl en dan nemen een tasje met merci
En geef je dan iedereen hetzelfde? En krijgen AL je gasten dat of alleen de daggasten?

-edit- Leuke dingen staan er tussen zeg!

[ Bericht 4% gewijzigd door Raissa op 26-02-2010 19:50:55 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:17:17 #131
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_78499440
wij gaan ook voor dezelfde bedankjes gewoon lekker simpel maar wij vinden ze heel leuk

http://www.sweetmemories.nl/index.php?cat=20&artid=436

vandaag zijn we voor de receptie gaan kijken en we vonden het helemaal leuk.
dus maandag even vast laten zetten.
heb er zin in
pi_78501034
Wij hadden ze zelf gemaakt, het was niet groot, maar wel met een mooie gedachte:

Eindresultaat:

Het waren kaartjes met 2 japanse gelukskatjes. Op de ene kant van het kaartje stond een spreuk en op de andere kant de uitleg van de maneki neko en ons bedankwoord
O+ 11-06-2009 O+
pi_78506125
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:44 schreef Raissa het volgende:

[..]

En geef je dan iedereen hetzelfde? En krijgen AL je gasten dat of alleen de daggasten?

-edit- Leuke dingen staan er tussen zeg!
voor iedereen hetzelfde, alleen voor de ceremoniemeesters en getuigen moeten we nog iets anders doen. maar ook daar hebben ze leuke dingen voor via die website.

en ik vond het mooiste het proefpakket. dan kan je voor iets van 10 euro verschillende artikelen ontvangen. en zelfs extra dingen bestellen als je bijvoorbeeld interesse hebt in een ander artikel. is in ieder geval handiger uitzoeken dan via zo'n website
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_78511932
Corsages ben ik ook nog niet over uit....
Ik ben zelf bloemist en HAAT corsages maken, dus eigenlijk wil ik het liever niet. Daarnaast hebben wij geen verschillende gasten, iedereen is er de hele dag bij.
Aan de andere kant weet ik dat juist van mij wel bijzonder bloemwerk verwacht zal worden en is het ook juist een gelegenheid waarbij ik eens iets 'anders dan anders' kan maken... En voor de ouders (en getuigen) is het misschien toch wel weer leuk...

Bedankjes was ook een twijfelpunt maar uiteindelijk wel een bedankje gekozen. Als het goed is zal ons diner en 'bushdiner' worden, en we hebben voor iedereen een lampje gemaakt van een gerecycled koffieblikje dat dan meteen ook het bedankje is. Daarnaast zullen er een paar mensen zijn die nog extra bedankt moeten worden (zoals getuigen en ceremoniemeester) daar moeten we nog iets voor verzinnen. Op het moment neig ik naar een picknicktas of zo, maar ben er nog niet helemaal over uit.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 09:10:02 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78512649
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef IJzercookie het volgende:
Wij hebben voor de gasten geen corsages gedaan. We wilden geen onderscheid maken in de gasten. Iedereen was even belangrijk.
Ik had wel een boeket en man had wel een corsage die er bij paste.

Als bedankje hadden we towelcakes.
deze
en deze

Foto van de corsage (aan het einde van de dag)
[ afbeelding ]

Mijn boeket:
[ afbeelding ]
wat een geweldig boeket! en de corsages vind ik ook heel leuk.
in de haak.
pi_78523550
Leuke bedankjes die gelukskatjes.... erg leuk en simpel idee!

Wij komen er maar niet uit. Er wordt al wel op een ideetje gebroed, maar dat vertel ik als dat hem ook gaat worden
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:35:48 #137
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78530816
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

was overigens een grapje hoor! begrijp dat je er niet blij mee bent.. daarom doen we het ook gewoon lekker simpel, hoe simpeler, hoe minder er mis kan gaan, hopen we
Korte update:
Bij thuiskomst bleek er niets aan de hand te zijn; mijn lieve schat dacht dat de rillijn verkeerd zat, maar het bleek in orde
We hebben er om kunnen lachen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_78570971

crisis averted dus
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 1 maart 2010 @ 15:58:36 #139
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78594407
Locatie definitief geregeld nu

Ze dachten geweldig mee en het wordt nu gewoon een superrelaxte dag met een ubertof feest

Ik ben nu alleen even aan het rekenen om een soort van idee te krijgen wat dit geintje gaat kosten . Nou schijnt het zo te zijn dat je gemiddeld moet rekenen op 3 consumpties per persoon per uur gedurende de feestavond. Ik kan alleen niet vinden wat ik moet verwachten aan consumpties van de daggasten voor de middaguren.. Iemand enig idee? 3 per uur per gast lijkt me dan wat veel eigenlijk..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_78594435
kan je het niet gewoon voor de avond afkopen? Wij hebben 24 euro p.p. onbeperkt drinken met rondlopen van de bediening voor 4,5 uur
Ja doei.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:04:43 #141
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78594676
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef teamlead het volgende:
Nou schijnt het zo te zijn dat je gemiddeld moet rekenen op 3 consumpties per persoon per uur gedurende de feestavond. Ik kan alleen niet vinden wat ik moet verwachten aan consumpties van de daggasten voor de middaguren.. Iemand enig idee? 3 per uur per gast lijkt me dan wat veel eigenlijk..
Gefeli met de lokatie.
Drankjes gaan meestal op nacalculatie (er wordt dan geturft). Het blijft dus gokwerk. Drankjes afkopen is een goede optie, maar in de regel moet je dan wel redelijk doorzuipen (voor ons zouden dat gem. 6 drankjes per uur per persoon zijn minimaal...). Goed om dat ff na te rekenen, maar je zou er zeker ook je voordeel mee kunnen doen.
Voor de middaguren zijn wij uitgegaan van een paar koppen koffie/thee/fris en een enkel wijntje/biertje.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_78594742
bij ons komen veel studenten dus dat gaat hard
Ja doei.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:06:46 #143
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78594758
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
kan je het niet gewoon voor de avond afkopen? Wij hebben 24 euro p.p. onbeperkt drinken met rondlopen van de bediening voor 4,5 uur
jij bent blauw!! wissiknie

We houden het feest in de kroeg waar we elkaar hebben leren kennen en die zijn niet echt gewend aan bruiloften houden . Voordeel daarvan is natuurlijk wel de heerlijke flexibele opstelling.
quote:
Joh, als het goed weer is, parkeren we die daggasten toch lekker op het terras terwijl jullie foto's aan het maken zijn? En als het niet warm is, jaag ik ze gewoon weer naar binnen

Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:07:33 #144
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78594794
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
bij ons komen veel studenten dus dat gaat hard
dan is afkopen wel slimmer ja Bij ons komen vooral burgerlijke dertigers
pi_78595017
SES
Ja doei.
pi_78606717
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef teamlead het volgende:
Locatie definitief geregeld nu

Ze dachten geweldig mee en het wordt nu gewoon een superrelaxte dag met een ubertof feest

Ik ben nu alleen even aan het rekenen om een soort van idee te krijgen wat dit geintje gaat kosten . Nou schijnt het zo te zijn dat je gemiddeld moet rekenen op 3 consumpties per persoon per uur gedurende de feestavond. Ik kan alleen niet vinden wat ik moet verwachten aan consumpties van de daggasten voor de middaguren.. Iemand enig idee? 3 per uur per gast lijkt me dan wat veel eigenlijk..
Afkopen kan, maar veel mensen raken teleurgesteld omdat je dan inderdaad veel moet drinken om het eruit te krijgen. 8 drankjes pp op een avond is echt zat. Op de rest kan je een nacalculatie vragen. Zou voor de middag max 6 drankjes pp doen, misschien nog wel minder.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:30:34 #147
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78610834
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Afkopen kan, maar veel mensen raken teleurgesteld omdat je dan inderdaad veel moet drinken om het eruit te krijgen. 8 drankjes pp op een avond is echt zat. Op de rest kan je een nacalculatie vragen. Zou voor de middag max 6 drankjes pp doen, misschien nog wel minder.
serieus zo weinig??
pi_78646659
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

serieus zo weinig??
Heb je ook ouderen op je bruiloft? opa's en oma's enzo drinken misschien maar vier drankjes, of nog minder. En als ze drinken ist 1 wijntje, jus en water (gemiddeld genomen he!)

Kijk als je een voetbalteam hebt, kun je beter afkopen, maar bij een gemiddelde bruiloft is het echt voldoende.
pi_78647833
nog 1 nachtje tot de ondertrouw
Ja doei.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48:02 #150
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_78649257
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
nog 1 nachtje tot de ondertrouw
Leuk

Wij hebben de locatie voor de receptie ook vast nu.
we geven niet echt een feestje receptie is een een klein feestje duurt een uurtje of 3 vonden het wel prima zo .
auto is ook geregeld jammer dat we nog zo lang moeten wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')